התרגשות לקראת קייטנת השבת ה-250 של "רפואה וחיים" ויז'ניץ

קייטנות השבת ייערכו בכפר הנוער 'דרך תקווה' בפ"ת ובמלון 'גלי צאנז' בנתניה * התארגנות מוגברת באגודה בעקבות הביקוש הרב להשתתפות בנופשונים וקייטנות הקיץ – תשע"ב שיתקיימו לרגל קייטנת החסד ה-250 * באגודה מסכמים בסיפוק 250 קייטנות שבת שהסבו עשרות אלפי חיוכים של אושר ודמעות של חיים ותקווה לילדים מיוחדים והורים מתמודדים

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

"אין לנו שום יכולת לגמול למלאכי 'רפואה וחיים' ויז'ניץ על הטוב שהם עושים לנו" כותב ב.ל. אב לשבעה ילדים. ששתיים מבנותיו סובלות מפיגור ברמה גבוהה, ואינו יכול לכלוא בקרבו את רגשי הכרת התודה ל'רפואה וחיים'. "צריך לבוא פעם אחת כדי לראות את זה", הוא אומר "בורא העולם החליט לנסות אותנו באמצעות שתי מתנות. כשהחלו לגדול נהיה לנו פתאום קשה כל נושא השבתות, לא יכולנו לצאת לשבתות ולהתארח, לפני שמונה שנים הפנה אותנו מישהו ל'רפואה וחיים' ואמר כי הם עושים קייטנות שבת לילדים מוגבלים ומוציאים את הילד מהבית כדי להעניק להוריו מרווח נשימה.

קרא עוד:

[postim]

"כמו כל הורה דואג, חששנו להפקיד את האוצר המתוק שלנו. כשראינו את הטיפול המסור שמעניקות המתנדבות לבת היקרה שלנו. וכשהבת חזרה במוצאי שבת רחוצה וריחנית ומאושרת כולה, ירדו כל האבנים מלבנו ושלחנו את הבת לכל קייטנת שבת. כיום יש לנו שתי ילדות מוגבלות וזה הזמן היחיד שאנחנו יכולים לאגור כוחות וקצת לנוח. הבת נמצאת בבית מלון ואנחנו יודעים שהיא לא ישנה כמעט כל השבת, כהרגלה למעט בשינה, אבל גם יודעים שהמתנדבות מטיילות איתה במסירות והיא נרדמת בעגלה כמו בבית. אין דומה שמיעה לראיה וצריך לראות בחוש איך מקבלים את הבנות. זה ממש מדהים ומרגש".

רפואה וחיים

זהו ציטוט אחד, מתוך מאות מכתבים וטלפונים נרגשים שהתקבלו מאלפי הורים מרוצים ורגועים במיוחד בסיומם של 250 קייטנות שבת הנערכות בעקביות ובמסירות שלא תיאמן כל שבת שלישית. בלי הפסקה ובלי מנוחה אך עם המון שמחה וסיפוק פנימי עצום!

250 פעם נדדה שנתם של המארגנים ומנהלי המחלקות באגודה בניצוחם של הרב נפתלי וינברגר וזוג' ההורים המלאכים של הילדים במשך לילות מרוטי לחץ של התארגנות והתמסרות פיזית ונפשית החל משלב הרישום, ההכנה, ההסעה מבית לבית, ארגון מערך המתנדבות, רישום התרופות והזריקות, האכלת הילדים, העסקתם בחוויה והנאה ובהשגחה צמודה מסביב לשעון, הריקודים לצלילי תזמורת במסיבות השמחות במוצאי השבתות, ועוד מה שלא ניתן לתאר או לספר.

רפואה וחיים (2)

"צריך לראות איך הרב וינברגר שהוא הרוח החיה של קייטנות השבת מקבל אותן כאילו היו נסיכות. החיוך הנסוך על פניו ומילות הזהב שלו נותנים לנו תחושה כאילו שעשינו לו טובה. הם עוטפים את הילדים במעטפת של מסירות נוגעת ללב ובהרבה אהבה. אנשי 'רפואה וחיים ויז'ניץ' הם המלאכים שלנו". – אומרים הורים לילדים מיוחדים כשדמעה של אושר מבצבצת להם בזוית העין.

בכל שבת מחדש, כבר 250 שבתות, מקבלות המתנדבות והמתנדבים את הילדים כאילו וזאת הפעם הראשונה, בהתלהבות ובשמחה. לא נתקלים בדברים כאלו, זו המסורת שהנחיל ר' חיים פישר ז"ל – מייסד הקייטנות שהפכו בזכותו לספינת הדגל של אגודות החסד – להיות תמיד עם חיוך, ככה הוא נהג וכך הם נוהגים.

רפואה וחיים (1)

מה שיפה ב'רפואה וחיים' – אומרים ומעידים ההורים – שהם לא עושים זאת לצאת ידי חובה. זאת התנהגות אצילית של אהבת ישראל בלי חשבון. המון שמחה, אהבה והתלהבות עם כל הנשמה. כשאנו מקבלים את הילדים במוצאי שבת והם נקיים וריחניים יותר מאשר בבית אני מבין שלעולם לא אוכל להשיב ל'רפואה וחיים' על הטוב שהם גומלים איתנו.

הפעם, אומר בחדוות עשיה בלתי פוסקת המנכ"ל הרב ברוך הימל בחרנו לציין את השבת ה-250 בתכנון 2 שבתות ענק לחניכים מיוחדים בעלי פיגור ותסמונות קשות בכפר הנוער דרך תקוה בפ"ת בשבת הקרובה ובמלון גלי צאנז בנתניה בשבת הבאה, זאת מעבר להיערכות הגדולה במשרדי האגודה ובאגף לחניך המיוחד להפעלת הנופושונים וקייטנות הקיץ המסורתיות והידועות.

רפואה וחיים (3)

הנהלת האגודה ומאות המתנדבים והמתנדבות המופלאות עוזרים עם ההתמודדות של ההורים לילדים מיוחדים. לאחרונה בגלל שיש עומס רב והביקוש גדל, התחלנו להגדיל את הקבוצות, למרות שמוסיפים עוד ועוד שבתות. אך תמיד מגיעות ל"ע בקשות רבות ולא שייך לסרב לטלפון כאוב, אז אנו נענים בחיוב ומותחים למענם את היכולת עד לקצה הסיבולת, וכאן המקום לספר למי שעדיין לא יודע כי עלות של קייטנת שבת בבית הארחה או במלון מסתכמת בסכום נכבד והגון של מעל 50 אלף ₪ כשבתחשיב כולל מדובר בתקציב ענק של מאות אלפי שקלים לשנה ב"אגף החניך המיוחד" מעבר לעלויות שלל האגפים והפעילויות הרבות להבאת שמחה ומזור לחולה ולנזקק, מסכם הרב הימל וקורא לבעלי זכויות הרוצים לקחת חלק במצווה ולהושיט יד חמה ותומכת לאותם יהלומים גנוזים ולהנהלת האגודה המתמודדת עם גיוס המשאבים הרבים, הצטרפו למעגל החסד ולא תתאכזבו! וכפי שהתבטא הגר"ח קניבסקי שליט"א לאחד ההורים ששטח בפניו את מעשי החסד של האגודה והורה לו הגר"ח לפרסם בשמו כי "כל התורם ל'רפואה וחיים' לא יהיה לו בבני ביתו החולאים הללו".

רפואה וחיים (4)

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
10 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מרגש לראות את הפעילות המיוחדת של אנשי רפואה וחיים

אהבת ישראל של ויזניץ למען כלל ישראל!

נפתלי וינברגר מלאך נדיר של חסד טהור

אשריכם ישראל!
ברוך הימל, הערשיל ווייס, נפתלי וויינברגר שלא חוסכים שום דבר מלעשות למען הילדים המסכנים…..

לא יאומן,
בזכות אהבת חינם יבנה ביהמ"ק

כל הכבוד לגלי צאנז

כל הכבוד לגלי צאנז

תעשיה של חסד
מי כעמך ישראל

ברוך הימל הגדול מכולם!
שהתמנה כזכור בהמלצת מרן האדמו"ר מויזניץ שליט"א…
עושה מלאכתו נאמנה

ומזל טוב לרגל אירוסי הבן בנצי…

אין על נפתלי ווינברגר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture