ח"כ אורי מקלב במטה דגל בעמנואל: "המטרה הינה 100% הצבעה בכל הארץ"

ח"כ אורי מקלב הגיע למטה דגל התורה בעמנואל וחידד את העובדה כי הבחירות הללו מכריעות ביותר וכי יש להביא את כל מאת החוזים של תומכי יהדות התורה אל הקלפי. לאחר מכן נועד לפגישת עבודה עם ראש המועצה המקומית אליהו גפני

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

ח"כ הרב אורי מקלב הגיע אתמול יחד עם צוות לשכתו למטה דגל התורה בעמנואל, נציג דגל התורה במקום הרב אביר הר אבן סקר בפני ח"כ הרב אורי מקלב והמשלחת הנכבדה את הפעולות הנעשות בכדי להביא למקסום מספר הקולות בעיר.

במפגש נכחו עסקני דגל התורה המקומיים שהציגו את הגידול במספר התושבים תוך שכעת פועלים למיפוי מלא של העיר. ח"כ ח"כ הרב אורי מקלב חידד את העובדה כי הבחירות הללו מכריעות ביותר וכי יש להביא את כל מאת החוזים של תומכי יהדות התורה אל הקלפי.

שם המשחק הוא 100 אחוז הצבעה בכל מקום ומקום וכך אם נביא את כל מה שאנו יכולים נוכל להביא להכרעה בבחירות הללו, הבחירות הללו יוכרעו על חודו של מנדט, מנדט לפה ומנדט לשם ולכן יש לגייס את מירב המאמצים לצורך כך.

לאחר מכן נועד ח"כ הרב אורי מקלב לפגישת עבודה עם ראש המועצה המקומית הרב אליהו גפני, חברי מועצה, עסקני ציבור ויזמי פרויקטים בעמנואל שהציגו בפניו מפות המראות את עתודות הבניה הגדולות של עמנואל, ראש המועצה הרב גפני ציין כי עמנואל ערוכה לקליטה של אלפי משפחות חדשות בשנים הקרובות, "מאז כניסתי לתפקיד אני עסוק כל העת במתן אישורי בנייה לפרויקטים חדשים הנבנים במקום, בניית גני ילדים, מוסדות חינוך ואיזורי תעשייה חדשים ע"מ שנוכל לספק את צרכי העיר בשנים הקרובות". הרב מקלב ציין בחיוך ואמר לראש המועצה הרב גפני שלא האמין שהעיר נמצאת ממש במרכז הארץ "תכננתי לעשות כמה טלפונים בדרך ובקושי התחלתי ואני מוצא את עצמי כבר בעמנואל…".

ח"כ הרב אורי מקלב נדהם לשמוע שקיימים במקום קרוב ל- 5,000 יח"ד בתבעו"ת מאושרות כאשר כ- 2,000 מתוכם זמינות לבניה מיידית עם כל התשתיות שכבר קיימות במקום, הוא ציין כי הדבר מהווה בשורה משמעותית לפתרון מצוקת הדיור החרדית והתחייב שיעשה ככל שביכולתו להביא ציבור בני תורה גדול שייהנו ממקום מגורים איכותי, במחירים זולים ובמרכז הארץ.

לאחר מכן סיירו ברחבי היישוב יחד עם ראש המועצה הרב אליהו גפני ור' דוד וורצמן עוזרו האישי של ח"כ הרב מקלב וביקרו בקהילת חניכי הישיבות ובכולל האברכים העומד תחת הנהגתו של הגאון הרב יעקב הילדסהיים שליט"א והרב יצחק ענקי שליט"א והתפעלו מאיכות האברכים והתפתחותה של הקהילה בשנה האחרונה כאשר ציבור בני תורה גדול התווסף לקהילה החשובה, בהמשך הסיור הגיעו לפרוייקטים של חברת הרי זהב ושאג וולוול ונהנו לראות את תנופת הבנייה שהתחילה במקום, כאשר רק בתקופה האחרונה התאכלסו במקום שתי פרויקטים עם קרוב למאה משפחות צעירות חדשות שנקלטו בהצלחה רבה הן בחיי הישוב, במוסדות החינוך והכוללים והן במקומות תעסוקה לנשים.

רכז התעסוקה ביישוב הרב יוסף לוריא הציג בפני ח"כ הרב מקלב את פתרונות התעסוקה שמציעים אזורי התעשיה הסמוכים המונים למעלה מ-150 מפעלים שקולטים בשמחה את כח האדם החרדי האיכותי, תוך התאמה לאורח החיים החרדי.

ח"כ הרב אורי מקלב ציין בסיום הביקור כי יעמוד לימין היישוב בכל אשר יצטרכו לקראת גידול במספר התושבים הצפוי הן בתחבורה סדירה והן בכל שאר השירותים הנצרכים במקום.

ח"כ הרב אורי מקלב סיכם ואמר כי פגש במקום חיי תורה וקהילות מפוארות עיר מתפתחת לצד מוסדות חינוך טובים כאשר ראש המועצה פועל ללא לאות למען התפתחות היישוב.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

*מטה דגל* חח
יש בעמנואל אולי 5 מצביעים של דגל כל השאר הם חסידים..
אבל כמו שנכצב בכתבה שיש 2000 יחד שזמינות לבנייה עם תשתיות קיימות אותו אמינות קיים גם בזה
נספר לכם שבעצנואל בבניינים החדשים שכבר נבנו על אותם תשתיות.. יש הפסקות חשמל כמעט על בסיס יומי

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture