במהלך שנת הקורונה, ניצלה רכבת ישראל את הקיטון בכמות הנסיעות לטובת עבודות שדרוג ופיתוח של תחנות רבות ברחבי הארץ, וביניהן גם תחנת פ"ת סגולה, בה עוברים בממוצע כמאה אלף נוסעים בחודש. כעת, עם החזרה לשגרה, ולאחר חצי שנה של ביצוע הפרויקט בעלות של למעלה משלושה מיליון שקלים, נחנכת התחנה המשודרגת לרווחת הנוסעים.
במסגרת הפרויקט נבנה אולם נוסעים חדש, מקורה וממוזג לשדרוג חוויית הנוסע בעת ההמתנה לרכבת, לצד מחסה בימי הקיץ החמים וימי החורף הגשומים. כמו כן הוחלף הריצוף בתחנה, וכן שודרגו גופי התאורה, המעקות ומאחזי הידיים.
בנוסף, כל תאי השירותים בתחנה שודרגו והוחלפו בהם הקרמיקות, הכלים הסניטריים ומערכות התאורה וכן נוספו תאי שירותים מחוץ לאולם הנוסעים. במעבר התת קרקעי הוחלף כלל הריצוף והחיפוי במנהרה והמדרגות רוצפו עם אבן בזלת. בנוסף, בוצעו עבודות גינון ונוי בכניסה לתחנה וסביבתה.
מה זה שווה אם אין חניה מסודרת באזור של תחנת רכבת סגולה?
יכולתי להסתדר גם בלי אבל אין ממש אוטובוסים לתחנת רכבת .
אז תודה רבה על השיפוץ אבל …
כולם חושבים שהכול מגיע להם ושהכתבה צריכה להיגנז בהיסטוריה בתוך יום ושהכול מגיע עם היונה וברור מאליו ..זו העת לפרגן לרשות המקומית פ"ת והעומד בראשה מר גרינ ברג רמי וציוותו.
לא נבנה שום דבר.
שדרוג (כנראה) בהרבה כסף את הריצוף. צמצמו במחצית את תדירות הרכבות. וכמובן שהעלימו כליל את כל החניה.
אין כמו כתבה מכורה שהקשר בינה למציאות שולי. אבל אחלה בלונים…..