היום האחרון של ימי ההטבות במרכז היזמות והעסקים החרדי הגדול בעולם

למעלה ממחצית העמדות והמשרדים כבר הושכרו במחירי טרום פתיחה במסגרת ימי ההטבות. היום, הוא היום האחרון של ימי ההטבות, במסגרתם ניתן להצטרף למרכז אחים וליהנות מחודש חינם על עמדת עבודה או משרד פרטי במתחם

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

במוקד ההרשמה של מרכז אחים מדווחים כי מתחילת ימי ההטבות, ביום שלישי השבוע, נכנסו למעלה מ-700 שיחות של יזמים ועצמאים שביקשו להירשם לסיור הכירות במקום בשלושת ימי ההטבות הייחודיות.

עד כה נערכו במסגרת ימי ההטבות קרוב לשלוש מאות סיורים כאשר למעלה ממחצית מהעמדות והמשרדים כבר נתפסו והושכרו לחברי 'אחים', שחלקם הגדול כבר החל לעבוד במקום, המציע ליזם את סביבת העבודה האופטימאלית בדרך להצלחה בס"ד.

לקראת היום (חמישי), היום האחרון של ימי ההטבות, תוגברו עמדות הרישום הטלפוני במרכז אחים, ונוספו מארחים אישיים שיקבלו את פניהם של המגיעים לסיור הכירות במרכז, בידיעה כי נותרו פחות מ-12 שעות לזכות בהטבה של חודש חינם לעמדת עבודה מתקדמת או משרד פרטי במתחם.

במסגרת יום ההטבות האחרון ייערך בשעות הערב במרכז אחים מפגש מיוחד ופתוח עבור עצמאים ובעלי עסקים צומחים בעיר בני ברק, במהלכה יוכלו להכיר בפני חברי אחים את השירות או המוצר שלהם, במטרה להרחיב את מעגל לקוחותיהם הפוטנציאליים, ליצור חיבורים ושיתופי פעולה עסקיים, ולעדכן את פרטיהם במאגר העסקים המצליחים של מרכז אחים.

בהנהלת אחים מציינים לטובה את התמהיל המגוון של המצטרפים החדשים למרכז, עם אנשי מקצוע ממגוון תחומים ועיסוקים מבוקשים. במהלך ימי ההטבות נרשמו שיתופי פעולה ונסגרו עסקות בין חברי 'אחים', כאשר כל אחד מביא את יכולותיו המקצועיות ותחום התמחותו לקהילה העסקית שתביא את חבריה לפסגות חדשות של הצלחה בס"ד.

שלמה, עורך ספרים במקצועו, אחד החברים החדשים באחים, ציין את סביבת העבודה החרדית כגורם מכריע בהחלטתו להצטרף למקום. "אנו מחפש כבר תקופה משרד שיענה על הצרכים שלי, אולם כל המקומות אותם בחנתי לא התאימו לי מבחינה רוחנית. מרכז אחים הוא המקום היחיד בו לצד העיצוב המרהיב והשירותים המשרדיים המקיפים, אתה מרגיש שייך למקום, אתה מרגיש שהאנשים חולקים איתך סולם ערכים אחד, ולכן סגרתי על הצטרפות והתחלתי לעבוד מיידית במקום".

רבים ציינו דווקא את מיקום המרכז, בקומה התשיעית של מגדל המשרדים בצומת רבי עקיבא – ירושלים בעיר, כגורם העיקרי להחלטתם לשכור משרד במקום. המיקום של מרכז אחים מעניק לחברים גישה נוחה ומהירה לכל מקום מרכזי בעיר בני ברק, לצד עבודה מול נוף פנורמי מרהיב הצופה על גוש דן מלמעלה.

מרכז אחים נבנה בסטנדרט גבוה במיוחד, עם עיצוב אדריכלי מרהיב בהשראת מודלים בינלאומיים מובילים. במרכז טרקלין עסקים מפואר ומרווח, כולל פינות ישיבה נוחות ושקטות, חללי עבודה משותפים, משרדים פרטיים ומשותפים, חדרי ישיבות עם ציוד תקשורתי מתקדם, כיתות הדרכה, שירותי משרד ומזכירות, מטבח וקפיטריה מאובזרים ומרווחים.

באחים יתקיימו בקביעות מפגשי העשרה והרצאות מקצועיות של אנשי עסקים בכירים בארץ ובעולם, ללא כל תשלום. כן יתקיימו במקום סדנאות וקורסים במגוון תחומים עסקיים וכלכליים, בהתאם לביקוש מצד חברי אחים, תוך הקפדה על תכנים נקיים ומותאמים לאורח החיים החרדי.

חברי אחים אף זכאים להלוואות עסקיות בתנאים חסרי תקדים, באמצעות קרן 'אחים גלובל', המעמידה לרשות יזמים ועסקים קטנים מגוון כלים מקצועיים והכוונה פיננסית ללא תשלום, כולל סיוע בקבלת אשראי בנקאי בתנאים אטרקטיביים במיוחד.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture