החכי"ם בכניסה לכינוס מועצת גדולי התורה של 'דגל התורה'

נציגי 'דגל התורה': "אם נרים קמפיין כמו שצריך, אנחנו פוטנציאל של 8 מנדטים"

יצחק פינדרוס, המועמד מטעם דגל התורה לכנסת, אמר כי "אני חושב שהמקום השמיני ריאלי". ח"כ יעקב אשר: "יש קמפיין מתוזמן נגד ליצמן, הוא עוזר לכולם". ח"כ בן צור: "ש״ס תהיה הפתעת הבחירות ותקבל למעלה מ-7 מנדטים"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

ח"כ יעקב אשר מ'דגל התורה' התייחס הבוקר, למחרת כינוס מועצת גדולי התורה, לקמפיין הבחירות, "אם נרים קמפיין כמו שצריך, אנחנו פוטנציאל של 8 מנדטים. חרדי שרוצה לסייע לנתניהו יודע שהמפלגות החרדיות בגוש הימין. נתניהו יהיה ראה"מ הבא. יהדות התורה היא המזוזה של המדינה ומפלגה סופר חברתית".

אשר תקף את מפלגות האווירה ואמר כי, "מוזר שאנשים חסרי ניסיון ועשיה ציבורית מקבלים מנדטים בסקרים ומצד שני יש קמפיין מתוזמן נגד ליצמן שהוא עתיר נסיון ועשייה אדירה לטובת הציבור ומערכת הבריאות בתנאים לא קלים. מנסים להכפיש שהוא עוזר רק לחרדים כשכולם יודעים איך עזר לכולם כולל למגזר הערבי. עולם הפוך".

הוא התייחס גם לנציג שהוצב במקום הרביעי ברשימה, יצחק פינדרוס, "נושא הדיור יקבל תאוצה רבה בקדנציה הקרובה. יצחק פינדרוס יהיה ראש חץ בעניין, אחרי שקידם תוכניות נרחבות מול משרדי הממשלה". עוד הוסיף, "צריך להכיר טובה לאליעזר סורוצקין (שהיה בפעם הקודמת במקום הרביעי) המכהן כמנכ״ל החינוך העצמאי שבחר להמשיך לעסוק בחינוך וקירוב. יש פנים חדשות ויפות בדגה"ת, שמגיעים מרקע מוניציפלי מוכיחים עשיה ועזרה לסיוע לכל שכבות הציבור ברווחה, חינוך, דיור ובשאר התחומים".

יצחק פינדרוס התייחס בראיון ל'קול ברמה' לאפשרות לאיחוד עם שס ואמר כי "גדולי התורה מודעים לנושא ויש מצידם אישור עקרוני למהלך כזה. השאלה כרגע היא במישור הפרקטי". לדבריו, "אני חושב שהמקום השמיני ריאלי. לראשונה אנחנו מאוחדים מאד מוקדם. הציבור החרדי ממושמע לרבותיו ומודע לנציגים שמייצגים את צרכיו, למרות התלהבות של נאום כזה או אחר של נתניהו".

ח״כ יואב בן צור משס אמר ב׳קול חי׳ כי, ״ש״ס תהיה הפתעת הבחירות ותקבל למעלה מ-7 מנדטים. כל מי שמכיר את הנתונים, רואה את הפילוחים הממוקדים, יושב על תוצאות הבחירות לרשויות וחי את הרחוב חושב כך. בכמות המנדטים שש״ס קיבלה היא הוכיחה שהצליחה לבטל את גזירות לפיד ולהוזיל את מחירי המים והתחבורה הציבורית".

אמש אצר ח"כ אורי מקלב ביציאה מכינוס מועצת גדולי התורה כי, "אנחנו חוזרים ממעמד מרטיט, זה אירוע מכונן הערב שכולם באים לבית מרן רבי חיים קנייבסקי זה אירוע שונה מאד, אנחנו גאים שאנחנו שונים במפלגה שלנו ממפלגות אחרות בצורת הבחירה של חברי הכנסת ובעיר במטרות וברצינות, שיש לבחירות הללו, הבחירות הללו הם דברים ערכים שעתיד הצביון של ארץ ישראל ומעמד האישי של כל אחד ואחד עומד לנגד ענינו ואנחנו מרגישים את כובד האחריות".

מקלב הוסיף וטען – "היינו הראשונים בגשת הרשימה וכל זה נעשה לא להיות ראשונים אלא להיות מחוזקים כי אנחנו יודעים את גודל השעה, הבחירות זה לא רק מי יהיה בראש אצלנו לא היה שאלה מי יהיה בראש, אלא הבחירות והפעילות זו מה שחשוב לנו. ליהדות התורה יש את המסרים הערכים ביותר, הקשר עם הציבורים הגדולים במסגרות הקירוב או מסגרות העשייה לפעילות בכנסת של הנציגים שלנו, בידינו הדבר להביא את כלל הקהלים, זה האתגר לפרוץ את המחסום הזה".

"אין אחד שנקרא חרדי שיכול להסכים עם היזומות של חברים בליכוד בנושאים החמורים ביותר, ללא שאנחנו עמדנו בפרץ ועצרנו את היוזמות הללו, מידי שבוע ישנם יוזמות שאנחנו נלחמים כנגדם אם זה בהפעלת משמעת קואליציונית או הסכמים קואליציונים, להגיד כי הליכוד יכול לשמש כביכול הם מרמים עצמם, רק נציגות חרדית יכולה לעצור זאת", דברי מקלב.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כולל המשוכנזים יצביעו לש"ס ולא ליהדות התורה
כי אין ספרדי שיצביע לאשכנזים כשאין נציג במציאות לספרדים ביהדות התורה
והמקור יותר טוב מהחיקוי

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture