ליצמן בחנוכת תחנת מד"א בבני ברק: "בכל מקום שאתה מסתובב אתה רואה את מד"א"

בעיצומו של גל הטרור: מד"א מקצרים את זמני ההגעה בגוש דן בכלל ובבני ברק בפרט • הבוקר חנכו במד"א נקודת הזנקה חדשה בעיר בני ברק • נקודת ההזנקה החדשה תאפשר לקצר את זמני ההגעה של כוחות מד"א לקריאות חירום המתקבלות בעיר בני-ברק, בגוש דן ובכבישים הבין עירוניים שבסביבה

כתבות נוספות בנושא:

משרד הבריאות: רוב של החולים קשה בישראל - אינם מחוסנים
מחקר ישראלי פורץ דרך: משותקים יוכלו לחזור לתפקוד מלא?
מחסור בוויטמין D עלול להוביל לעלייה בתמותה בקרב חולי קורונה
משרד הבריאות: "שומרים על שגרה לצד הנגיף - באחריות"

חנוכת תחנת מדא בבני ברק (4)

הבוקר (ב') נחנכה נקודת הזנקה חדשה של מד"א בעיר בני-ברק במעמד שר הבריאות הרב יעקב ליצמן, ראש עיריית בני ברק הרב חנוך זייברט, מפקד מרחב דן במשטרה נצ"מ שמעון לביא, מנכ"ל מד"א אלי בין ונציגי אגודות ידידי מד"א מהעולם. התחנה תאויש באמבולנס ובניידת טיפול נמרץ, ותשפר את השירות לכ-187,000 תושבי העיר בני-ברק בכך שתקצר משמעותית את זמני ההגעה של כוחות מד"א לאירועים באזור.

הקמת התחנה החדשה של מד"א בבני-ברק התאפשרה בזכות תרומתן של משפחות בריל, וולדמן והייזר החברות באגודת ידידי מד"א בריטניה.

כוחות מד"א מעניקים בשנה טיפול רפואי לכ-9,000 בני אדם בעיר בני ברק, בהם חולים, פצועים ויולדות. מד"א מפעיל בעיר מערך מתנדבים וכוננים המונה למעלה מ-150 מתנדבים היוצאות למאות ואלפי קריאות בעיר בני ברק ובסביבתה.

חנוכת תחנת מדא בבני ברק (6)

בפתיחתו של הטקס נשא דברים ראש עיריית בני-ברק הרב חנוך זייברט שהודה לאגודת ידידי מד"א בריטניה על תרומתם הנדיבה: "עבודתכם מרובה במהלך כל השנה ובמיוחד בימים אלו כשמתקבלים דיווחים על פיגועים ומד"א עומדים בחזית האירועים. מגיע לכם כל הערכה וכבוד על כך. היום זוכה בני-ברק לחנוך את תחנת מד"א בעיר. שמחנו מאוד לקבל את ההצעה של מד"א להקים באזור זה תחנה. אני רוצה להודות מעומק ליבי לתורמים, האנשים הללו שתורמים למד"א תורמים להצלת חיים – תבורכו!" בתום דבריו העניק ראש העיר למנכ"ל אגודת ידידי מד"א בריטניה מר דניאל בורגר ויו"ר אגודת ידידי מד"א בריטניה ד"ר דוד קרטיס מגן ברכה עבור התחנה.

ראש עיריית בני ברק הרב חנוך זייברט בטקס חנוכת תחנת מדא בבני ברק. צילום דוברות מדא 19.10 (2)

מיד לאחריו עלה לדוכן הנאומים מר דניאל בורגר, מנכ"ל אגודת ידידי מד"א בריטניה: "זהו אושר וכבוד לתרום להקמת תחנת מד"א בבני-ברק. התורמים שלא יכלו להגיע ביקשו להודות לכולם על האירוע ועל הסיוע בהנצחת משפחותיהם. אלו זמנים קשים בישראל ואנו רואים את מד"א בכל מקום ואת הפלאים שהארגון עושה בטיפול בפצועים וחולים ואנו שמחים לקחת חלק בסיוע.".

מנכ"ל מד"א אלי בין פנה בדבריו לשר הבריאות הרב ליצמן ואמר: "אני מודה לך על העשייה הרבה, אנו כארגון ההצלה הלאומי מעריכים את פעילותך הענפה למען כלל תושבי ישראל בכל מקום. אני מודה לך על הסיוע הרב לפעילות מד"א שעוזר לנו לעמוד באתגרים. אני רוצה להודות גם לראש עיריית בני ברק הרב חנוך זייברט על הדאגה לתושבים ועל הראייה עין בעין את נושא הצלת החיים."

מנכל מדא אלי בין מעניק שי לשר הבריאות הרב יעקב ליצמן בטקס חנוכת תחנת מדא בבני ברק. צילום דוברות מדא 19.10 (5)

בהמשך דבריו הודה מנכ"ל מד"א לאגודות הידידים של מד"א ברחבי העולם: "התרומה העצומה של מד"א לתושבי ישראל לא הייתה מתאפשרת ללא אגודות הידידים. האגודות זוכות להערכה עצומה והוקרה והן עמוד הטווח של הארגון. אני מודה לתורמים ולאגודה הבריטית ולכל שאר האגודות על תרומותיהם הנדיבות."

שר הבריאות, מנכל מדא, מנכל ויור האגודה הבריטית, יור כנס אגודת ידידי מדא מהעולם גוזרים את סרט הכניסה בטקס חנוכת תחנת מדא בבני ברק

שר הבריאות הרב יעקב ליצמן בירך על פתיחת תחנת מד"א בבני ברק וסיפר: "בכל מקום שאתה מסתובב אתה רואה את מד"א. בשבוע שעבר הייתי בבי"ח שערי צדק בזמן הפיגועים בירושלים, ראיתי כיצד מתכוננים לקליטת הפצועים שבדרך ואז הגיע אמבולנס של מד"א. בזמן שהפצוע הובל מהאמבולנס לחדר הטראומה, פאראמדיק של מד"א רכן על הפצוע ולא הפסיק לבצע בו פעולות מצילות חיים על-אף שידע שסיכוייו לשרוד קלושים. לא ראיתי בחיי מסירות שכזו, התרגשתי מהטיפול והבנתי שעם מד"א כולם יכולים להרגיש בטוחים." בתום דבריו פנה שר הבריאות למנכ"ל מד"א והבטיח לסייע בהקמת מבנה חדש לשירותי הדם של מד"א.

עם סיום דבריו ניגש שר הבריאות יחד עם מנכ"ל מד"א, מנכ"ל ויו"ר האגודה הבריטית, יו"ר כנס אגודת ידידי מד"א מהעולם וראש עיריית בני ברק לגזור את הסרט בשער הכניסה לתחנה, הסירו את הלוט שחשף את שלט התחנה החדשה וקבעו מזוזה בדלת הכניסה הראשית של התחנה.

צילומים: דוד זר
שר הבריאות הרב יעקב ליצמן קובע מזוזה בטקס חנוכת תחנת מדא בבני ברק. צילום דוברות מדא 19.10 (9)

חנוכת תחנת מדא בבני ברק (1)

חנוכת תחנת מדא בבני ברק (2)

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture