אשת רה"מ תקפה את האמא השכולה: "החיבור ליריבי בעלי תפגע בכם"

אחרי הטענות שהוכחשו על ידי לשכת רה"מ כי נתניהו צעק על זהבה שאול בפגישה לפני שנתיים: הערב מדווח כי רעיית רה"מ התקשרה ללאה גולדין ונזפה בה על כך שהזמינה את השרה שקד לנאום באזכרה לבנה לפני שנתיים. נתניהו: "לא היה ולא נברא"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

העימות בין משפחת נתניהו למשפחות גולדין ושאול מחריף: הערב נחשף ב'חדשות 10' תמציתה של שיחה שהתנהלה לפני שנתיים בין אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו, לבין לאה גולדין, אמו של סגן הדר גולדין שנפל במבצע "צוק איתן" וגופתו נמצאת בידי חמאס. לפי מקורבי המשפחה, התריעה נתניהו בפני האם השכולה כי אם תחבור לירביו הפוליטים של בעלה (ראש הממשלה, בנימין נתניהו), המאמצים להשבת הבנים עשויים להפגע.

הרקע לדברים היה הופעתה של שרת המשפטים, איילת שקד, אויבת מושבעת של המשפחה המתגוררת בבלפור, במהלך אזכרתו של הדר גולדין בבית העלמין בכפר סבא לפני כשנתיים. שקד נאמה באירוע ודבריה הובאו במהדורות החדשות, זמן קצר לאחר מכן, בעוד המשפחה מכונסת בסלון ביתה יחד עם הורים שכולים נוספים שאיבדו את בניהם במבצע צוק איתן. צלצל הטלפון הביתי, על הקו היתה אשת ראש הממשלה, שלפי הדיווחים נשמעה זועמת.

מקורבים למשפחה טוענים שנתניהו אמרה כי "הם כפויי טובה", והסבירה בתקיפות שלא אהבה את הזמנתה של השרה שקד לטקס על-ידי המשפחה. "החיבור שלכם ליריבים פוליטיים של בעלי – עלול לפגוע במאמציו של ראש הממשלה להשבת הבנים" הוסיפה לכאורה נתניהו. אחרי השיחה, על פי המקורבים, חזרה גולדין המומה אל האורחים, שהתרשמו מסערת הנפש שבה מצויה האם השכולה.

מטעמה של שרה נתניהו נמסר: "לא היה ולא נברא. מעולם לא נערכה שיחה כזאת. שרה נתניהו הגיעה לנחם את משפחת גולדין בשבעה, הגיעה ביחד עם ראש הממשלה לביקור בתערוכת ציורים של הדר שנערכה בכפר האומנים בעין הוד והשתתפה באירועים נוספים אחרים. הדר גולדין ואורון שאול זכרונם לברכה הם בליבה של שרה נתניהו וראש הממשלה וכל אמירה אחרת אינה נכונה ואינה משקפת את הקשר שנוצר עם המשפחה".

במסיבת עיתונאים שכינסו הבוקר משפחות גולדין ושאול טענה זהבה שאול, אמו של אורון הי"ד, כי "לפני כשנתיים, חודשיים לפני מותו של בעלי, נפגשנו עם רה"מ והוא צעק עלינו והטיח בנו האשמות קשות". לדבריה, "נתניהו כינה אותנו שקרנים תוך שהוא מצהיר "ככה לא מדברים לראש ממשלה".

בלשכת רה"מ הכחישו בתוקף את הדברים. "נתניהו מעולם לא צעק על משפחות שכולות ולא הטיח בהן האשמות, וכך גם ביחס למשפחת שאול. ראש הממשלה ימשיך לעשות כל מאמץ עד שהבנים יחזרו הביתה", נאמר בהודעה רשמית שפרסמה הלשכה.

בראיון הערב ל'חדשות 2' התייחסה לאה גולדין, אמו של הדר גולדין הי"ד לדברים של שאול ואמרה כי "אני לא מוכנה ללכת אחורה. הפגישה הזו הייתה נוראית כי אני השתתפתי בה ואני לא מוכנה להוסיף אף מילה. זו בושה וחרפה למדינת ישראל שארבע שנים אחרי המלחמה החיילים עדיין לא חזרו משדה הקרב", בראיון אחר סיפרה "ישבתי שם אחרי שנחתם ההסכם הסופי והסברתי לו שהוא לא עמד במילה שלו. אם הוא באמת נזף בה? יותר מזה. למה רק עליה הרים את הקול? מה? עלינו לא? אתם חושבים שלא ספגנו את המנה שלנו? זה לא מכובד". גולדין הוסיפה בראיון לרדיו 103 כי "אביו של אורון שאול מת משברון לב לאחר שבנימין נתניהו, החבר שלו מהליכוד, בגד בו".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture