צילום: דוברות המשטרה

המשטרה: חולה מאומת הגיע לבית הכנסת בשכונת קרית יובל בירושלים

"בבדיקה שנערכה עלה כי אכן מדובר באדם שהנו חולה מאומת שאמור לשהות בבידוד ביתי. השוטרים פעלו מיד להרחיקו מאזרחים אחרים, רשמו לו קנס בסך 5000 ש"ח וליוו אותו חזרה לביתו בו אמור להימצא", נמסר. במהלך סוף השבוע החולף ניתנו 8,083 דו״חות בגין ההפרות השונות

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

המשטרה טוענת כי איתרה לפני זמן קצר חולה מאומת שהגיע לבית הכנסת בשכונת קרית יובל בירושלים. על פי ההודעה, בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה לפני זמן קצר אודות חשד להימצאותו של חולה קורונה מאומת באחד מבתי הכנסת בשכונת קרית יובל, השוטרים הגיעו למקום והצליחו לאתר את החשוד.

"בבדיקה שנערכה עלה כי אכן מדובר באדם שהנו חולה מאומת שאמור לשהות בבידוד ביתי. השוטרים פעלו מיד להרחיקו מאזרחים אחרים, רשמו לו קנס בסך 5000 ש"ח וליוו אותו חזרה לביתו בו אמור להימצא", נמסר. במשטרה הוסיפו כי היא קוראת לציבור להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות, שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל.

המשטרה ממשיכה בפעילות אכיפת הגבלות התנועה, ההתקהלות והמסחר ברחבי הארץ במסגרת מבצע ״אחריות מנצחת״. במהלך סוף השבוע החולף (25-26.09.20), ניתנו ע״י המשטרה ברחבי הארץ 8,083 דו״חות בגין ההפרות השונות, מרביתם בגין יציאה ממקום מגורים למטרה אסורה (5,691 דו"חות), ובהם גם 1,836 דו״חות בגין אי עטיית מסיכה וכן 115 דו"חות בגין הפרות חובת הבידוד ו-92 דו״חות בגין הפרות של בתי עסק.

עוד נמסר מהמשטרה כי מידי יום בודקים השוטרים מאות רכבים במחסומים המוצבים בערים ובפאתי הערים וזאת על מנת לוודא כי הציבור נשמע להנחיות בדבר אי יציאה מאזור המגורים , שלא למטרות חיוניות וכן לוודא כי כאשר ברכב נמצאים אנשים שאינם בני אותה משפחה גרעינית, הרי שאין יותר משלושה נוסעים וכולם עוטים מסכות כנדרש. בנוסף הנוסעים נבדקים על מנת לוודא כי אינם חולי קורונה מאומתים או מפרי בידוד.

גם היום בוצעה אכיפה אינטנסיבית בפאתי הערים חולון ובת ים . "משטרת ישראל תמשיך לפעול יחד עם הרשויות ויתר גורמי האכיפה לבלימת התפשטות הנגיף במטרה לשמור על שלום הציבור ובריאותו. המשטרה קוראת לציבור להישמע להנחיות שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל. ערב יום כיפור, ברצוננו לאחל לכל בית ישראל שנה טובה וגמר חתימה טובה".

משטרת ישראל ממשיכה בפעילות מוגברת לפיקוח ואכיפת התקנות והגבלות התנועה, ההתקהלות והמסחר. אלפי שוטרי משטרת ישראל, שוטרי משמר הגבול ומתנדבים בתגבור מאות חיילי צה"ל ומפקחים פועלים בכל רחבי הארץ, זאת ע"מ לאכוף את התקנות במרחב העירוני והבינעירוני.

המשטרה תמשיך בפעילות המבצעית ברחבי הארץ במהלך יום הכיפורים תשפ"א שיחל בשעות הקרובות, זאת בהתאם למאפייני החג והתנהגות הציבור במטרה לשמור על שלום הציבור, בטחונו ובריאותו.

נדגיש כי גם ימי החג אינם מקנים חסינות מפני הידבקות בנגיף הקורונה לאף אדם – ולכן כל אחד נדרש לשהות בביתו ובחיק משפחתו הגרעינית ולהימנע מיציאות למרחב הציבורי שלא לצורך ובניגוד לחוק. בכל יציאה החוצה מהמרחב הביתי יש לעטות מסיכה, לשמור על ריחוק חברתי ולהימנע מהתקהלות אסורה.

לצד פעילות הסברה ומניעה, המשטרה תטפל במקרים של הפרות בוטות של החוק והתקנות, ובמידת הצורך תטיל קנסות ותפזר התקהלויות אסורות ככל שיידרש למען בריאות הציבור.

מפרידים בין מידע לחירום: בעת כל אירוע חריג המצריך התערבות וטיפול משטרתי, יש ליצור קשר מיד עם מוקד החירום של המשטרה – מוקד 100. לקבלת מידע נוסף, ניתן ליצור קשר עם מוקד המידע הארצי של המשטרה – מוקד 110, ולהתעדכן בערוצי הדיגיטל של המשטרה ומשרד הבריאות אודות התקנות וההגבלות השונות.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture