גפני התערב ואגד אספה את הנוסעים הזועמים מהתחנה

זהו סיפור נוסף שמראה את הצד שפחות יפה של החברה המסחרית שממתינה לקריאתו של חבר כנסת כדי לגאול את הנוסעים הזועמים מתחנת האוטובוס אחרי שהמתינו שעה וחצי בתחנה

כתבות נוספות בנושא:

אורח בחתונה שיחק: 5 פצועים בהם שלושה בינוני מפיצוץ נפץ באולם בב"ב
מזג אוויר סוער: גשם, שלג, סופות רעמים וקר מהרגיל • התחזית
מרהיב: נד מים תועד מול חופי הים בישראל - רגע לפני הגשם • צפו
ליד היישוב החרדי: ערבים פוגעים בארכיאולוגיה מימי בית ראשון

עשרות משפחות עם ילדים המתינו במוצאי שבת האחרון לקו 490 מנתיבות לבני ברק – שלא הגיע. הנוסעים המאוכזבים המתינו למעלה משעה וחצי בתחנת האוטובוס. כך מדווח המקומון החרדי 'עניין בעיר' המופץ בנתיבות והערים הסמוכות לה.

על פי הדיווח, בין הממתינים היו גם נשים הרות ופעוטות. לאחר שהממתינים הזועמים יצרו קשר עם מוקד שירות הלקוחות של אגד ובמקביל גם עם הנציג החרדי של החברה בעיר, נחצ'ה כהן, הסכימה אגד להורות לנהג האוטובוס שיצא ממושב תפרח הסמוך, לעבור דרך נתיבות.

עוד באתר:

[postim]

מה רבה הייתה אכזבתם של הממתינים, לאחר שהאוטובוס המיוחל הגיע, אך לא היה מקום לעלות אליו. מתברר, כך מעידים המתלוננים, כי האוטובוס שהגיע מתפרח היה עמוס לעייפה ורק מעטים מן הממתינים יכלו לעלות אליו, כמובן בעמידה בלבד.

מהומה התפתחה במקום, לאחר שהאנשים שהמתינו בתחנה כל כך הרבה זמן, החליטו לעלות לאוטובוס בניגוד לרצונו של הנהג האומלל, שאמר שוב ושוב כי הוא לא יכול להסיע כל כך הרבה אנשים בעמידה.

האנשים שהמתינו עד כה לבואו של האוטובוס המיוחל, לא הסכימו לרדת עד שלא יבוא אוטובוס נוסף, מחשש שמא ייאלצו להישאר בתחנה שעות נוספות ללא מענה מצד אגד.

שוטרי המחוז הוזעקו למקום על מנת להרגיע בין הניצים ולעשות סדר במקום. לאחר משא ומתן בין הצדדים הבינו השוטרים כי אין באפשרותם להגיע לפשרה וכי שני הצדדים לא יגיעו לעמק השווה.

ר', אחד הנוסעים שנאלץ להמתין בתחנה, סיפר: "הגענו להתארח בשבת אצל ההורים שלי. השבת עברה עלינו בטוב ובנעימים, אבל כמו שאומרים, 'לכל שבת יש מוצאי שבת'. לאחר צאת השבת ארגנו את הילדים, שהקטן ביניהם הוא בן שנתיים וחצי, ויצאנו לתחנה. חיכינו לקו 490 שייקח אותנו לבני ברק, ומשם היינו אמורים לעלות על אוטובוס נוסף לכיוון הרצליה".

ר' המשיך לספר: "לאחר למעלה מחצי שעה שחיכינו בתחנה, הבנו שמשהו לא בסדר. האנשים בתחנה, כ-20 במספר, התחילו להרים טלפונים למוקד אגד ולנציג של החברה בעיר, ולאחר מאמצים רבים, הואילה החברה בטובה והודיעה כי היא שולחת אלינו את הקו שיוצא ממושב תפרח הסמוך אלינו". ר' ממשיך לתאר בפני כתב 'עניין בעיר' את השתלשלות הדברים כפי שפורטו לעיל. הוא הזכיר כי מדובר היה בשעת לילה מאוחרת וכשליש מהממתינים היו ילדים קטנים.

"אנשים אמרו שהם עוד צריכים להגיע רחוק ואין להם אפשרות להמתין לאוטובוס שאולי יגיע", סיפר ר' והוסיף: "לי אישית לא ממש ברור מי הזמין משטרה למקום, אבל גם השוטרים שהגיעו למקום לא יכלו לעשות שום דבר בנידון".

אחד הנוסעים הזועמים הצליח ליצור קשר עם אחד מחברי הכנסת של דגל התורה.  לאחר התערבותו, אגד שלחה אוטובוס נוסף לאסוף את הממתינים, אבל זה היה לאחר למעלה משעה וחצי שאנשים חיכו בתחנה.

"זאת הפעם השנייה שדבר כזה קורה לי", סיפר ר', "אבל אנשים שאיתם דיברתי בתחנה סיפרו שדברים מן הסוג הזה קורים לעתים קרובות ולא נדירות כלל".

לדבריו, "אגד כנראה לא הפנימה שהציבור החרדי בעיר נתיבות הולך וגדל. אם זה נכון שמקרים כאלו כבר היו בעבר, כנראה שאגד פשוט מצפצפת על הציבור החרדי באזורי הפריפריה. בושה וחרפה".

כתב 'עניין בעיר' ניסה ליצור קשר עם דוברות אגד, שלא הגיבה לפניותיו הרבות.

צילום אילוסטרציה: א. נ. – עניין בעיר

אוטובוס של אגד בנתיבות אוטובוס של אגד בנתיבות (1) אוטובוס של אגד בנתיבות (2)

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ממש כזה היה גם במוצאי שבת במירון שהאוטובוס האחרון אמור לצאת בעה 10:25 והגיעו רק אוטובוסים מלאים מצפת וחיכו שם יותר מ300 אנשים, ורק בשעה 12:45 עלו כולם על אוטובוס לירושלם. אני בעצמי חכיתי שם עם שני ילדים קטנים לשעתים וחצי.
זה בושה גדולה לאגד שהם לא מתחשבים עם הציבור החרדי. חבל שההגה בידים של אגד.

עפ"י חוק הם לא חייבים לאסוף את כל האנשים, הם חייבים לספק אוטובוס לזמן שנקבע, ואם נשארו אנשים שיסתדרו בכוחות עצמם. התרגלנו לקטר כאילו אגד חייבים לנו משהו, הם מעולם לא התחייבו לאסוף את כל העולם, הם התחייבו להעמיד אוטובוס בשעות מסויימות, ועל פי זה להסיע את הנוסעים שיהיו במקום.

אם האוטובוס לא הגיע במשך שעתיים כנראה שאגד בכל זאת לא עמדו בזמנים, ואם כן זה בעיה של אגד. בכלל אגד זו חברה חוצפנית, יש מאות מקרים שיעידו על כך.

חברים, מזמן אני רוצה לומר את זה:
א-י-ן ! א-י-ן ! אין דרך להעמיד אוטובוסים כתחבורה ציבורית סדירה, ללא תקלות. אין שום דרך. העומסים הפתאומיים שקורים ב"שבת צפת" פתאומית, או בשבת אחרת שתפסה את כל האוטובוסים, אז בוודאי שיקרו פאשלות. מי שהמתין שעתיים וחצי עם הילדים שלו, יכל לעשות את זה במוסך, כלקוח בעל רכב פרטי, בהמתנה לתיקון. או שיקנה רכב חדיש, וישלם ירידת ערך 3000 ש"ח כל חודש. ענין התחבורה הציבורית, ל-ע-ו-ל-ם לא יבוא על תיקונו. כי אי אפשר להחזיק צי אוטובוסים ריק, למקרי חירום.
צר לי, אבל זו האמת, לדעתי.

זה שקר גמור הם יודעם שבמוצאי שבת אחרי ל"ג בעומר יש המון אנשים במירון ואף אוטובוס אחד לא הגיע שהיה עליו מקום לעלות אנשים במירון, ועל זה הם כן חייבם שיהיה לפחות אוטובוס אחד שיעלו אנשים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture