וירא מנוחה כי טוב: האדמו"ר מויז'ניץ יוצא מחר לחודשיים מנוחה באנגליה

האדמו"ר מויז'ניץ יוצא מחר (ה) לעיירת הנופש חלדודנא שבאנגליה שם ישהה כחודשיים לצורך מנוחה • באלו מילים נפרד האדמו"ר מחסידיו בשבת האחרונות? • כמה חתנים חבשו שטריימלך אצל האדמו"ר? וכמה חלאקות נערכו רק הערב לפני הנסיעה?

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

מרן אדמו"ר מויז'ניץ שליט"א יצא מחר (חמישי) לעיר הנופש חלדודנא שבאנגליה, שם ישהה במעון הנופש של אחד מחסידיו, הנגיד ר' יעקב אדלר ממנצ'סטר, שאף רכש לצורך פמליית האדמו"ר והנלווים אליו מלון סמוך – "אול סיזנס" שקיבל ע"י החסידים את השם "מלון ויז'ניץ".

קרא עוד:

[postim]

עפ"י התוכנית ביום ג' – י"ב אב, ימשיך מרן האדמו"ר מויז'ניץ לניו-יורק לפאר בהשתתפותו את מעמד סיום הש"ס המרכזי בארה"ב, בה צפויים להשתתף כ-מאה אלף איש. את ההזמנה להשתתף כאורח המרכזי קיבל האדמו"ר ביום א' מידי ראשי אגודת ישראל בארה"ב שביקרו במעונו וביקשו כי יאשר את השתתפותו בכנס גדול זה ואף ישא את המשא המרכזי לכבוד התורה ולומדיה.

מלון אול סיזנס - ויז'ניץ

מלון' אול סיזנס' בחלדודנא בו ישהה האדמו"ר

בשבוע שלאחמ"כ ישתתף האדמו"ר בשמחת נישואי נכדתו, בת לחתנו הרה"ג יצחק טווערסקי, בן כ"ק אדמו"ר מסקווירא שליט"א שתיערך בשיכון סקווירא ומשם ישוב למעונו בעיר הנופש חלדודנא.

בשבת האחרונה, הגיעו אלפי חסידים מכל רחבי הארץ לשבות בצל מרן האדמו"ר מויז'ניץ לאור ההיעדרות הממושכת מהארץ. החסידים שהתרגלו בתקופה הקצרה מאז הכתרתו לאדמו"ר לשבתות רוויות עונג רב בצל האדמו"ר, מתקשים להיפרד ממרן האדמו"ר לתקופה של כמעט חודשיים ימים, וזאת לאחר שהחסידות התנהלה בתקופה האחרונה מסביב לשעון בפריחה ובתקומה עצומה.

בדברי תורה בסעודה שלישית ייחד האדמו"ר דברים להיעדרותו הצפויה מהארץ, בדבריו עורר בעניין קביעות עיתים לתורה והשתתפות בשעת 'שיעורי תורה ברבים' שקבע אביו האדמו"ר בעל ה"ישועות משה" זצוק"ל, כמו"כ עורר על עניין השבתות שבהם ייעדר מהארץ וביקש מהחסידים להקפיד להתאסף בכל ליל שבת לשירות ותשבחות ללא שום רפיון עקב היעדרותו והרחיב בעניינים נוספים.

בסיום דבריו עורר האדמו"ר על השמירה מפגעי הרחוב אם ביציאה לחופש ואם ע"י הכלים המשחיתים האינטרנט וגרורותיו, נשוא שמרן אדמו"ר מעורר על כך כמעט בכל נאום שלו במטרה לבער נגע משחית זה מכרם בית ישראל.

וכך סיפר האדמו"ר: "ב"ה, בתקופה האחרונה סיפרו לי הרבה אברכים שמכרו או זרקו את המכשיר הסלולארי הלא כשר מביתם. השבוע נכנס אלי אברך עם קוויטל והניח לי על השולחן מכשיר (אייפון), שאלתי אותו מה זה, ענה לי זה מהכלים האסורים שהרבי מבקש לעקור והנני מביא את זה לרבי כפדיון-נפש בכדי שתחול הברכה, אע"פ שמאד קשה לי בלי המכשיר לאחר שהתרגלתי אליו.. אי"ה, סיים מרן האדמו"ר, "אברך זה יהיה לו רוב נחת יהודי ושפע והרחבה ברוחניות וגשמיות".

הערב (ד) עברו מאות חסידים על פני האדמו"ר כדי ללחוץ את ידו לשלום טרם צאתו, האדמו"ר קיבלם במאור פנים בחדר קבלת הקהל כמידי יום ביומו, בין ההמונים שנדחקו הערב בפתח חדרו של האדמו"ר גם 27 חתנים שיתחתנו בתקופה בה ישהה בחו"ל והאדמו"ר חבש להם את השטריימל לראשונה, כמו כן 39 ילדי חלאקה עברו בסרט נע על פני האדמו"ר שגזז משערות ראשם.

מאות חסידים צפויים להצטופף הערב בשעה 00:30 במניינו של האדמו"ר ולהתפלל עמו תפילת מעריב טרם צאתו בבוקר.

צאתכם ובואכם לשלום.

אנו מגישים בפניכם תמונות נדירות מהאדמו"ר בשנות עברו בחלדודנא

האדמו''ר בחלדודנא בשנים קודמות האדמו''ר בחלדודנא בשנים קודמות (1) האדמו''ר בחלדודנא בשנים קודמות (2) האדמו''ר בחלדודנא בשנים קודמות (3) האדמו''ר בחלדודנא בשנים קודמות (4)

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
9 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אשרנו מה טוב חלקנו ומה נעים גורלנו שזכינו לחסות בצל כנפיו של מרן אדוננו מורנו ורבנו ויהי רצון שיאריך ימים על ממלכתו עד ביאת גוא"צ במהרה בימינו אמן

רבי שכבש את העולם, מנהיג חזק

הערב השתתף מרן האדמו"ר מויז'ניצא שליט"א באסיפת רבני ויז'ניץ וראשי החבורות, ונשא מדברות קדשו בגודל ענין החבורות, והרחיב במשנתו של בעל ההילולא האוהחה"ק זיע"א.
גם נסע לניחום אבלים בנדבורנה חדרה.
בשעות הערב המוקדמות יותר, הגיע האדמו"ר מגור שליט"א לבקר במעון קדשו.
יחזק ה' את כוחותיו של עמוד האש שהולך לפני מחנה ישראל, רבא דעמיה מדברנא דאומתיה, בריך צאתך ובואך לשלם.

ומה איתי, אני לא צריך למנוחה, מי רוצה לקנות בשבילי בית מלון?

לשמעון! כשתהיה לך קבלת קהל לא פחות מ10 שעות בשבוע, ותשמע רק רבע צרות שהרבי'ס שומעים, ותשא על כתפך חמישית מעול המוסדות הנצרכים והעסקנות של החסידות וכלל ישראל, ויכאב לך כל הזמן כל אלו שאין להם ילדים וכל הבחורים והנערות המבוגרות והחולים בחלאים קשים ומרים וכל העניים והאביונים (כל אלו אפי' רק מהחסידות), אז גם אתה תקבל מנוחה בבית מלון.

חסיד, שפתיים יישק!

חסיד
הצדק כדבריך…!!!

השי"ת יעזור ויתן כוחות לאדמו"ר שליט"א להנהיג את צאן מרעיתו בנקל וללא שום טרדות, זה לא קל ומאוד לא פשוט, ראו עליו שהוא צריך את המנוחה הזאת מאוד דחוף.

חסיד, כל מלה פנינה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture