צילום: פלאש 90

בן גביר vs פייגלין: עימות פנים ימני; מי עובד מאידאולוגיה ומי בשביל כסא

אחרי שב'עוצמה יהודית' העלו רעיון של חיבור טכני עם מפלגת זהות, על מנת לעבור את אחוז החסימה,משה פייגלין דוחה זאת ותוקף את עוצמה יהודית שלא נשארו חייבים ותקפו אותו ואת מפלגתו חזרה: "מי שמשווק עצמו כראש ממשלה, אפילו לוועד בית לא היה נבחר"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

אחרי ההצהרה של עו"ד איתמר בן גביר לפני כשבוע, כי הוא לא שולל אפשרות שמפלגת עוצמה יהודית תרוץ יחד עם מפלגת זהות של משה פייגלין, האחרון מגיב לרעיון בסרטון שמפרסם, בו הוא תוקף את 'עוצמה יהודית' ומסביר מדוע אין אפשרות שמפלגתו תרוץ יחד עמה.

כזכור, לפני כשבוע, במהלך מפגש של עורך הדין איתמר בן גביר מראשי 'עוצמה יהודית', עם צעיריםפ בעיר רחובות הוא אמר, כי האופציות שעומדות לרשות האזרח שרוצה להצביע ימין מאכזבות ביותר.

במהלך דבריו אמר בן גביר, כי בניגוד לפעם הקודמת, בבחירות הקרובות הפעם מפלגתו תביא את מספר הקולות הנדרש ותכנס לכנסת, כשהוא לא פוסל חיבור אפשרי עם מפלגת 'זהות' של משה פייגלין, או 'יחד' בראשותו של אלי ישי. "לטעמי זה מבורך, אני בעד שיתוף פעולה עם פייגלין ואלי ישי, אבל הפעם צריך לקבוע את הרשימה לפי רצון הבוחר. בעוצמה יהודית יש את בן ארי, את מרזל ואת גופשטיין, כאשר כל אחד מהם יזכה לתמיכה של עשרות אלפי אנשים. בפעם האחרונה שהתמודדנו עם אלי ישי הבאנו חלק גדול מהקולות", אמר בן גביר.

כאמור, בתגובה לדברים פרסם יו"ר מפלגת זהות, משה פייגלין, סרטון לתומכיו בו הוא תוקף את עוצמה יהודית. "למה הם כל כך משפילים את עצמם? אנחנו לא רוצים, למה אתם משפילים את עצמכם? אין לכם מספיק משל עצמכם? לכו, רוצו", תקף פייגלין וענה על שאלותיו, כי "התשובה בגוף השאלה. אין לכם משם עצמכם, זה בדיוק העניין. אין לעניין שלכם משהו אמיתי להישען עליו. אתם רוצים הפגנה, לא הנהגה".

פייגלין המשיך ותקף, כשאף גילה כי בבחירות האחרונות לא הצביע: "אין לי עניין להיכנס לכנסת כדי להיות עוד מפגין. זהות זו מהפכה ונראה לכם שאני אזרוק את כל המהפכה הזאת כדי להיות עוד נקודה שחורה בקצה של הזנב שמכשכש בכלב?".

בתגובה לדברים אמר עורך הדין איתמר בן גביר לאתר 'סרוגים', כי "ראיתי את הסרטון והתאכזבתי קשות בעיקר מהרמה הרדודה ואי היכולת להכיר במציאות. פייגלין מתנהל כאילו יש לו חמישים מנדטים בכיס, אבל האמת המצערת היא שבבחירות הקרובות יבחרו בו בקושי חמשת אלפים איש".

בן גביר הוסיף, כי "הקריאה שלנו לחיבור טכני עם פייגלין לא באה מתוך השפלה ופחיתות כבוד, כולם זוכרים שאנחנו הבאנו בבחירות הקודמות מאה עשרים וחמישה אלף קולות והכוח שלנו הוא פי כמה וכמה מהקולות של פיגלין. אנשי עוצמה ידועים כאנשים אידיאליסטים שלא כמו פייגלין אשר אם היה מקבל מקום בליכוד ולא נדחק למושב ה 36 הלא ריאלי, היה עד היום ממשיך במפקד הארגזים שלו ומנסה לשכנע את כולנו למה צריך להצביע למפלגה שכל יוזמה לגירוש של יהודים מארץ ישראל יצאה ממנה".

לדברי בן גביר: "הקריאה לחיבור טכני באה מתוך רצון לאסוף את כל הקולות מימין בבית אחד ולהציג אלטרנטיבה, ברור לכולם שחייבת להיות מפלגה בכנסת הבאה שהיא מימין לבית היהודי ולליכוד, אך לצערי משה פייגלין הוא מגלומן אשר מכשיל את המחנה הימני. צריך לזכור שפייגלין סיפר לעם ישראל סיפורי מעשיות כאשר הבטיח שהוא הולך להשתלט על הליכוד, אך בפועל ידע היטב את מצבו האמיתי במפלגה הזאת".

"הוא הונה את הציבור ופגע בו, אך למרות כל אלה ולמרות השוני שלנו מולו אני הייתי סבור ועדיין סבור, שחיבור טכני חשוב מאוד כדי לא לאבד קולות לימין, אלא שפייגלין היה מגלומן ונותר מגלומן. צר לי על תומכיו המועטים שהולכים שבי אחרי אדם לא אחראי, שמשווק את עצמו כראש ממשלה, אך בפועל אפילו לוועד הבית לא היה נבחר"

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

לא מגלומן ולא שטויות. פייגלין הגיע למקום השלישי בליכוד בלי שיריונים ובלי עמיאת. אם הוא הצליח להגיע לתקרת הזכוכית של הליכוד, הוא יכול לעקוף בקלות מחוץ לליכוד ולהיכנס לכנסת בכוח גדול. בן גביר וחבריו לא מבינים שאין לנו שום דבר אישי נגדם. זהות נמצאת באזור בוחרים אחר לגמרי. לא אותו קהל בכלל. זהות פונה לקהל הליברטריאני חירותי, בזמן שעוצמה פונה לקהל לאומני קיצוני דורסני.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture