מירון תשע"ד • מבצע ההיסעים הגדול

האירוע התחבורתי הגדול ביותר בישראל: למעלה מ- 1500 אוטובוסים של תחבורה ציבורית יסיעו את מאות אלפי החוגגים למירון • במסגרת המבצע המיוחד יפעיל משרד התחבורה מערך שאטלים נרחב שיכלול 180 אוטובוסים שיבצעו נסיעות חינם מחניונים להר מירון ובחזרה

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

מבצע ההיסעים למירון, הגדול מסוגו בישראל יוצא לדרך.

למעלה מ- 1500 אוטובוסים של קווי תחבורה ציבורית יסיעו את מאות אלפי החוגגים והמתפללים למירון בל"ג בעומר מיעדים מרכזים רבים בארץ. כך הודיע היום מנהל הרשות הארצית לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה, מאיר חן.

במבצע ההיסעים הגדול שיחל לפני השבת הקרובה ויסתיים ביום ראשון בחצות, יבוצעו כארבעת אלפים נסיעות למירון מ- 15 יעדים שונים ברחבי הארץ. ההסעות יבוצעו באמצעות שישה מפעילי תחבורה ציבורית: חברת נתיב אקספרס, חברת סופרבוס, חברת אגד, חברת גלים, אגד תעבורה וחברת אפיקים.

קווי התחבורה הציבורית יפעלו מבני ברק, ירושלים, אשדוד, חיפה, נתניה, טבריה, נהריה, צפת, ואלעד. בנוסף לכך יופעלו השנה קווי תחבורה ציבורית מחמישה יעדים חדשים: בית שמש, קרית גת, כרמיאל, עפולה ורכסים. קווי השירות יבצעו עצירת ביניים להתרעננות באזור מגידו, שם גם יערך הבידוק הביטחוני של המשטרה לכל אוטובוס שיסע לכיוון הר מירון.

יצויין כי רובם של חברות ההסעה הפרטיות עורכות את עצירת ההתרעננות ב'חניון מהדרין' שם מוגש לקהל העולים מירונה כיבוד ושתיה חינם אין כסף.

קרא עוד:

[postim]

במסגרת המבצע המיוחד יפעיל משרד התחבורה מערך שאטלים נרחב שיכלול 180 אוטובוסים שיבצעו נסיעות חינם מחניונים למתחם הקבר בהר מירון ובחזרה. מדובר בשלושה חניונים שהוכשרו לצורך המבצע; עין הוזים, פרוד וספסופה.

מפעילי התחבורה הציבורית נערכים לביקושים גדולים במיוחד של חוגגים המבקשים להגיע לקבר במירון לאור העובדה כי השנה משטרת ישראל אסרה על כניסת כלי רכב פרטים למתחם וכל הנסיעות למירון יתבצעו באמצעות השאטלים בלבד.

לתשומת לב הציבור: שירותי האוטובוסים מהערים השונות יופעלו, באמצעות מוקדים מיוחדים בהם יוכלו הנוסעים להזמין כרטיסים מראש דבר שיאפשר להם לתכנן את נסיעתם לזמן הרצוי ולמפעילים להערך כראוי לספק את כל הנסיעות בכל שעה נדרשת.

מכירת הכרטיסים לאוטובוסים החלה השבוע והציבור נדרש לעקוב אחר הפרסומים של מפעילי התחבורה הציבורית. מוקד "כל קו" (8787*) יעניק אף הוא מידע שוטף לציבור הנוסעים אודות מערך הנסיעות בקווי התחבורה הציבורית למירון.

נציגי הרשות לתחבורה הציבורית במשרד התחבורה יהיו נוכחים בהר מירון לאורך מבצע ההיסעים ויעניקו מענה מידי לצורכי רישוי וניהול של כל מפעילי התחבורה הציבורית, הכל מיום שישי ועד ליום ראשון בערב.

מאות אנשי צוות וסדרנים של מפעילי התחבורה הציבורית יתפרסו בנקודות היציאה ובהר מירון כדי לוודא כי תפעול מערך התחבורה ייתן את המענה הנדרש ברמת שירות נאותה. מפעילי התחבורה הציבורית יציבו גררים באזור הר מירון כדי לאפשר פינוי מהיר של צירי התנועה להר במקרה של תקלה באוטובוסים.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture