ההורים ויתרו על חגיגת הבר מצווה • 'לשבוע מטובך' תפיק את האירוע

הוריו של א. הודיעו לו כי לא יחגגו לו בר מצווה מחוסר תקציב • עמותת "לשבוע מטובך" גייסה את כל הדרוש להפקת אירוע מרשים • דודי שמואל מפעילי העמותה: "לא יכולנו להישאר אדישים"

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
קמו משבעה: משפחת שור מתארחת אצל קרובי משפחה

הפנים שמאחורי דו"ח העוני: חבריו של א'. שיחגגו עימו מחר (יום ב') את בר המצווה באולם אירועים בעיר רחובות, ייהנו מאירוע חגיגי במיוחד, והמוזמנים הרבים לא ידעו כי לולי עמותת "לשבוע מטובך" לא היה האירוע נחגג, וא. נאלץ היה לוותר על חגיגת בר המצווה לה ציפה זמן רב.

קרא עוד:

[postim]

גורלו של א. להיוולד למשפחה קשת יום מזמנת לו מידי יום קשיים, אבל גם הוא לא חלם כי ייאלץ לגנוז את חלום חגיגת בר המצווה שלו. לפני מספר שבועות, הודיעו לו הוריו כי מאחר שאין בידם את האפשרות הכלכלית לחגוג לו בר מצווה, הוא ייאלץ לוותר על החגיגה. א. התהלך בתחושה איומה. גם שכנו לבניין שמע על כך והחליט שלא לתת לדברים לחלוף על פניו בחוסר מעש.

הוא פנה לעמותת "לשבוע מטובך" שהוקמה בידי האדמו"ר מקרעטשניף מרחובות ומתופעלת ע"י חסידיו, וביקש את עזרת העמותה בארגון החגיגה לנער.

על אף שביום יום עוסקת העמותה בעיקר בחלוקת מזון וסעד למבקרים והחולים בבית החולים 'קפלן', נרתמו אנשיה והחלו בפעולות נמרצות למען יוכל א. לחגוג את בר המצווה כיאה וכיאות.

לאחר שבועיים של הכנות הצליחו בעמותה להלביש את חתן בר המצווה במיטב הביגוד ולגייס אולם, קייטרינג, צלם ועוד מגוון רב של פריטים ואפילו ברכות מוקלטות מגדולי הזמר המזרחי המועדפים על הנער, והיום בערב תצא החגיגה לפועל ברחובות, כשהחגיגה עתידה להיות שמחה במיוחד.

חבר מועצת עיריית רחובות הרב פנחס הומינר, מראשי המתנדבים בעמותה: "מדובר במקרה מרגש במיוחד. משפחת הנער ממש חסרת כל, והעמותה נרתמה להפיק להם אירוע גדול ומיוחד. זה עוד אחד מהנדבכים של פעילות העמותה שפועלת למען כלל המגזרים ללא כל הבדל, והכל כדי לסייע לאנשים".

דודי שמואל שהיה אחראי על ארגון האירוע מטעם עמותת "לשבוע מטובך" מספר: "פנה אלינו אחד השכנים של הנער, ולמרות שאין זה מהמסגרת השוטפת של פעילות העמותה, נרתמנו וגייסנו המון נותני שירותים והצלחנו ב"ה להביא להפקת אירוע שיהיה גרנדיוזי. לא יכולנו להישאר אדישים. בעמותה, אנחנו רגילים לפגוש ביום יום אנשים קשיי יום שנעזרים על ידינו במגוון הפעילויות שלנו, ובעיקר בחולים ומבקרים בבית החולים שלהם אנו מגישים מידי יום מזון ומשקאות, אבל הפעם הפעילות הייתה שונה, וכשאתה רואה את החיוך על פני הנער והוריו, אתה יודע שהכול היה שווה".

שמואל מוסיף: "בעמותת לשבוע מטובך אין אנו מבדילים בין דת וחוגים, ופעילותנו מהווה גשר ומצליחה למחוק את כל הפערים בין דתיים לחילונים וכל זאת בהוראתו ובהכוונתו של האדמו"ר מקרעטשניף שמורה לנו לעזור ולסייע לכל אדם".

הכתבות המעניינות ביותר

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מרגש

הנהלת "לשבוע מטובך" היקרים!
נפגשתי לא פעם עם פעולותיכם המיוחדים בבית החולים קפלן, היה אפי' פעם שקרנתי מאושר כיהודי חרדי, כשעמדתי לצד אנשים שלצערנו לא נמנים על מחנה של שומרי תומ"צ ושמעתי אותם מדברים בהתפעלות והערכה על אנשי הארגון ודיברו על הסתכלות אחרת על הציבור החרדי. אני, כאדם חרדי, ממש התגאתי באותם רגעים וראיתי בחוש את הקידוש-השם שאתם עושים יום-יום.

קראתי עכשיו באתר את הכתבה הנ"ל, ושוב הצלחתם לרגש אותי. זה ודאי מוסיף לקידוש שם שמים ולקירוב לבבות בין אחב"י, בפרט בימים אלו טרום-בחירות כשכל הארץ רועשת וגועשת מגלי השנאה וההסתה נגד הציבור החרדי. והפעילות המיוחדת שלכם בעיר מעורבת כמו רחובות צריכה להוות סמל ודוגמא לכלל ציבור אנ"ש.

קטונתי מלהביע דעות על גדולי ישראל, אבל א"א שלא להתפעל מנשיא ומייסד הארגון האדמו"ר מקרעטשינוף שליט"א שמתגלה יותר ויותר כאחד ממנהיגי הדור הנערצים שמוסיפים כבוד-שמים בדרך שהתווה מייסד החסידות הבעש"ט זצ"ל, כשתושבי רחובות מכל הסוגים מסתכלים עליו בהערצה מיוחדת בדרכו היחודית של קירוב הלבבות ואהבת ישראל.

זה לימוד זכות עצום על כלל ישראל ובעיני דמעות מהתרגשות

בושה תכסה פניכם כאשר אינכם מפחדים להכניס פרסומת בניגוד לדעת כל גדולי ישראל אשר אסרו את הלימודים בכל מכוני ההכשרה למיניהם וזה גם הי'ה המכתב האחרון שהגרי"ש אלישיב זצוק"ל חתם ע"ז בדם לבו.
אינכם רשאים להיקרא עוד אתר חרדי.
לא נשב שאננים למול פירצה זו.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture