אובמה ניצח את רומני • כך זה התרחש שלב אחרי שלב

כאן בJDN מעדכנים את הגולשים בעדכונים שוטפים והערכות מצב של התקדמות הבחירות במעצמה הגדולה, ארצות הברית. • בשעה 6:30 הסתיימה מערכת הבחירות

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

בארצות הברית נערכות בשעות אלו הבחירות הגורליות למדינת ישראל יותר מאי פעם, כאשר שני המתמודדים הרפובליקני והדמוקרטי פותחים את יום הבחירות בקרב צמוד מאד זה עם זה, המועמד הרפובליקני מיט רומני הינו אוהד ישראל מושבע, מאידך המועמד הדמוקרטי שהוא אף הנשיא הכהן בפועל כעת ברק חוסיין אובאמה, הינו מוסלמי שיחסו לישראל מבייש את יחסי מדינות ארצות הברית וישראל.

קרא עוד:

[postim]

כאן בJDN אנו מעדכנים את הגולשים בעדכונים שוטפים והערכות מצב של התקדמות הבחירות במעצמה הגדולה, ארצות הברית.

עדכון 14:30

בספירת הקלפיות במדינת ניו המפשייר, נרשמו לשני המועמדים תוצאה זהה של זכייה ב 48 אחוז מהקולות.

עדכון 15:00

בתלמוד תורה בבית שמש עורכים מזה שלושה ימים כבר תפילות להצלחת המועמד הרפובליקני אשר אוהד את מדינת ישראל ואת היהודים בכלל.

עדכון 15:30

בישיבת המקובלים 'איש חיל' מתקיימת בדקות אלו תפילת מקובלים בחשאי, להצלחת מערכת הבחירות לטובת מיט רומני, ולהפלת משטר אובאמה, המוסלמי השחור, כאשר במהלך התפילה המיוחדת פתחו את ארון הקודש וערכו תפילות מיוחדות להצלחת מיט רומני הרפובליקני, אחד המשתתפים סיפר שהתפילה נערכה לאחר בקשות חוזרות ונשנות של יהודי ארצות הברית אשר בקשו שיתפללו למען הצלחת המערכה, כאשר בכל העולם עורכים תפילות להצלחתו של רומני.

עדכון 16:00

המועמד מטעם הרפובליקנים מיט רומני מגיע לקלפי הסמוך לביתו בעיר מסצ'סוטס להצביע יחד עם בני משפחתו, בצאתו הוא אומר לעיתונאים הרבים אשר המתינו לו, 'בוודאי אתם יודעים למי הצבעתי', ממצ'וסטס הוא ממשיך לאוהיו ופנסילבניה המדינות אשר עדיין מתנדנדות בינו לבין היריב ברק חוסיין אובמה.

עדכון 16:30

הנשיא המכהן, ברק אובמה המועמד מטעם הדמוקרטים מבקר במטה הבחירות שלו בשיקגו, הוא מנצל את נוכחות כלי התקשורת להודות למיט רומני המתמודד מטעם הרפובליקנים, באומרו 'אני מודה למיט על מערכת הבחירות מלאת הלהט אשר הייתה לנו, אני בטוח שאני המנצח'.

עדכון 18:00

דייויד אקסלרוד, האיש אשר מייעץ לנשיא המכהן, במערכת הבחירות הסוערות מגיב בביטול לההיערכות של אנשי רומני בפנסילבניה, ואומר 'זו משאל לב של הרפובליקנים מכיוון שאנו הדמוקרטים, מובילים בצורה יציבה ביותר'.

עדכון 18:30

המועמד מטעם הרפובליקנים לסגן נשיאות ארצות הברית, פול ריאן, מצביע בעיר הולדתו שבמדינת וויסקונסין, לאחר מכן יצא לבוסטון להצטרף לרומני במטה יום הבחירות.

עדכון 19:00

אובמה משגר לפנסילבניה את הנשיא לשעבר ביל קלינטון, בכדי שיהווה תגובת מחץ לבואו של מיט רומני לעיר המתנדנדת עדיין בין הבחירה ברפובליקנים או בדמוקרטים, אובמה עצמו יצא לשחק עם ידידים כדורסל בכדי להינפש מהמערכת הסוערת, בין לבין הוא יעניק ראיונות תקשורתיות אך יישאר בביתו אשר בשיקגו.

עדכון 19:15

בדקות אלו נפתחות הקלפיות במדינה הוואי, עיר הולדתו של הנשיא המכהן אובמה, המדינה האחרונה אשר מסמלת את סיום פתיחת מערכת הבחירות, כאשר הקלפיות בעיר ה 50 בארצות הברית נפתחו, והמצביעים החלו לגדוש את הקלפיות.

עדכון 20:45

בראיון לגלי צה"ל אמר שגריר ישראל בארה"ב כי על פי הדיווחים שמגיעים לשגרירות, עולה כי הקרב בין השניים צמוד מאוד.

עדכון 21:35

שעות לפני סגירת הקלפיות בארה"ב, המועמד הדמוקרטי ברק אובמה מקבל חיזוק מסבתו המתגוררת בקניה. בראיון לרשת CNN אמרה הגב' שרה אובמה: "אני אסירת תודה שהבחירות הגיעו ומאחלת לברק אובמה ניצחון, אני מאחלת כל טוב לאזרחי ארה"ב. אני מעריכה שזה מרוץ קשה, אבל מתפללת לאלוקים שנכדי ינצח, ואני מרגישה ביטחון שהוא ינצח כי הוא עבד קשה".

עדכון 22:25

המועמד הרפובליקני מיט רומני הגיע בדקות אלו יחד עם סגנו פול ראיין לכנס פעילים באוהיו שם הודה לתומכיו הרבים ואמר: "אני כל כך נרגש מנתוני ההצבעה, ההתלהבות והתמיכה שאתם מביעים". לאחר מכן נכנס רומני להזמין המבורגר.

עדכון 23:00

על אף החששות בשל עוד סופה המתקרבת לניו יורק. דווקא באיזורים אשר ספגו את הסופה בעוצמה חזקה נרשמים אחוזי הצבעה גבוהים ובמקום נראים תורים ארוכים של אזרחי ארצות הברית אשר באים להצביע.

הסקרים העדכניים מצביעים על  אחוזי הצבעה גבוהים מהרגיל. דבר המעיב על נצחונו של ברק אובאמה.

עדכון 23:10

החלטה שהתקבלה הערב (שלישי) לפיה נפגעי סופת ההוריקן שנעקרו מבתיהם ולא קיבלו את פתקי ההצבעה יקבלו הארכה להחזרת הפתקים עד ליום שישי בשעה 20:00 בערב.

עדכון 23:20

במספר מדינות התלוננו ההמצביעים על אי סדרים בקלפיות וכן תורים ארוכים במיוחד. בחלק מהמדינות המתינו מצביעים כ- 6 שעות.

בשעה 2:00 (שעון ישראל) יחלו להיסגר הקלפיות בחוף המזרחי.

עדכון 1:24

החלו להסגר קלפיות בארה"ב, הראשונים שנסגרו במדינות קנטקי ואינדיאנה, בהם צפוי לנצח המועמד הרפובליקני מיט רומני עם 19 אלקטורים, כך דווח בדקות האחרונות ברשתות הטלוויזיה האמריקניות.

עדכון 1:28

המועמד הרפובליקני רומני עושה את דרכו במטוס לבוסטון, במטרה להשפיע על המקומיים להצביע עבורו בשעות האחרונות שנותרו, לפני עלייתו למטוס התבטא רומני, כי לא השקיע מחשבה רבה לגבי האפשרות שיפסיד, והוסיף כי אם זה אכן יקרה יש לו משפחה וחיים לחזור אליהם. כך דיווחה לפני זמן קצר רשת CNN.

עדכון 1:37

מספירת הקלפיות הראשונות במדינת קנטקי, עולה כי 79% מהמצביעים במדינה אשר לה 8 אלקטורים, בחרו במועמד הרפובלקני מיט רומני, לעומת 19% בלבד שהצביעו לנשיא המכהן ברק חוסיין אובמה.

עדכון 1:48

מספירה ראשונית של קולות ההצבעה במדינת אידיאנה עולה, כי 63% הצביעו עבור המועמד הרפובליקני מיט רומני, לעומת 36% שהצביעו לנשיא המכהן אובמה.

עדכון 2:02

tbah nyv vcjhru, ak vbaht vnfvi tucnvת tnru fh tjuzh vvmcgv cerc vtprhetbhho )ajurho( במדינת וירג'יניה היו גבוהים במיוחד, בין 75% ל80% הגיעו לקלפיות.

עדכון 2:06

רשת CNN מדווחת כי מדגם שנעשה מבין הקלפיות בווירג'יניה, התוצאה 49% לשני המועמדים רומני ואובמה.

עדכון 2:25

הקלפיות נסגרו בששה מדינות, התומכות ברומני, בהן מדינת המפתח ווירגי'ניה ששם כאמור היה תיקו, התוצאות בינתיים: 24  אלקטורים לרומני 3 לאובמה.

עדכון 2:36

מדגם CNN עולה שוויון בין רומני לאובמה במדינת המפתח קליפורניה, 50 % לכל אחד מהמועמדים.

עדכון: 2:44

מדגם CNN שפורסם עם סגירת הקלפיות בצפון קרוליינה, גם שם כמו בווירג'יניה השכנה – שוויון של 49% לכל אחד מהמועמדים.

עדכון: 2:52

בדרום קרוליינה זכה מיט רומני בתשעה אלקטורים נוספים ובכך גדל יתרונו מול אובמה, 33 אלקטורים מול 3 שיש ליריבו כעת.

עדכון: 2:59

לפי מדגם שפירסמה סוכנות הידיעות רויטרס ומכון הסקרים איפסוס עולה כי למעלה ממחצית מהבוחרים במדינת אוהיו בחרו במיט רומני לנשיאות.

עדכון: 3:14

על פי מדגם שמתפרסם כעת עולה כי אובמה גבר על רומני במדינות: קונטיקט, דלאוור, מחוז קולומביה, אילינוי, מרילנד, מסצ'וסטס, מיין, ורוד איילנד וכעת הוא מחזיק בתמיכתם של 64 אלקטורים לעומת 40 שיש לרומני.

עדכון: 3:28

מיט רומני ניצח בארבע מדינות נוספות: טנסי, ג'ורג'יה, אלבמה ומיסיסיפי. ובכך מוביל כעת ביתרון של 82 אלקטורים מול 64 לאובמה.

עדכון: 3:40

לפי מדגם הקולות שהתפרסם במדינת ארקנסו עולה כי מיט רומני זכה במירב הקולות במדינה, ובכך מוסיף לזכותו 6 אלקטורים.

עדכון: 3:43

לאחר ספירת 50% מקולות הבוחרים במדינת אוהיו עולה כי 58% מהמצביעים בחרו בנשיא המכהן ברק אובמה לעומת 40% בהם זכה יריבו מיט רומני.

עדכון 3:55

אובמה ניצח את רומני בניו ג'רזי עם 14 אלקטורים אך עדיין יריבו מיט רומני מוביל בסך הכללי עם 88 אלקטורים לעומת אובמה שזכה עד כה רק ב78.

עדכון 4:17

בספירת 76% מהקולות בפלורידה: 50% לרומני 50% לאובמה

עדכון 4:44

עיני ארה"ב נשואות בדקות אלה לעבר התוצאות בפלורידה, מספירת 81 אחוזים עד כה מוביל הרפובליקני מיט רומני ב636 קולות בלבד על הנשיא המכהן.

עדכון 4:49

מדגמים שפורסמו ברשתות NBC ו-CBS מנבאים כי הנשיא המכהן ניצח במדינת פנסיליבניה, וגרף את 20 האלקטורים שלה.

עדכון 5:01

התוצאות לעת עתה: 157 אלקטורים לנשיא המכהן אובמה לעומת 153 אלקטורים למועמד הרפובליקני מיט רומני.

עדכון 5:40

הנשיא המכהן אובמה זכה במדינת פלורידה המהווה כח של עשר אלקטורים, וכן בניו מקסיקו המהווה חמישה אלקטורים, מנגד מיט רומני הרפובליקני זכה במדינת אריזונה, המהווה נתח של אחד עשר אלקטורים, וכן שני אלקטורים נוספים של נברסקה.

עדכון 6:20

הנשיא אובמה ניצח בקלפורניה, וקיבל 55 אלקטורים ובהוואי ואורגון הוא קיבל עוד 17 אלקטורים, מנגד רומני ניצח בצפון קורליינה המהווה מדינת מפתח וקיבל שם 15 אלקטורים, ועוד 4 הוא קיבל באיידהו.

נכון לעכשיו אובמה מוביל במעט עם 245 אלקטורים על רומני אשר מחזיק ב 204 אלקטורים.

עדכון 6:30

הנשיא המכהן ברק חוסיין אובמה, זכה בבחירות, והוא יהיה נשיאה הבא של ארצות הברית עד לשנת 2016, 

תעמולת בחירות בארה"ב – צילום: JDN

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
18 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מתי נסגרים שם הקלפיות?

אל תתגרו באומות ובפרט באומה כה חשובה, לא קרה כלום למדינה כשאובמה נשיא וכך לא יקרה בעה"י , למה צריך לערבב ילדים בזה, למה שאלו רבנים?

זה נקרא עדכונים און ליין? הגזמתם!

איפה עידכונים נו תריצו מה קורה?

' אם שנותי ברק חרבי ותאחז במשפט ידי אשיב נקם לצ(ר)י (ו)ל(מ)ש(נ)א(י) אשלם ' [ דברים ל"ב מ"א ]

בנשק מה אתה מתכווין לומר

ל בנשק – השם רומני הוא בסוגריים סימן שינצל מהשחור הכנעני שמקולל עוד מימות עולם ועד הסוף , ולא יכול לצאת ממנו שום טוב, הוא כולו רע……………………………………………………………

השעות בהן יוכרעו הבחירות בארה"ב – לוח זמנים
01:00 (שעון ישראל)
‎‎אז ככה: הקלפיות הראשונות ייסגרו בשש בערב (אחת לפנות בוקר בישראל), באינדיאנה ובקנטאקי. לא חשובות. שתיהן מונחות ממילא בכיסו של מיט רומני.
02:00
בשבע בערב ייסגרו הקלפיות בעוד שש מדינות. כאן תתחיל הקובייה להתגלגל.‏
שימו לב לווירג'יניה ולניו המפשייר. הדעת נותנת שאיש לא יעז לחזות את התוצאות. הן יוכרזו "צמודות מדי". אבל אם למשל אובמה יוכרז מנצח בשתיהן, זה יהיה סימן לבאות. רומני יתקשה לנצח בלעדיהן. אובמה יוכל להסתדר גם בלעדיהן, אם כי בקושי.
02:30
בשבע וחצי (2:30 בבוקר, ישראל), ייסגרו הקלפיות באוהיו. כאן תיעצר הנשימה. אין כמעט סיכוי שמנצח יוכרז שם עם סגירת הקלפיות, או אפילו סמוך לסגירה. אבל המנצח באוהיו, כמעט ללא ספק, יהיה הנשיא הבא של ארה"ב.
03:00
בשמונה בערב ייסגרו הקלפיות בין השאר בפנסילבניה ובמישיגן. הנשיא מוכרח לנצח בשתיהן, כדי להגן על סיכוייו להיבחר. ניצחון של רומני אפילו באחת יהיה סימן רע לאובמה. ניצחון של רומני בשתיהן – סיכוי לא כל כך סביר – יקפיץ את הרפובליקנים על רגליהם. הם יאמינו שזהו זה.
04:00
בתשע בערב (ארבע בישראל) יבוא, בין השאר, תורן של מתנדנדות המערב והמערב התיכון: קולורדו, וויסקונסין ומינסוטה. השתיים האחרונות נוטות לאובמה, בהפרש דחוק. הצלחה של רומני לחלץ אפילו אחת מידי אובמה תהיה מרעישה. אשר לקולורדו, היא נחשבת אחד המפתחות החשובים לבית הלבן. אפשר גם בלעדיה, אבל אפשר הרבה יותר איתה. ‏
05:00
בעשר בערב תסתיים ההצבעה, בין השאר באייווה ובנוואדה, שתי מתנדנדות נוספות.‏
‏בין 22:00 ל-23:00 יהיו בידי חזאי הבחירות די נתונים כדי להודיע מי יהיה הנשיא הבא של ארה"ב, או כדי להודיע שלילה ארוך מאוד לפנינו. לילה כזה עשוי להתארך עד חודש דצמבר.

בקשה מיוחדת לאתר jdn:
אל האתר שלכם נכנסים בקביעות הרבה מאוד אנשים שזה אתר החדשות היחיד שהם יכולים להיכנס אליו, מפני שהם מחוברים לאינטרנט כשר (מאוד) ורק זה פתוח להם, ואפילו אנשים שיש להם עוד אתרים פתוחים נכנסים רק לפה כי זה אתר חדשות באמת נקי ומותאם לחרדים למהדרין.
אנא מכם, כבדו את הרצון שלנו לראות חדשות ועדכונים שוטפים, ועדכנו את האתר מדי מס' דקות ולא פעם במס' שעות.
תודה מראש

the 44th word in the toire is "CHOISHECH" and the (45th) next word "KOOROO" is gematrie Romnie

גם אני מצטרף להנ"ל,
תנו עידכונים

תודה רבה על העדכונים אני מחכה כל הזמן לשמוע עוד ועוד…

תודה על העידכונים.
תודה תודה

למרות שכיהודיה חסידית ירושלמית, ויש לי אחות המתגוררת בניו יורק, הייתי שמחה יותר אם רומני היה זוכה.
אבל מה לעשות, כשבקשתי לפני שבוע, מהרבנית המברכת הידועה מבני ברק, שבדרך כלל צופה את העתיד פחות או יותר במדויק.
שתסכים איתי שרומני יזכה.
הבנתי ממנה שדווקא לא זה הכיוון המציאותי, שיהיה לבסוף.
אני מחכה לראות האם אני יצדק ורומני יזכה, או היא תצדק ואובמה יזכה.
נמתין עוד יום וניווכח.
אני עכשיו התחלתי את היום אצלי זה בוקר טוב, ואני מאחלת לנשים בארה"ב ערב טוב

בוקר טוב אני הרגע התעוררתי
מאחלת לאחותי וחברותיי בארה"ב ערב טוב.
כירושלמית חסידית, דווקא העדפתי שרומני הרפבובלקני ינצח.

אבל לפני שבוע כשהלכתי לרבנית המברכת הידועה מבני ברק, שבדרך כלל צופה את העתיד במדוייק.
וכשאמרתי לה שבטח רומני ינצח, הבנתי ממנה שדווקא אובמה הנשיא הקיים ינצח.

אז אני מחכה עוד יום לראות האם אני צודקת ורומני ינצח, או היא צודקת ואובמה ינצח.
יש לי סבלנות נחיה ונראה.

obama won

היה די ברור שאובמה ינצח, לא בגלל שהתעניינתי במערכת הבחירות שם…
פשוט מי שקצת פוקח את העיניים להבין את נבואות אחרית הימים, כל מה שכתוב על שיתוף הפעולה בין ישמעאל לאדום מול פרס…. תיאור מדויק של בן הכלאיים הנ"ל מול אחמדניג'אד.
ד' יצלינו מחבלי משיח.

איך אומרים
אמרתי לכם?
אז כפי שכתבתי בהודעות הקודמת שכשכתבתי אותה דווקא רומני היה בהפרש ניצחון של 30 אלקטורים ותר מאובמה.

אבל לצערי הרבנית המברכת הידועה יפה כהן צדקה כשהיא אמרה לי שאובמה ינצח.

חבל מאוד שהוא ניצח.
ונתפלל שיהיה מזה רק טוב לעם ישראל.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture