נסיעת מבחן – מיצובישי אאוטלנדר

מיצובישי אאוטלנדר עבר מתיחת פנים קלה שעיקרה היא תוספת של בטיחות אקטיבית, יצאנו לבדוק

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

נניח שאתם בשנת 2014/15 ומעדיפים רכב פנאי עם שבע מקומות ישיבה ולא מיני וואן, הדבר היחיד שנוכל להציע לכם במחיר שפוי הוא האאוטלנדר, שמכירותיו הגיעו אז לשיא של יותר מ-8000 כלים בשנה. בהמשך נחתו כאן הקודיאק, ה-5008 והאקסטרייל והפכו את הקטגוריה לצפופה יותר. עכשיו מציעה מיצובישי את האאוטלנדר עם רשימת אביזרי בטיחות שאנו רגילים לראות אצל יצרני פרמיום, לקחנו אותו ליומיים כדי לבדוק איך זה עובד.

אם אתם מחפשים שינוי בולט בעיצוב החיצוני תבואו עם זכוכית מגדלת, כי יש שינויים, אבל הם נמצאים בעיקר בפנסי החזית שגם הם מזכירים יצרני פרמיום. מעבר לזה יש גלגלי מגנזיום בשני צבעים, מראות מתקפלות, ניקלים נוצצים, שטיפת פנסים, ספוילר מוגדל ועוד פרטים שמשאירים את האאוטלנדר מרשים.

ריח העור בפתיחת הדלתות, חלון הגג הנפתח והצבעים הבהירים בדשבורד ובדלתות, עושים לנו את זה, אנחנו אוהבים יוקרה ומתעלמים לפעמים מההתמודדות עם העור הרותח בקיץ… כי את האאוטלנדר אפשר לקבל עם חימום מושבים אבל לא עם אוורור. תא הנוסעים נשאר מצוין ואינפורמטיבי אבל סימני הגיל ניכרים בו.

רשימת האבזור מצוינת וכוללת בין השאר בקרת אקלים מפוצלת, חיישן גשם, גג שמש חשמלי, מושב נהג עם כיוון חשמלי (שלא היה לי מספיק נוח) כניסה והנעה ללא מפתח, בקרת שיוט, בלם יד חשמלי מערכת חיישנים היקפית ועוד

מערכת המולטימדיה CONNECTED CAR המבוססת אנדרואיד 8 כוללת מצלמה אחורית ונקודה חמה ומתחברת לאפליקציות כמו פנגו, וויז, רדיו אינטרנטי ועוד. היא אינטואיטיבית ועובדת מצוין, היא לא צריכה להסתנכרן עם המערכת המקורית ולכן היא חפה מתקלות, זכרנו בפעם הקודמת שהיא קוראת את השמות מזיכרון הטלפון בעברית אבל במקום זה הופיע שורות נטולות טקסט, היא הייתה כ"כ בסדר שאנו מקווים שזו תקלה נקודתית.

בשורה השניה נוספו סוף סוף פתחי מיזוג ליושבים מאחור, יש חלונות כהים ומרחב הרגליים ענקי, המושבים זזים על מסילה לטובת היושבים בשורה השלישית (וזה בא ע"ח המרווח בשורה השנייה).

השורה השלישית כמקובל לא גדולה מאד אבל מתאימה לילדים (ויותר מרווחת ממה שמציע האקסטרייל) תא המטען נותר קטן ( 128 ליטר) אבל יש לו פתיחה חשמלית. קיפול המושבים קל ופשוט.

תחת מכסה המנוע ישנו את המנוע הוותיק בנפח 2.000 סמ"ק שמספק 150 כ"ס. הוא מאיץ יפה אבל תחת לחץ שומעים היטב את קולם של התיבה הרציפה והמנוע שמעדיפים נסיעה רגועה יותר.

צריכת הדלק לא מדהימה בנסיעה מחוץ לעיר עמדה על בין 10 ל-12 ק"מ לליטר, בתוך העיר הנתון היה פחות אופטימי. ואם הנתון הזה חשוב לכם תתעניינו בגירסת הדיזל.

בטיחות אקטיבית היא הסיבה העיקרית שלשמה התכנסנו. הרשימה מרשימה! ובה תמצאו: התרעה על סטייה מנתיב (ללא תיקון), שליטה אוטומטית באורות גבוהים, בלימה אוטונומית כולל זיהוי הולכי רגל, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת לזחילה בפקקים (שמתנתקת בכל עצירה) ועוד. ברמת הגימור פרמיום נוספו גם התראה על רכב בשטח מת, התראה על תנועה אחורית חוצה ומערכת למניעת האצה פתאומית.

מחירו של האאוטלנדר ברמת הגימור פרימיום הנבחנת עומד על 188.000 ₪, יש גם רמות גימור פשוטות יותר שמתחילות ב170.000 ₪ ויש גם יקרות יותר. שאתם שוקלים רכישה עשו עבודה יסודית ובאו לאולם התצוגה עם הקטלוג ובידקו מה חשוב לכם ועל מה אתם יכולים לוותר.

סיכום האאוטלנדר החדש נאה יותר, מאובזר יותר ובטוח יותר. המוצא היפני שלו ורמת האמינות עם אספקה כמעט מידית ללקוח ( בשונה מזמני המתנה ארוכים מאד אצל המתחרים ) משאירים את האאוטלנדר היטב במרכז המפה ועושים למתחרים עבודה קשה.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
6 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

סוף סוף הגיע יפני לענין

אני עוקב אחריך מהכתבה הראשונה ( סיטרואן ג'אמפי) אתה כותב טוב !!!

צפוף ולא נח גם בשורה השניה ואם את ממש גבוהים אתם תשבו רכונים משום שחלון הגג מנמיך את הגג בכ10 ס"מ

למה לא כתוב מה החווית נהיגה, יציבות של הרכב בסיבובים, נוחות לנוסעים מאחור. כאילו הכתבה הזאת נועדה רק למי שכבר מכיר את הרכב הזה

הוא רכב נוח אבל למנהלים מניסיון……

רכב מפואר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture