צילום Pixabay

רכבי פנאי מובילים

בין אם אתם חסידים של רכבי פנאי בעלי מנוע דיזל או בנזין, קיימות היום מגוון אופציות עבור אוהבי הנוחות, השטח והפינוק העירוני. לאחר 3 ימי עסקים ודרך רכישת אונליין מאובטחת, תוכלו לנהוג ברכבי פנאי ושטח 0 ק"מ. בואו נדבר פנאי, שטח ומה שביניהם

כתבות נוספות בנושא:

מדהים: מכונית מעופפת השלימה נסיעת מבחן בין-עירונית • צפו
בהוראת הנשיא: ריסקו שורה של רכבי יוקרה, בהם מקלארן נדירה • צפו
הזוי: הנהג מצא לו דרך לעקוף את הפקק בכביש • צפו
חודש שביעי ברציפות: מחיר הדלק יעלה ב-7 אגורות החל מיום שני בחצות

אז מה הסיבה שאנחנו רואים יותר ויותר רכבי פנאי ושטח בכבישים? אין ספק, הישראלים אוהבים לטייל ולהבעיר מנגלים בשטח, אך החיבה לטבע היא לא הסיבה היחידה שאנשים היום מעדיפים לרכוש רכבי פנאי. בין אם בחרתם לנהוג ברכב סובארו אאוטבאק, יונדאי טוסון או פיג'ו 5008 החדשה, אתם נהנים מפינוק שאין לתאר במילים (גם בעיר). אם תשאלו אנשים שנוהגים על רכבי פנאי כבר שנים, הם יגידו לכם שקשה להחליף את התחושה של הישיבה הגבוהה, בתוך רכבים עוצמתיים. אנחנו כיום נהנים מרכבים יוקרתיים מאוד ובמחירים אטרקטיביים, ואנשים רבים בוחרים גם לרכוש רכבים דרך חברות הליסינג. יחד עם זאת ניתן לאתר דילים לא רעים מחברות ליסינג השונות, חשוב לזכור את היתרונות שברכישת רכב אפס קילומטר. יש סיבה לכך שיותר ויותר אנשים מעדיפים רכבים מהקטגוריה הזו דווקא.

רכישת רכב פנאי 0 ק"מ אונליין בהנחה

אם בשנות ה-90 נהנינו מרכבי האצ'בק קטנים וספורטיביים, כיום המגמה היא דווקא רכבי פנאי ושטח המספקים את רמות הגימור הגבוהות ביותר. יחד עם נוחות אידיאלית וגובה בכביש (אין כמו לשבת גבוה), כיום רכבי פנאי מספקים לנוהגים בהם גם את ההנאה ממתלים המיועדים להקנות נסיעה חלקה יותר בשטחי עפר ושטח קל.

אמנם חלק מרכבי הפנאי לא יוכלו "לגהץ" שטח הררי וסלעי (כמו ג'יפ סופה לצורך העניין), אך אם תצאו לסיבוב בסובארו אאוטבאק החדשה, אתם צפויים להיות מאוד מופתעים מהתנהגות הכביש המופלאה של הרכב הזה. סובארו אאוטבאק מצוידת במנוע 2,500 סמ"ק, וכשנוסעים בתא הנוסעים נהנים מבידוד רעשים מוצלח ביותר, כך שלא מרגישים את הפעולה והצליל של המנוע האימתני.

מתחדשים ברכב אפס קילומטר

לא סתם דיברנו על שנות ה-90, היות וסובארו אאוטבאק החדשות מצוידות במנועי בוקסר אשר כל כך מוכרים לנו מאותן שנים. לידע כללי, מנועי בוקסר משומשים על ידי קונצרן פורשה, אלפא-רומיאו וסובארו (גם החיפושיות של פעם היו מצוידות במנועים אמינים אלו).

אם אתם מעדיפים לנהוג על רכבי פנאי ושטח המצוידים במנועי טורבו דיזל, תוכלו לבחור גם בפיג'ו 5008 החדשה. פיג'ו 5008 היא המענה של קונצרן פיג'ו סיטרואן לרכבי הפאר השונים. באתר CARBAY תוכלו לרכוש את פיג'ו 5008 החדשה בהנחת אונליין, כ-9% הנחה ממחיר המחירון של הרכב.

איזה רכב פנאי מומלץ לרכוש ברכישה מאובטחת אונליין

5008 המוצלחת מגיעה ברמות אבזור גבוהות מאוד, ואין ספק שקונצרן פיג'ו מציג בפנינו עיצובים מרהיבים בשנים האחרונות. לא קל להשוות בין פיג'ו 5008 לבין יונדאי טוסון PANORAMIC החדשה, אך שני הרכבים הללו בהחלט תופסים את העין של קהל יעד דומה. מספיק להתיישב בתא הנוסעים של יונדאי טוסון PANORAMIC , בכדי להבין שיונדאי לא חסכו עלינו בעיצוב ה-INTERIOR.

עם מערכת מולטימדיה ואווירה מאוד אלגנטית, יונדאי טוסון החדשה מציבה רף גבוה בהחלט של רכבי פנאי ושטח בשנת 2019-2020. כמובן שגם פיג'ו 5008, גם סובארו אאוטבאק וגם יונדאי טוסון נמכרות באתר CARBAY. באשר ליונדאי טוסון החדשה, תוכלו להנות ממנה עם מנוע 2,000 סמ"ק (מנוע טורי) ועם הנעה קדמית, 5 מקומות ישיבה וגיר עם 6 הילוכים. אין ספק שבימינו, תהליך רכישת רכב אפס קילומטר הוא קל יותר ממה שהוא היה בעבר. אם בעבר היינו צריכים להתמודד עם תהליכים מורכבים של הזמנת מסמכים והתייעצות מול מוכרי רכבים  לפני היינו יכולים להסיר את הניילון מהריפודים, היום רכישת רכב 0 ק"מ אונליין מתבצעת בתוך מספר דקות.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

סליחה, חיפשתי את האתר החרדי, שמיועד לחרדים ושמתאים לחרדים. מישהו יודע איפה זה פה? אולי טעיתי בכתובת?

כן הגעת למקום הנכון…
רכבים זה לא נשים!

חוץ מטוסון אאוטבק ו5008 אין רכבי פנאי????
והאם אלו המובילים?

חבורת משועממים

להיות קיצוני זו לא מצווה, זו עיוורות

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture