צילום: שאטרסטוק

חופשת סקי לשומרי מסורת

אם אתם יוצאים לחופשה כזו בפעם הראשונה ומתקשים להרכיב לעצמכם חבילה מתאימה, תוכלו, כאמור, למצוא לא מעט חברות אשר יעשו זאת עבורכם

כתבות נוספות בנושא:

שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
צילום רחפן: הזרימה והנוף המדהים בנחל זוויתן עליון • צפו
ספינות המשא עוגנות מול חופי עכו • תיעוד
הרוחות העזות טלטלו את הרכבל באתר החרמון • צפו

כמטיילים ונופשים שומרי מסורת, אתם וודאי מוצאים את עצמכם לא מעט פעמים מתקשים למצוא חופשה אשר תתאים לכם בצורה מושלמת. הדבר נכון בעיקר לחובבי הסקי. לא פשוט למצוא חופשות סקי אשר יתאימו לאורך החיים המסורתי. לשם כך, מוצעות כיום מגוון של חבילות, המיועדות בחלקן לציבור זה. המגוון הרחב יכול לסייע לשומרי המסורת, שרוצים לצאת לחופשת הסקי, למצוא את החבילה המתאימה להם, זו העומדת בכל הקריטריונים הנדרשים. אפשרות נוספת כמובן היא גם להרכיב חבילה באופן עצמאי, בהתאם לצרכים ובהתאם גם לתכנית.

סוגים שונים של חבילות

ישנן כיום לא מעט חבילות חופשת סקי לשומרי מסורת, חבילות "כשרות", המתאימות לאורח חייהם. את החבילות האלו בנו חברות טיולים המתמחות בכך, אשר דאגו לסגור עבור הנופשים שומרי המסורת את בית המלון כולו או לפחות מספר קומות, המיועדות אך ורק להם. חלק אף דאגו, במסגרת ההכנות לקראת הגעת הנופשים, להכשיר את מטבחי בית המלון ואף להקצות להם חדר אוכל, המוקדש כולו להם. חבילות אחרות הן אלו המיועדות לציבור החילוני, אך יכולות, עם שינויים ותוספות קלות, להתאים גם לשומרי המסורת. חבילות אלו נרכשות על ידי חובבי סקי חילוניים ודתיים כאחד, כאשר הדתיים יכולים ליהנות במסגרת הנופש ממטבח כשר או משף, המגיע אל בית המלון במיוחד מישראל כדי לבשל עבורם את האוכל. ישנן חבילות הכוללות שירותי קייטרינג, המגיעים לבית המלון עם מנות כשרות לציבור הדתי.

האפשרות השלישית, ואולי הפופולארית וגם המשתלמת ביותר, היא האפשרות להרכיב באופן עצמאי חופשת סקי. את הדבר החלו לעשות גולשים שומרי מסורת מנוסים מאד, שרצו מצד אחד להוזיל את עלויות החופשה שלהם (שכן החבילות לעיתים עשויות להיות יקרות מאד), ומצד שני ליהנות לא פחות מכל מה שמציעה חופשת הסקי. המשמעות לכך בפועל היא למצוא באופן עצמאי את הטיסות אל היעד, להזמין בתי מלון צנועים שלרוב עולים פחות או אפילו צימרים, לדאוג להביא מהבית אוכל כשר (קופסאות שימושים למשל) ועוד. ניתן בשיטה זו לחסוך בהוצאות באופן משמעותי וליהנות לא פחות (ובמקרים מסוימים אף יותר) מאלו המזמינים חופשת סקי מוכנה מראש.

 

אז, איך בכל זאת מוצאים את החבילה המתאימה או בונים חופשה

אם אתם יוצאים לחופשה כזו בפעם הראשונה ומתקשים להרכיב לעצמכם חבילה מתאימה, תוכלו, כאמור, למצוא לא מעט חברות אשר יעשו זאת עבורכם. חברות הטיולים מציעות כיום חופשות סקי באתרי הסקי המובילים באירופה, כמו אלו שבצרפת, איטליה, אוסטריה וגם בולגריה. יש לבדוק מולן מהם מקומות הלינה המוצעים במסגרת החבילה, כיצד הם מדורגים (כמה כוכבים), לאילו רמות מתאים אתר הסקי והאם החבילה כוללת גם סיוע של מדריך למתחילים וכמובן האם נלוות לכך פעילויות שונות ואטרקציות נוספות. אם החלטתם בכל זאת לעשות את זה בעצמכם, סקר שוק והשוואה בין אפשרויות הטיסה השונות וגם בין מקומות הלינה, יעזור לכם למצוא את הפתרון המתאים וגם הזול ביותר. היעזר במקביל גם בגולשים מנוסים שחזרו מחופשת סקי ויוכלו לתרום לכם מהידע שלהם.

ולסיום, לא לשכוח

הצלחתם לארגן לעצמכם חופשת סקי מושלמת? רגע לפני שאתם יוצאים אליה, אל תשכחו לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל, הכולל את כל הכיסויים הרלוונטיים לסוג כזה של חופשה. במהלך חופשת סקי אנו חשופים ללא מעט סכנות, ומקצועיים ככל שנהיה, חשוב מאד להיות מבוטחים כדי שברגע האמת, אם חלילה נזדקק לטיפול, נוכל לקבל אותו מבלי שהדבר יהיה כרוך בהוצאות כספיות גבוהות מאד. לשם כך מוצע ביטוח לנוסעים לחו"ל, לאלה היוצאים לחופשת סקי באחד מאתרי הסקי בעולם.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture