ילדי רפואה וחיים זכו להתברך ע"י האדמו"ר מצאנז שליט"א

נועם הנשמות: בשבת האחרונה שהו 130 ילדים חולי C.P. ומוגבלויות קשות ומורכבות אחרות במלון גלי צאנז בנתניה | במהלך השבת אף נחגגה בהתרגשות רבה בר מצוה לילד אשר נמנה על משפחת ילדי רפואה וחיים מאז היוולדו | התרגשות רבה במוצ"ש עת זכו הילדים להתברך ע"י כ"ק מרן האדמו"ר מצאנז.

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד

אגודת רפואה וחיים פצחה במרץ ובתפילה לבורא כל הנשמות את שרשרת קייטנות השבת לעונת החורף בשתי שבתות רצופות עמוסות הנאה וחדווה. כאשר בשבת שעברה שהו עשרות ילדים אוטיסטים ותסמונת דאון בכפר הנוער "דרך תקווה" בפתח תקווה ובשבת האחרונה נערכה קייטנה במלון גלי צאנז בנתניה.

אחרי תקופת החגים העמוסה בפעילות לא נחים באגף החניך המיוחד והחליטו לאור ריבוי הבקשות שהגיעו להנהלת האגודה בתקופה האחרונה לשנס מתניים, להעניק להורים מיד אחרי תקופת החגים פסק זמן של מרגוע ושחרור, ולערוך 2 שבתות רצופות, למרות המאמץ הכרוך בארגון הלוגיסטי של שני שבתות ברצף. בשבת שעברה התקיימה קייטנה לעשרות ילדים בעלי אוטיזם ומקרים חמורים נוספים. בכפר הנוער 'דרך תקוה' בעיר פתח תקוה, כאשר מיד בעוד שבועיים יתקיימו שוב שתי שבתות רצופות של קייטנות לאוכלוסיות השונות באגף החניך המיוחד.

כמיטב המסורת שעות המנוחה וההנאה המוענקים בשבתות אלו ע"י אגודת רפואה וחיים למאה וחמישים ילדים מיוחדים ובו בעת גם להורים ובני המשפחות המתמודדים עם גידולם של המתנות היקרות – הילדים המיוחדים, אומר הרב ברוך הימל – מנכ"ל האגודה, שווים כל מחיר ומאמץ, התגובות והפידבקים הרבים מוכיחים כי המאמץ הינו שווה וכדאי.

למותר לציין כי מדובר בהתארגנות מורכבת וירידה לפרטים הקטנים ביותר, החל מקייטרינג מיוחד המתמחה בהכנת מאכלים רכים המותאמים אישית לילדים המתקשים באכילה וכלה בפעילות מהנה לילדים הכוללת מוזיקה, טרמפולינות ועוד פעילויות ואטרקציות מגוונות משך כל היממה. כשעל המלאכה מנצחים מנהל האגף הרב נפתלי ויינברגר הי"ו ורעיתו החשובה יחד עם קבוצת המתנדבות המסורות אשר מצטרפות לכל ילד ודואגות לכל מחסורו בכל רגע נתון .

הצד הרפואי נלקח בחשבון ברמה מוקפדת ויסודית, הכולל התארגנות של ציוד מתאים המלווה בצוות רפואי מסור המכיר את הילדים וגליונותיהם הרפואיים עד לפרט האחרון כמו זמני ואופן ההאכלה סוגי התרופות והמינונים המדויקים בשעות הקבועות.

בשבת האחרונה שבת פרשת לך-לך נוספה חגיגיות לקייטנה כאשר אחד מהחניכים חגג את כניסתו לעול המצוות בשבת, בליל שבת הוקדשה לילד "סעודת בר מצוה" מיוחדת בה חברו והשתתפו כל חבריו למשפחת רפואה וחיים, אותה הוא מכיר מאז היוולדו וכל הצוות המלווה לאורך כל השנים יחד עם בעלי מנגנים מקרית צאנז אשר באו להנעים את האירוע בקולם כשכל אורחי המלון נאספים וצופים בהתרגשות תוך כדי שהם מזילים דמעות התרגשות למראה עיניהם.

במוצ"ש גם זכו הילדים לחוויה מיוחדת במינה כאשר כ"ק מרן האדמו"ר מצאנז שליט"א באופן חריג ומיוחד הביע את הערכתו השתתפותו והוקרתו הרבה לפעילות המבורכת הנעשית בין כתלי קרית צאנז מזה שנים, האדמו"ר שמע סקירה מפי המנכ"ל הרב הימל הי"ו ומנהל האגף הרב ויינברגר הי"ו על כל הפעילות בכל אגפי העמותה ובפרט באגף החניך המיוחד. הרב יצחק רוט יו"ר ההנהלה סיקר בפני האדמו"ר את כל פעילות האגפים השונים ברפואה וחיים וכמו"כ הביע את הוקרתו על אברכי קרית צאנז אשר עוזרים כל שבת בהתנדבות מלאה בפעילות לילדים המיוחדים.

בהתרגשות רבה למראה גודל החסד העצום הנעשה עם הנשמות הזכות הללו ובני משפחותיהם אמר האדמו"ר שליט"א שהוא מבקש מאנשי החסד המטפלים בהם לקבל ברכה מהם בגלל ריבוי זכויות מעשיהם הנעלים….

האדמו"ר ברך את הילדים, חיזק את המתנדבים והרעיף מילים חמות ומחזקות אשר נתנו כח לילדים ולצוות להמשיך לפעול לסייע ולהעלות אור של חיות ושמחה באותם נפשות יקרות.

האדמו''ר מצאנז מברך את ילדי ארגון רפואה וחיים  (1) האדמו''ר מצאנז מברך את ילדי ארגון רפואה וחיים  (2) האדמו''ר מצאנז מברך את ילדי ארגון רפואה וחיים  (3) האדמו''ר מצאנז מברך את ילדי ארגון רפואה וחיים  (4) האדמו''ר מצאנז מברך את ילדי ארגון רפואה וחיים  (5) האדמו''ר מצאנז מברך את ילדי ארגון רפואה וחיים  (6) האדמו''ר מצאנז מברך את ילדי ארגון רפואה וחיים  (7) האדמו''ר מצאנז מברך את ילדי ארגון רפואה וחיים  (8) האדמו''ר מצאנז מברך את ילדי ארגון רפואה וחיים  (9) האדמו''ר מצאנז מברך את ילדי ארגון רפואה וחיים  (11) האדמו''ר מצאנז מברך את ילדי ארגון רפואה וחיים  (12) האדמו''ר מצאנז מברך את ילדי ארגון רפואה וחיים  (13) האדמו''ר מצאנז מברך את ילדי ארגון רפואה וחיים  (14) האדמו''ר מצאנז מברך את ילדי ארגון רפואה וחיים  (15) האדמו''ר מצאנז מברך את ילדי ארגון רפואה וחיים  (16) האדמו''ר מצאנז מברך את ילדי ארגון רפואה וחיים  (17) האדמו''ר מצאנז מברך את ילדי ארגון רפואה וחיים  (18) האדמו''ר מצאנז מברך את ילדי ארגון רפואה וחיים  (19)

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

0 תגובות

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture