מפעל הפיס: היו"ר וההנהלה הבכירה בביקורים מרגשים אצל גדולי ישראל

חברי ההנהלת מפעל הפיס ובראשם יו"ר מפעל הפיס מר עוזי דיין השתתפו בסיור מיוחד בעיר התורה בני ברק, בשיאו זכו להתקבל במעונם של מרנן ורבנן שליט"א ובראשם אצל מרן אדמו"ר מויז'ניץ שליט"א ומרן ראש הישיבה הגראי"ל שטינמן שליט"א

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

אלוף (מיל') עוזי דיין יחד עם כ15 חברי הנהלה בכירים בהם המנכ"ל מר אלי דדון, סמנכ"ל הפרסום דורון אנגל, סמנכ"ל הכספים דב קרומר וסמנכ"ל המחשוב מר צבי אמיתי, דובר מפעל הפיס משה בהגאון, עו"ד אביעד הכהן יועץ משפטי של הדירקטוריון , דוד אושר ראש מטה היו"ר, רוני אורפז ראש מטה המנכ"ל. ראשי מועצות ובכירים נוספים פינו מזמנם יום שלם במהלכו התארחו בעיר בני ברק ליום של למידה וביקור אצל גדולי ישראל.

קרא עוד:

[postim]

היום נפתח בלשכת ראש העיר ר' יעקב אשר, יחד עם בכירי העירייה ולאחר סקירה של רה"ע על התפתחות העיר, שוחח יגאל רווח יו"ר קבוצת אפיקים על המהלכים שהצליח להוביל מפעל הפיס בציבור החרדי ובראשם גולת הכותרת : פרויקט החיבורים התורניים, שהפך לשם דבר בקרב בני הישיבות ואברכי הכוללים "החיבור המדהים הזה, בין מפעל הפיס לתרבות יהודית שורשית הינו ראש החץ בממשק של מפעל הפיס והציבור החרדי"

דני כהן, מנהל המגזר החרדי באפיקים סקר מגמות ומאפיינים בציבור החרדי ורקע על הקהילות בהם מבקרים במהלך היום.

סבב הביקורים המרגש נפתח אצל מרן האדמו"ר מויז'ניץ שליט"א, שהרעיף שבחים על הפעילות הברוכה של מפעל הפיס בעיקר בנושאי החינוך ובניית כיתות לימוד. לאחר שיחה מרתקת בנושאים העומדים על סדר היום הציבורי, בירך האדמו"ר את היו"ר, המנכ"ל וכל הנהלת מפעל הפיס שימשיכו לעשות חיל.

בהתרגשות רבה נכנסה הפמליה לביתו של מרן הגר"ח קנייבסקי, כדי להתברך מפיו. שאמר ליו"ר מפעל הפיס כי צריכים לדעת שהתורה היא הכל, אם עוזרים לתורה ולדברים הקשורים לתורה, הרי בוודאי שיראו ברכה והצלחה.

משם המשיכה ההנהלה לביתו של מןר הגאון רבי ניסים קרליץ, שם בביתו של הגר"נ, התפתח דיון מעניין על תפקידו של מפעל הפיס, מר עוזי דיין סיפר על פעליו הרבים של מפעל הפיס במגוון רחב של תחומים תוך שהגר"נ מביע התפעלות רבה מהדברים. בסופו של הדיון הכריע הגאון רבי ניסים קרליץ כי תפקידו של מפעל הפיס לעזור ליחיד ולרבים.

הגאון רבי שמעון בעדני קיבל את האורחים בחביבות רבה והתעניין בפרטי פרוייקט החיבורים התורניים, הוא הביע התפעלות מהצלחת הפרויקט ומהמספר הגבוה של כותבי החיבורים ואמר כי הוא רואה חשיבות רבה מאד בפרויקט הזה, "מדובר על תחרות שגורמת לבחורים ואברכים ללמוד בעיון ובעומק, לחדש בעצמם ולהעלות על הכתב מערכה תורנית, זה מציב בפניהם אתגר ומעורר תחרותיות חיובית".

בהתרגשות רבה נכנסו מר עוזי דיין ואיתו צוות ההנהלה לביתו של מרן הגאון רבי אהרון לייב שטיינמן שליט"א, מרן קיבל הסבר על הפרויקטים החינוכיים והתורניים בהם מעורב מפעל הפיס, על מימון כיתות לימוד לבתי ספר ועל עידוד ותמיכה שמעניק מפעל הפיס בנושאים לימודיים וערכיים.

גם אצל מרן הגראי"ל שטיינמן עמד פרויקט החיבורים התורניים כנושא חשוב מאד וגרם להתעניינות רבה. מר עוזי דיין ביקש לשמוע ממרן הרב שטיינמן כיצד הוא רואה את תפקידו של מפעל הפיס בחיי הקהילה ובאיזה מישורים נכון לשים דגש.

הגראי"ל השיב כי מעבר להתעסקות הברוכה בעניינים של תורה, יש לשים דגש על חינוך למידות ומעשים טובים והיות שמפעל הפיס גם כך עוסק רבות בחינוך, הרי שפעילותו ברוכה.

יור מפעל הפיס בסיור בבני ברק  - צילם שוקי לרר (1) יור מפעל הפיס בסיור בבני ברק  - צילם שוקי לרר (2) יור מפעל הפיס בסיור בבני ברק  - צילם שוקי לרר (3) יור מפעל הפיס בסיור בבני ברק  - צילם שוקי לרר (4) יור מפעל הפיס בסיור בבני ברק  - צילם שוקי לרר (5) יור מפעל הפיס בסיור בבני ברק  - צילם שוקי לרר (6) יור מפעל הפיס בסיור בבני ברק  - צילם שוקי לרר (7) יור מפעל הפיס בסיור בבני ברק  - צילם שוקי לרר

הכתבות המעניינות ביותר

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

לא יכלו להשים לו כיפה יותר נורמלית??

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture