הכנסת סוערת: "לגרש את זועבי"

בעקבות דברים שאמרה ח"כ חנין זועבי כי "החוטפים לא טרוריסטים" נוצרה סערה בכנסת | שר החוץ אביגדור ליברמן אמר הבוקר כי "דינה ודין החוטפים צריך להיות זהה" | ח"כ מירי רגב אמרה כי "מקומה של זועבי בעזה" | ח"כ אלעזר שטרן אמר כי הוא בטוח שהיא לא מייצגת את עמדתם של הערבים

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

ח"כ חנין זועבי, עוררה הבוקר (ג') סערה לאחר אמירתה כי אלו שחטפו את הנערים גיל-עד שער, נפתלי פרנקל ואייל יפרח "אינם טרוריסטים". אמירה זו הובילה לסערה קולנית במשכן הכנסת ולרצף של הודעות גינוי חריפות.

הבוקר נשאלה ח"כ זועבי בראיון: האם היא לא מגדירה את החוטפים כטרוריסטים, במענה לשאלה זו השיבה: "הם לא טרוריסטים. אני לא מסכימה איתכם, הם אנשים שלא רואים שום פתח לשנות את המציאות שלהם והם נאלצים להשתמש באמצעים האלה, עד שישראל תתפכח קצת, עד שהאזרחים של ישראל והחברה תתפכח קצת ותרגיש את הסבל של האחר".

סערה של ממש התפתחה היום בכנסת כאשר ח"כ לביא מסיעת יש עתיד הטיחה בפני זועבי: "שהילדים שלנו יחזרו הביתה, איפה ההומניות שלך". זועבי אמרה בתגובה: "את גזענית אם את מדברת ככה ואת גם חצופה". לביא המשיכה להטיח: "כשאת רוצה עזרה, את יודעת יפה מאוד לבוא אליי, אז בואי תעזרי לנו להחזיר את הילדים הביתה ואז נביא שלום". ח"כ מועלם מסיעת הבית היהודי התערבה ואמרה: "חברת הכנסת זועבי, אין מקום לדיבורים האלה. אין מקום". זועבי בתגובה: "אין מקום לסתימת פיות ולצנזורה".

בדבריה הבוקר אמרה ח"כ זומבי כי לא מופתעת בכלל מהחטיפה, וציינה כי "אנשים חיים תחת כיבוש בחיים לא-נורמליים".

גם שר החוץ, ליברמן, התייחס לדבריה המקוממים, ובהודעה שפרסם השר כתב: "לא רק החוטפים הם טרוריסטים, גם חנין זועבי היא טרוריסטית. דינם של החוטפים ודינה של המסיתה, מעודדת החטיפות, זועבי צריך להיות זהה".

אל הקודמים הצטרפה גם ח"כ רגב מסיעת הליכוד. שהגיבה: "יש לגרשה לעזה ולהסיר חסינותה. היא בוגדת. מי שהזדהתה עם הטרוריסטים על ספינת המרמרה, שבה ומזדהה עם טרוריסטים מחמאס שחטפו את שלושת הנערים שלנו. לא התפלאתי לשמוע את הצהרתה. איך בוגדת כמותה יכולה להאשים אותם? היא הרי באה מהמילייה שלהם. מקומה לא אתנו אלא בעזה. וכמו שאמרתי בעבר: בוגדת תמיד תישאר בוגדת".

חברת הכנסת מירי רגב הגיבה על דברי חברת הכנסת חנין זועבי: "יש לגרשה לעזה ולהסיר חסינותה. היא בוגדת. מי שהזדהתה עם הטרוריסטים על ספינת המרמרה, שבה ומזדהה עם טרוריסטים מהחמאס שחטפו את שלושת הנערים שלנו".חברת הכנסת רגב הוסיפה: "לא התפלאתי לשמוע את הצהרתה. איך בוגדת כמותם יכולה להאשים אותם? היא הרי באה מהמילייה שלהם. מקומה לא איתנו אלא בעזה. וכמו שאמרתי בעבר: בוגדת תמיד תישאר בוגדת. רוחי לעזה יא חיינא".

לדבריו של ח"כ אלעזר שטרן מסיעת התנועה, "אמירתה של זועבי מוקצית מחמת מיאוס. אני בטוח שהיא לא באמת מייצגת את עמדתם של ערביי ישראל".

בסיעת הבית היהודי מסרו בתגובה לדברי זועבי: "היא מתמידה בייצוג המחבלים בכנסת, והפרובוקציות שלה פוגעות בציבור אותו היא מייצגת. נוכחותה של זועבי בכנסת מוכיחה כי מדינת ישראל היא המדינה הסובלנית בעולם כלפי מיעוטים וכלפי תומכי טרור, כנראה יותר מדי. כמו שלא היינו רואים בארצות הברית את נציג אל-קאעידה יושב כחבר פרלמנט ומסית לרצח אמריקנים, הגיע הזמן שרשויות החוק בישראל יפעלו גם בעניינה של זועבי".

 

 

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כנראה שהיא יודעת דבר או שתים על החוטפים, יש לחקור אותה מיד

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture