למי מתאימות וילות נופש? האם הן מתאימות לציבור החרדי?

למרות שמדינתנו קטנה מאד, היא מציעה שפע של אפשרויות למי שרוצה לנפוש בה, הן מבחינת האתרים והאטרקציות השונות והן מבחינת מקומות הלינה. וילות נופש, שהפכו לאחרונה לפופולאריות מאד, מעמידות לרשות הנופשים עצמם מתקנים באיכות גבוהה ובעיקר אווירה שאין כמותה. אפשר למצוא אותן באזור הצפון, במקומות מרכזיים וגם במקומות מבודדים יותר, במרכז וגם בדרום הרחוק רחוק. חלק מהן גדולות מאד וחלק קטנות. חלק צנועות ופשוטות וחלק מפוארות ומושקעות. האם וילות נופש מתאימות לציבור החרדי? התשובה היא – כן!

כתבות נוספות בנושא:

שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
צילום רחפן: הזרימה והנוף המדהים בנחל זוויתן עליון • צפו
ספינות המשא עוגנות מול חופי עכו • תיעוד
הרוחות העזות טלטלו את הרכבל באתר החרמון • צפו

וילות נופש הן פתרון נהדר לכל קבוצה ולכל קהל, לרבות לציבור החרדי. בעוד שמספר בתי המלון המיועדים לציבור החרדי דתי הוא מוגבל יחסית, אפשר למצוא כיום מבחר רחב יותר של וילות נופש המתאימות למגזר זה. המשמעות לכך היא מתקנים המיועדים לדתיים וגם קרבה לבית הכנסת. וילות נופש אלו יהיו בדרך כלל ביישובים דתיים ולכן יתאימו מכל הבחינות לחרדים, המעוניינים לבלות בהן וליהנות ממסגרת המתאימה באופן נקודתי לצרכיהם. מסגרת שמקבלת ומספקת את כל מה שצריך לשהות קצרה או ארוכה בוילה כזו.

וילות נופש, כפתרון לינה לציבור החרדי, מאפשרות לו פרטיות רבה מאד, שלא תמיד ניתן להשיג בבית מלון או אפילו בצימר. הדבר חשוב והכרחי מאד עבור לא מעט משפחות מהציבור החרדי, המעוניינות מצד אחד לצאת לנופש של כמה ימים, אך מצד שני להמשיך ולשמור על שגרת החיים המיוחדת, המכתיבה להם התנהלות קצת אחרת, ועל אחת כמה וכמה כשנמצאים רחוק מהבית, במקום אחר. בדיוק לשם כך מספקות וילות הנופש למגזר זה את המקום המתאים להן כדי ליהנות משלווה ומשקט וגם ממתקנים המיועדים למגזר זה. המטבח שבווילות כולל כלים בהפרדה מלאה, כיריים חשמליים וגם פינת אוכל גדולה, שיכולה להתאים לכל בני המשפחה. מעבר לכך, יש בווילות חדרים מרוהטים לגמרי והתחושה בהן היא ביתית ונעימה מאד. לא מנוכרת כמו בבית מלון אבל גם קצת שונה ממה שמכירים.

מה חשוב לבדוק לפני ההזמנה

אם החלטתם שווילת נופש היא הפתרון הנכון עבורכם, מומלץ לכם לחפש ווילות נופש לציבור החרדי שנמצאות ביישובים דתיים, כאלו שגם מאפשרות גישה קלה ונוחה לבית הכנסת. אתם יכולים לבחור לשהות בווילה במהלך השבוע או לעשות בה את השבת. אתם גם יכולים לנצל את החג לטובת השהות בה ואפילו להזמין אליה משפחה נוספת או חברים טובים שאיתם תוכלו לחגוג יחד. השהות בווילה כזו יכולה להתאים לנופש בקיץ וגם לנופש בחורף. אפשר לנצל את האתרים שנמצאים סביב ואת האטרקציות השונות ואת הטבע ולשלב אותם במהלך החופשה. כך היא יכולה להיות פעילה ומעניינת יותר ולהתאים לכל בני המשפחה.

ואיך משווים?

כדי לאתר את וילת הנופש המתאימה, יש לבדוק מספר פרמטרים. ראשית, המיקום שלה. אם אתם מגיעים עם ילדים, כדאי לכם לחפש וילות נופש, שבמרחק נסיעה לא רב מהן מוצעות אטרקציות שיכולות להתאים לגיל הילדים. חלק מהן וודאי תהיינה בחינם, מה שיוזיל לא מעט את החופשה שלכם. מעבר לכך, כדאי גם לבדוק את גודל הווילה, ובמיוחד אם אתם משפחה גדולה או קבוצה של כמה אנשים. בדקו כמה חדרים יש בווילה, מה גודל החדר, האם יש סלון וגם חצר. אם אתם מגיעים בחורף, וודאו שיש חימום בווילה ואפשר ליהנות משהות בה במהלך הימים החורפיים וליהנות מאווירה חמימה וביתית בה.

מעבר לכך, כדאי גם שתבדקו מה נמצא קרוב אליה. אם אתם חובבי הליכה וטיולים בטבע, חיפוש אחר וילות נופש שנמצאות בצפון, למשל, יכול להיות הפתרון הטוב ביותר עבורכם. וילות אלו קרובות לאתרי טבע ולמסלולי הליכה שמתאימים גם למגזר החרדי, מסלולים שבחלקם קלים ובחלקם קשים יותר. חלק מהם אפילו משלבים מקורות מים, שמתאימים לקיץ. כדאי לבדוק מול בעלי הווילה שמזמינים מה נמצא קרוב, ובהתאם לתכנן את החופשה. ואם מגיעים בחורף, כדאי לבדוק אילו אתרים מעניינים במקומות סגורים נמצאים לא רחוק, אם תרצו לנצל את הזמן כדי להכיר את האזור ולצאת מהווילה למרות שקר וגשום. אולי אפילו תרצו לבקר באתר החרמון ולראות מקרוב את השלג הכול כך מיוחד.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

'מקורות מים, שמתאימים לקיץ' ——- רח"ל, איום, צניעות היכן היא?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture