התפוח לא נפל רחוק מהעץ • יאיר לפיד מציג את משנתו הפוליטית

יאיר הלפיד הבן של... הפיץ את אג'נדת המפלגה החדשה שברשותו 'יש עתיד', ופרסם את מצע הקמפיין, ואיך לא, הכוללים ובני הישיבות מככבים בכותרות

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

לעת עתה לא נראה שיש 'שינוי' גדול בהתנהגותו של הבן, וכמאמר המפורסם, התפוח לא נופל רחוק מהעץ, יאיר לפיד פרסם אמש את מצע הבחירות שלו, ובכך נתן את אות יריית פתיחת קמפיין הבחירות לכנסת ה 19, כאשר הוא מנצל את המדיה ומפרסם זאת כסטטוס בדף הפייסבוק שלו, כצפוי החרדים במשפחת לפיד נותרו ללא 'שינוי' ובכך חושב שהנה 'יש עתיד' פוליטי למשפחת לפיד.

קרא עוד:

[postim]

לפיד פנה אל קהל מעריציו, כאשר בבסיס תפיסת הבנתו הוא צריך רק עשרים ושניים מנדטים בכדי לשנות את המדינה ולעצבה כרצונו וכרצון גחמתיו ושיקוליו הפוליטיים, אשר הן בטח אך ורק דאגה לציבור החלש והנדכה, כפי שרואה אותם מלמעלה איש מכוניות היוקרה וחיי הפאר והבזבוז, מר יאיר לפיד, אשר גם שירת את המדינה בנאמנות על כורסאות התחנה הצבאית, עד הגיעו לחזיון הגדול וההכרה הפנימית כי הנה כשרון הכתיבה הוביל אותו אל כס עור הצבי הממוקם בחדר המאובטח במשרד ראש הממשלה, הוא אשר צריך רק שיתנו לו עשרים ושניים מנדטים ומדינה קטנה ומציקה במזרח התיכון והוא, המושיע הגדול יבוא ויהיה מנהיג פוליטי… מדיני… רווחתי…

בסיום הסטטוס המכובד ואופן הפרסום המכובד מצהיר יהיר לפיד 'תנו לי עשרים ושניים מנדטים. שום דבר לא יעצור אותנו' נאום לפיד.

לפניכם חלק ממצע הבחירות החדש של מפלגת 'יש עתיד', המפלגה בעלת הפוליטיקה החדשה וכמובן הנקייה… האג'נדה של יאיר לפיד.

דיור מענק • דיור יוענק על ידי שר השיכון ממפלגת יש עתיד, ליוצאי צבא העובדים ומשלמים מיסים.

כוללים ומוסדות דת • משרד החינוך בבעלות שר ממפלגת יש עתיד, לא תעביר אף לא אגורה שחוקה למוסדות אשר אינם לומדים את לימודי הליב"ה, אה ואיך שכחנו… המיליונים של הכוללים, ובכן המיליונים של הכוללים יועברו לשכר למורים החשובים מהמגזר הכללי.

רק תנו לי עשרים ושניים מנדטים מתחנן לפיד על נפשו, ואני מראה לכם מה זה פוליטיקה נקייה של אנשים שעזבו קריירה ובאו כפטריוטים, ציונים טובים נאמנים ומסורים, המעוניינים להראות ולהוכיח לציבור הישראלי, שהנה יש עתיד לפוליטיקה יותר נקייה ובלתי מושחתת.

ימים יגידו….

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
37 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

רשע מרושע – כמו אביו שר"י.

זה לא תפוח זה סברס

כתבה סובייקטיבית ולא הגונה. יאיר לפיד מעוניין לסייע למגזר החרדי. הוא טוען, ובצדק רב, שצריך להפסיק את הבידוד שהעסקנים החרדים מובילים. החרדים הם יהודים, ישראלים והם חלק ממדינת ישראל, הם חלק מהעם היהודי. כחלק מהעם הם צריכים להשתלב בעם, הם צריכים להצטרף ולהפוך לכח מוביל בשוק העבודה. הם צריכים להתגייס לצבא ולעזור להתגונן מאוייבינו הרבים. הם צריכים להתגייס לשירות לאומי ולעזור לאזרחי המדינה במקומות בהם זקוקים לעזרה (בריאות, חינוך, שיטור, עבודה סוציאלית, כיבוי אש ועוד). יאיר לפיד רוצה לאחד את העם היהודי, העסקנים החרדים נלחמים לפרק ולבודד.

העסקנים החרדים, פועלים בשליחותם של מרנן ורבנן גדולי ישראל, דעת תורה, ההשקפה הנכונה הטהורה והצרופה המועברת דור אחר דור ממרנן ורבנן גדולי ישראל. איננו צריכים את האיחוד של יאיר לפיד כמו שכתוב כבר 'הן עם לבדד ישכן ובגויים לא יתחשב' נאמר ג"כ על אלו שלא מתנהגים עפ"י תורת ישראל ודעת מרנן ורבנן גד"י אינה צריכה הסכמה כמובן!

"הם צריכים להתגייס לצבא ולעזור להתגונן מאוייבינו הרבים"
בלימוד התורה – החרדים עוזרים הרבה יותר מאשר החיילים בצבא.
בושה וחרפה שצריך להסביר את זה בכלל, זהרי פשוט לכל בר דעת!!!

מנהלי האתר החשוב, איך בכלל אישרתם את תגובתו החצופה של 'ערן'.

נכון, מה פתאום אתם מכניסים תגובות חצופות כאלו?
ועוד הערה אחת, אנחנו לא רוצים לראות את תמונתו של הרשע הנ"ל.

אפילו אחאב עם כל רשעותו שהיתה בו, עוד היה מהנה תלמידי חכמים מנכסיו ולא נסה לעקור את הכל כמו לבן הארמי ובן הטומאה הזה.

מראשית ההשכלה (ועד היום) היה היתה התבוללות קשה גדולה ונוראה שהביאה לחורבן יהדות אירופה – לשואה.

מה שאמר הנביא ישעיהו ע"ה: "מְהָרְסַיִךְ וּמַחֲרִיבַיִךְ מִמֵּךְ יֵצֵאוּ", הוא דבר על הערב רב וצאצאיהם – על ה0מאל, שהם כידוע שונאי ועוכרי ישראל ומזימתם היא לעקור את הכל, רחמנא ליצלן!

החרדים מתנדבים הכי הרבה בשירות לאומי הצלה זקא עמותות חסד רבות יד שרה עזר מציון ועמותות רווחה ועוד ועוד
ובנוסף: הייתי ממליץ לך לגלוש באתרים יותר שמתאימים באמת להשקפת עולמך ולא לגלוש באתר לחרדים בלבד

העסקנים החרדים פועלים בשליחות בצע כסף. הם משרתים את צרכיהם הפרטיים במסווה של שליחות.
מעבר לכך, אפשר ללמוד תורה ולהתגייס לשירות צבאי ושירות לאומי. הדברים לא סותרים זה את זה! גדולי התורה הובילו צבאות למלחמות, והמשיכו לקיים תורה.
ולסיום אומר, אם החרדים יבחרו לראות בציבור החילוני כאוייב שיש להתרחק ממנו, ולא ינסו לקחת חלק בעשייה ולהשתלב בחיזוק המדינה, התוצאות יהיו הרות אסון לחרדים, לחילונים ולכלל מדינת ישראל. למעשה, היחידים שיפיקו תועלת ממלחת אחים הם הערבים. לפיד רוצה לקרב. הוא לא אויב. אלה שמנסים לפלג את העם ולבדל את החרדים מהחילונים – הם האויב.

הוא רוצה להשמיד את כל הרוחניות של עם ישראל.
שיתבייש לו!

ע-ו-כ-ר י-ש-ר-א-ל-!-!-!
פשוטו כמשמעו!!!!!

אין
לנו
על
מי
להישען
אלא
על
אבינו
שבשמים.

יהי"ר שמפלגתו תיפול במהרה כמו המן הרשע בזמנו.

אני מתפלא מאד מאד, אני כותב תגובות שקצת לא כ"כ נעים למערכת האתר והם לא מקובלות. ופה מישהו כותב ניבול פה שצורם לכלללללללללל קוראי האתר, והוא מקובל בכבוד גדול, פעמיים. היתכן????????????????

בדיוק הפוך!
כשהחרדים מעורבים יחד עם החילונים – זה הכי גרוע.
חייבים ליצור הרחקה מוחלטת מהחילונים (שה' יתן להם דעת לחזור בתשובה שלימה במהרה) ולשרטט קוים ברורים כמו שכבר נאמר: "ברוך אלוקינו שבראנו לכבודו ו-ה-ב-ד-י-ל-נ-ו מ-ן ה-ט-ו-ע-י-ם"!!!
אני מאחל לך ערן, שתזכה לטיפ טיפה שכל מאת בורא העולם ותחזור בתשובה שלימה.
אמן כן יהי רצון.

אני מצטט מדברי 'ערן':
"העסקנים החרדים פועלים בשליחות בצע כסף"
חס וחלילה, חס ושלום.
אוי לאוזן שכך שומעת.
יכול להיות שהם מקבלים קצת כסף אבל זה רק על מנת שיוכלו לחיות וח"ו זה לא העיקר.

מי אתה 'ערן'?
אולי אתה יאיר לפיד (שר"י) בעצמו שבא להגן על כבודו המדומה?

אם הדברים מכוונים פנימה, התגובה של ערן לא במקום, וכל שאר התגובות במקום. אם הדברים מכונים החוצה אף א` מהתגובות לא התיחסות לגוף הענין.
לגופם של דברים.
1. לפיד לא יכול להציג את תכניותיו כדאגה לציבור החרדי, אם הוא מחשיב את כל מה שהם עושים, וכל מה שיקר להם כבזבוז זמן והבלים.
2. אם היה מדבר רק על שינוי בחרדים ניחא. אבל עיקר תוכן דבריו הם שכל מצוקות החברה הישראלית יפתרו אם החרדים יהיו נורמליים. וזה סממן מובהק של שנאה. ועל כורחנו נאמר, שהסגנון של דאגה ולא של שנאה הוא יחצנו"ת
3 כמו"כ האגדה האורבנית שכל החרדים הם בסדר, ונשלטים ע"י העסקונה. הוא זלזול מובהק בציבור החרדי, והצגתו כחסרי דעה. דבר שאין לו קשר למציאות. כאשר הציבור שהכי סקפטי במדינה הוא הציבור החרדי.
ומי שמעונין לדעת את כוחה של העסוקנה, שיראה איך גפני או פרוש מתקבלים במקום ציבורי ביראת כבוד, או במבע מחויך…..

פעם אחרונה שאני מגיב באתר הזה.
תלמדו לא לערוך תגובות של אנשים ישרים ושכל כוונתם היא לשם שמים.
כנראה שהיה לכם ממה לפחד, אבל אֱמֶת מֵאֶרֶץ תִּצְמָח וְצֶדֶק מִשָּׁמַיִם נִשְׁקָף ושום אדם לא יכול למנוע זאת. וְשַׁבְתֶּם וּרְאִיתֶם בֵּין צַדִּיק לְרָשָׁע, בֵּין עֹבֵד אֱלֹהִים לַאֲשֶׁר לֹא עֲבָדוֹ.

לערן.
יש לך כמה טעויות חמורות מאוד:
1) החרדים הם אכן יהודים, אבל הישראלים לא כולם יהודים. אין שום קשר בין ישראליות ליהדות.
2) החרדים הם ממש לא חלק ממדינת ישראל. הם בגלות במדינת ישראל של כופרים בתורה שהיא היהדות ואין בלתה.
3) מדינת ישראל, אינה משהו של העם היהודי, מאחר ומדינת ישראל אינה מייצגת את היהדות, ואדרבה לוחמת בה. במקרה, רוב האזרחים במדינת ישראל הם יהודים, אבל כפי שמדינת ניו יורק אינה מדינה יהודית, על אף שמתגורררים בה מליוני יהודים, ומעל מליון יהודים חרדים, כך מדינת ישראל אינה מדינה יהודית על אף שמתגורררים בה מליוני יהודים ומעל מליון יהודים שומרי תורה ומצוות.
4) הציבור היהודי בישראל, הינו חלק מהעם היהודי, והציבור הישראלי כולו צריך להשתלב בעם על ידי שמירת התורה והמצוות ונשיאה בנטל לימוד התורה והנחלתה לדורות הבאים. אין יהדות ללא תורה וללא שמירת מצוותיה.
5) הצבא הישראלי אינו שייך לעם היהודי, והוא מוביל להשמדת היהדות אצל רוב השוהים בו, ולכן הציבור החרדי/יהודי, לא משרת ולא ישרת בצבא, והוא יגן על העם היהודי על ידי שמיררת התורה והמצוות.
6) הציבור החרדי/יהודי, מוחל על הטובות שמעניקים לו מומרים לחלל שבתות כמו יאיר לפיד וחבריו מרשיעי הברית, ועליך לזכור שכל המחלל שבת בפרסיא דינו כמומר ויינו יין נסך.
יש עוד כמה טעויות חמורות בדבריך, ואין כאן המקום לפרטם באריכות

לפיד הוא האויב האמיתי שלנו יותר מהערבים לתשומת לב מי שחושב אחרת

לכבוד כל המגיבים אסור לנו בכלל להתיחס לדבריו של ערן שנכנס פה בטעות גם כל הכתבה הוא בטעות כיון שלא איכפת לנו בכלל מה שלפיד המכוער המגעיל הזה מדבר!!!!!!!!!!!

ל"עציץ": לפיד לא טוען שכל מצוקות החברה הישראלית קשורות בחרדים כפי שגרמו לך לחשוב. לא מדובר בשנאה. לפיד טוען שמערכת היחסים בין המגזר החרדי למדינה צריכה להשתנות, לטובת כולם וביניהם המגזר החרדי עצמו. בנוסף לכך, הציבור החרדי הוא לא חסר דעה כלל וכלל. אך הניסיון לבדל אותו לחלוטין משאר האוכלוסיה שעושים העסקנים יוצר מצב של חוסר הבנה (כמו המחשבה שלפיד שונא חרדים למרות שאף אחד לא טרח לבדוק מקרוב את דעותיו ודבריו של לפיד בעצמו).

ל"נחמן": מדינת ישראל והציבור החילוני אינם אויבי המגזר החרדי. הציבור החילוני הוא שותף של הציבור החרדי. כדי שהמדינה תשרוד מול אויביה הרבים חייב להיות שיתוף פעולה מינימאלי. מלחמת אחים תוביל לחורבן!

ל"שפוי": לפיד אינו "האויב האמיתי". אלה שמובילים אותך לבידול, לשנאת חינם ולמלחמת אחים הם האויב האמיתי. אתה אפילו לא יודע מהן דעותיו של לפיד. אתה מסתמך על אחרים שמעוותים את דבריו. עקוב אחרי דבריו, בחן את התכניות שהוא מציג, אפילו שב מולו בהרצאה (אני מבטיח שתקבל בהרצאה יחס מכובד בהרבה משאני קיבלתי באתר זה) ושאל אותו כל שאלה שתחפוץ. אז תוכל להביע דעה מושכלת בעניין.

1.אם לפיד רוצה לשתף אז למה הוא מדבר רק על התקציבים של החרדים איפה הכסף של התרבות וחינוך שהחרדים כמעט לא רואים
2. כבר ראינו חרדים שהולכים לצבא, ומי שמוכן לדבר בכנות יודה לך שהצבא דירדר אותו, ואם רוצים שהחרדים ילכו לצבא קודם שיסדרו את המקום שיתאים ושלא יחתימו חרדים שרוצים להתקדם על טופס "ויתור על הפרדה וכו'"
ותאמין לי שהחילונים לא יסכימו בחיים להפרדה אפי' במחיר שהחרדים לא באים לצבא

לערן לפיד יותר גרוע מהיטלר. נקודה. אנו לא מתווכים כלל על זה כשם שאיננו מתווכחים אם מה שזורח בשעות היום זה שמש או חתולה כדאי לך לא להתווכח עם עובדות

לערן,
1. מי "שגרם לי לחשוב" את מה שאני חושב על לפיד, הוא לפיד בעצמו. כך שאל תעשה ממנו שיה תמימה, שאדון מוזס מטיל האימה גורר באף. לפיד לא מדבר רק על תיקון הציבור החרדי, (דבר שלא יעורר אמוציות בציבור החילוני), אלא מסית שכל מה שחסר במדינה הזאת, כדי שנהיה נורבגיה, הוא שיש חרדים שלוקחים את כל משאבי המדינה למימון הבטלנות שלהם. ואם זה יפסק יהיה דיור בזול, אוכל בזול, שירותי סיעוד לקשישים בחינם, מערכת חינוך מושקעת עם מורים שמרוויחים היטב. וכו` וכו` וזה דברים שהוא חוזר עליהם בלא סוף.
2. על עיקר הטענה שלי לא הגבת, איך בן אדם שחושב שכל היקר והמקודש לציבור החרדי, הוא בטלנות ובזבוז זמן. יכול לעשות תוכניות לשיפור הציבור הזה. אדם שלא מבין ברפואה לא יכול לקובע איך יתנהל חדרי ניתוח. ואדם שמצהיר שלדעתו הרדמה וחיטוי במהלך הניתוח הוא בזבוז זמן, התוכניות שלו ליעול התנהלות הניתוח, על כורחו יגרמו לקטטסטרפוה.
הדמגוגיה החילונית בנויה ע"ז, שלימוד תורה שמירת מצות, וטהרת הצניעות היא חסרת תועלת= דהיינו זה כלום = א"כ מי שעוסק בזה לא עושה כלום =א"כ הוא בטלן=א"כ הוא אדם מנוון נפשית. שהרי אדם בטלן הוא מתנוון. וזה טענה ששמעתי וקראתי (כמובן לא עם הנוסחא הזאת) מאות פעמים בתקשרות. ועד שיכירו כמה משקיעים כשרון וכוח בתורה ומצוות, לא יתחיל בסיס למשא ומתן.
3. אם נפגעת מהתגובות באתר הזה, אני מתחיל להסתפק אם אתה בד"כ קורא ynet והארץ, או מתמקד בבטאון האיגוד לתרפיה במוזיקה…..

לערן חביבי אולי נולדת היום אבל נראה לי שכל מי שאפילו רק שמע עליו לפני 5 שנים יכול להגיד לך כמה בוז ולעג יש לו נגד החרדים רק שההבדל בינו לבין אביו שעביו היה חזיר לא מתורבת והוא קצת יותר חייכן ומיחצן את עצמו כדמוקרטי וכאיש תקשורת הוא סיגל לעצמו יחסי אנוש

אדון ערן.
אין שום שותפות בין הציבור החילוני, לבין הציבור היהודי אמוני. מי שאינו הולך בדרך התורה והמצוות וכופר בתורה, אין לו חלק ונחלה עם היהדות, ואין בינינו שום שותפות. אין אומתנו אומה אלא בתורתה.
אין בינינו מריבה, אנשים אחים אנחנו, זה נכון, גם לוט היה בן אחיו של אברהם, אבל שותפות לא יכולה להיות ביניהם, אם השמאל ואיימינה אם הימין ואשמאילה.
אין ולא תהיה שום שיתוף פעולה בין מי שאינו הולך בדרך התורה והמצוות, ועוד לוחם בשומרי התורה והמצוות, והורס את היהדות מבפנים, לבין הדבקים בדרך היהדות כפי שניתנה לנו מאברהם יצחק ויעקב ובמעמד הר סיני. זהו היהדות, ואין בלתה.

אגב, אדון ערן, אין לנו כל ענין שהמדינה תשרוד, אנו מתפללים שהיהודים שבה ישרדו ושלכולם יהיה רק טוב. אבל במדינה כמדינה, אין לנו כל ענין וחלק ונחלה.

אל תענו לו תפסיקו . הוא כתב את התגובה רק בכדי להרגיז אותנו ואני משוכנע ש'ערן' הזה הוא חרדי חרדי ורק רוצה הקשן

איזה יופי שיש כאן מישהו כמו "עציץ". תמשיך לכתוב כאן.

אני בעד לפיד !

אני גם אדם מאמין , מניח תפילין

אבל החדרים יכולים גם לעסוק בעזרה ציברוית שירותי לאומי

לא להיות אנטי

ל"עציץ":
1. עציץ, אתה פשוט טועה. לפיד מעולם לא טען ש"כל מה שחסר במדינה הזאת, כדי שנהיה נורבגיה, הוא שיש חרדים שלוקחים את כל משאבי המדינה למימון הבטלנות שלהם. ואם זה יפסק יהיה דיור בזול, אוכל בזול, שירותי סיעוד לקשישים בחינם, מערכת חינוך מושקעת עם מורים שמרוויחים היטב"
אני מציב לך אתגר. תציג לי ציטוט ענייני של לפיד אומר את זה יחד עם המקור. כי מה שכתבת פשוט אינו נכון. הבא לי דוגמה ברורה לדבריך.

2. ראשית, מצא לי הוכחה לכך שלפיד מאמין ש"כל היקר והמקודש לציבור החרדי, הוא בטלנות ובזבוז זמן". מעולם לא ראיתי אפילו שמץ של רמיזה לטענותיך בדברים שיאיר לפיד אמר או כתב. אתה כותב כאן טעות על גבי טעות ללא שום בסיס עובדתי לדבריך. שנית, לפיד יכול לשפר את המצב הכלכלי של האוכלוסיה החרדית (לדוגמה – יותר אוכל למשפחות ברוכות ילדים אינו משמעותי בעיניך?).

ל"שפוי": לפיד הוא לא היטלר. זה חלק מהתעמולה שנועדה לאחד את המגזר החרדי לצורך אינטרסים של העסקנים הפוליטים.

ל"אחד שמכיר את לפיד": אני מציע לך לחפש טוב טוב באינטרנט חומר שמעיד על כך שיש ללפיד "בוז ולעג […] נגד החרדים", אני מאמין שלהפתעתך תגלה שמה שסיפרו לך אינו נכון. אל תסמוך עליי, חפש בעצמך הוכחות וגלה את התשובה הנכונה. אבל אל תאמין לאחרים מבלי לבדוק.

ל"נחמן: כדי שנשרוד כנגד אויבינו הרבים (איראן, לבנון, סוריה, מצרים וה"פלשתינאים", על המדינה לשרוד. כדי שהמדינה תשרוד, חייב להיות שיתוף פעולה מינימאלי.

תירגעו כולכם, יושב לו בחור באיזה חור נידח, קורא לעצמו ערן וכותב משפטים פרודוקטיביים כדי להקפיץ את כולנו.

אנחנו כאן כמו בתאתרון בובות- יש מי שדואג לנו מלמעלה ומכוון את הכל, ושום בריה (שפלה או מרוממת) לא תוכל לנקוף אצבע וק"ו לעשות מעשה נגד עבדי ה' וחסידיו.

ולכל המתלהמים על הנהלת האתר, בכנות, נראה לי שאף הם סבורים כך… "ישחקו (נקדו איך שתחפצו-) הנערים לפנינו…"

למה להתקיף את ערן? הרי ברור מדבריו שהוא מכבד את הציבור החרדי וקורא לאחדות. אם אין הציבור החרדי מעוניין בשותפות עם חילוניים, הרי שזוהי זכותו, אך האם כוונותיו של ערן זדוניות כלפי החרדים? בהיחלט לא!

ידוע עד כמה גדולי ישראל נלחמו נגד אביו…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture