בשורת הדיור בגליל: 'נוף טבריה'

פרוייק מגורים מרהיב הולך ומוקם בטבריה • טבריה - עיר התורה מימות התנאים מתחדשת בתנופה • מאות משפחות מוצאות כי המיקום השלו מהווה פתרון אמיתי ובשורה של ממש למחפשי הדיור • צילומים: אלישמע סנדמן

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

במיקום הטוב ביותר בעיר טבריה, אפוף בהוד קדומים בהיותו סמוך לציוני התנאים הקדושים וענקי הרוח מדורות הראשונים, עטוף בנופי בראשית עוצרי נשימה ומשיבי אוויר פסגות, הולך ומוקם פרוייקט מגורים מרהיב ומרתק של איכות חיים קסומה ומושלמת בארץ גליל.

טבריה!

העיר טבריה היתה מימות עולם מרכז תורני תוסס שהפיץ אורו אל כל חבל הגליל, טבריה- מקום גלותה האחרון של הסנהדרין, הציתה בלבבות יהודיים בארבע כנפות תבל את התשוקה לעלות לארץ ישראל ולכונן ביתם בטבריה- מקום מפעל תורתם של חכמי התלמוד הירושלמי.

IMG_0176

עוד בימי עליית החסידים הראשונה, עת הוקשה עליהם להתגורר בירושלים בעקבות החובות שהותיר רבי יהודה החסיד וחובת תשלומם רבצה על האשכנזים [כן, גם אז היה יקר מידי לגור בירושלים…] קבעו משכנם בעיר הקודש טבריה.

בינות הררי קדם, בצל מקום התבודדותם של האר"י וגוריו, שכנו צדיקי עולם כהרה"ק רבי מנחם מנדל מויטבסק והרה"ק רבי אברהם מקליסק זצוק"ל. בראש חבורה של מאות חסידים כוננו בשנת תקפ"א קהילה חסידית לתפארה, בית כנסת מיוחד נבנה מעל ביתו של הרה"ק מויטבסק ואיפשר לחסידים להתפלל שם בנוסחם וכמנהגיהם, והרה"ק רבי ברוך ממז'יבוז' טרח ושלח לחיבת הקודש פרוכת מפוארת לבית הכנסת.

בשנת תקצ"ז רעדה ארץ הגליל ומאות מבני היישוב נהרגו במפולות, בעקבות האסון הנורא העתיקו תלמידי הגר"א את מקום מושבם לירושלים, אך קהילת החסידים נותרה בטבריה כשבית הכנסת עדיין עומד בחורבנו ובשממונו עקב מיעוט הממון והעניות המופלגת ששררה בין העולים.

כך חלפו להם עשרות שנים קשות על קהל החסידים, אך דווקא בנקודת זמן זו, כשהיה נראה כי היישוב הגיע לשפל העמוק שניתן להעלות על הדעת, החלה פריחתו המחודשת והמפוארת. בשנת תרכ"ח נאספו קבוצה מחסידי קרלין והחלו בפעולות לרכישת בית הכנסת ולשיקומו, ואכן, חפץ ה' הצליח בידם וכעבור שנתיים ימים עלה המקח יפה ותנופת הבנייה החלה. יחלפו עוד עשרים שנים! בהם התאמצו אדמו"רי קרלין לדורותיהם בגיוס כספים לבנין בית המקדש מעט, עד שבשנת תר"נ הושלמה תקרת בית הכנסת בתרומתו של ר' שמואל זאב שייב שקיבל מרבי ישראל מסטולין זצוק"ל איגרת הערכה על פעלו החשוב.

IMG_0223

תקומתה של עיר מתחדשת

היאחזותם העיקשת של חסידי קרלין בטבריה במצוות רבותיהם, היטיבה עם העולים לארה"ק לאחר שנות הזעם שהצטרפו לקהילה מבוססת ומגובשת, והיא עושה פירות נהדרים עד עצם היום הזה. אלפי בני הקהילה החרדית שקבעו את אדני ביתם בעיר הקודש יעידו כי אכן "טובה ראייתה".

אינו דומה טבריה של ביקורי קברים בבין הזמנים לטבריה של ימות השנה, אווירת השלווה משיבת הנפש ומיישבת הדעת חולפת ברוך ברחובותיה העדינים של עיר תורה המתחדשת בעוז, וכמו פורטת רוח של קודש על נימי ימת הכינור בשיר של יום ושמא אף בשיר של חג.

IMG_0171

נוף טבריה

פתרון המגורים בטבריה בסביבה טבעית-חרדית הופך יותר ויותר מקובל, הביקושים הגבוהים וההתעניינות הגוברת מעידים על כך. פתאום, איכות חיים זה לא חלום רחוק.

במיקום מושלם, על צלע ההר הטובל מרגלותיו במי הכינרת, מתוכנן להיבנות פרוייקט המגורים האקסקלוסיבי לציבור החרדי. בשכנות טובה לאזור התורני והחסידי ולקריות החדשות בטבריה.

IMG_0221

בנייני היוקרה של 'נוף טבריה' שייבנו ברח' בית הלל פינת ספיר נותנים את המענה לביקוש החרדי הגדול. יזמי הפרוייקט לא מתפשרים על אף סעיף: איכות בנייה, מפרטים גבוהים, תוך ליווי צמוד של משרד עו"ד אהרן ריבלין ושות'. בתקופה כה סוערת במחירי הדיור ברחבי הארץ, אין ספק כי מדובר בבשורה של ממש.

נציגי המכירות ישמחו לעמוד לרשותכם לכל פניה ושאלה.

אזור ירושלים: 052-7660046, אזור המרכז: 052-7144998

IMG_0227

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הם לא עונים במספר שמופיע כאן מישהו יודע עוד מספר ???

בס"ד

לפי מיטב ידיעתי הם כן עונים. תנסו שוב
ויש אפשרות לפנות גם דרך האימייל:
[email protected]

ט

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture