Marc Israel Sellem/POOL

נתניהו: "אנחנו בעיצומו של מרדף אחר המפגעים בשני מוקדים

ראש הממשלה התייחס בפתח ישיבת הממשלה לפיגוע ואמר כי, "אני בטוח שהם ילכדו אותם ונמצה איתם את הדין כפי שעשינו בכל המקרים האחרונים". השרה רגב ניצלה את הפיגוע לתעמולת בחירות: "הפיגועים הם תוצאה ישירה של הסתה פרועה של אחמד טיבי"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בפתח ישיבת הממשלה לפיגוע הקשה באריאל ואמר כי, "אנחנו בעיצומו של מרדף אחר המפגעים בשני מוקדים באזור אריאל. אני מחזק את ידיהם של חיילי צה״ל, השב״כ וכוחות הביטחון שרודפים אחר המפגעים. אני בטוח שהם ילכדו אותם ונמצה איתם את הדין כפי שעשינו בכל המקרים האחרונים״.

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין התייחס גם הוא לפיגוע שאירע הבוקר באריאל: "אני רוצה לחזק את ידי המשפחות המתמודדות ברגעים אלא עם הבשורות הקשות המגיעות מהפיגוע הנורא ולחזק את ידי כוחות הבטחון המצויים ברגעים אלה ממש במרדף אחר המחבלים. מדינת ישראל תגיע אל כל המרים ידו על אזרחינו, תרדוף את הטרור ומבצעיו ותשיגם".

שרת התרבות והספורט, ח"כ מירי רגב ניצלה את הפיגוע לתעמולת בחירות: "ליבי עם משפחת ההרוג בפיגועים הבוקר. איחולי החלמה מהירה לפצועים. סמוכה ובטוחה שכוחות הביטחון ישימו ידם על המחבל הנתעב. הפיגועים הם תוצאה ישירה של הסתה פרועה גם מצידו של אחמד טיבי, שרק ביום שישי האחרון ראינו שהוא לא מוכן לגנות רצח של ילדה תמימה במיטתה ומעודד במקביל שאהידים. עם האיש הזה רוצים לפיד וגנץ להקים גוש חוסם. אסור שזה יקרה".

השר יובל שטייניץ, חבר הקבינט המדיני- בטחוני, התייחס גם בפתח ישיבת הממשלה לפיגוע: "התבשרנו הבוקר על פיגוע מחריד בכניסה לאריאל. הפיגועים הללו הם תולדה של ההסתה האנטישמית והאנטי-ישראלית שהילדים הפלסטינים ברשות מקבלים מגן הילדים. נמשיך להיאבק בטרור בנחישות ובתקיפות כפי שעשינו בעשר השנים האחרונות עד שנמגר גם את הטרור וגם את ההסתה שמובילה אליו".

יו״ר איחוד מפלגות הימין תא״ל (במיל) הרב רפי פרץ: "אני שולח תנחומים למשפחת ההרוג ואיחולי החלמה מהירה לפצועים. עלינו להבין כי מקורו של הפיגוע הבוקר נעוץ במדיניות שמסרבת להכיר בטרור של האויב.כל עוד ילדים ערבים גדלים על התקווה והקריאה להשמיד את מדינת ישראל, לא יהיה כאן שקט. עלינו לעבור מהכלה להכרעה, מהגנה לריבונות".

ח"כ מוטי יוגב, הבית היהודי: "יש לנו פה מלחמה בין ערבים צמאי דם לבין עם ישראל ששב לארצו וחפץ חיים לכל. ליבנו עם משפחות הנפגעים ורפואה שלמה לפצועים. ביהודה ושומרון, כמו ברצועת עזה, יש לגדוע את הטרור וגם את התקווה למדינת רוצחים פלשתינית. ביהודה ושומרון תשלוט לעולם מדינת ישראל, כולל חיזוק ההתיישבות היהודית עד בעתיד החלת הריבונות הישראלית".

ח"כ שולי מועלם רפאלי (הימין החדש): "האחריות על הפיגוע מוטלת על ההנהגה הפלסטינית המפעילה מנגנון הסתה משומן הקורא לרצח יהודים. ישראל מצידה חייבת להוכיח לערבים שהטרור אינו משתלם בכך שבתי המחבלים יהרסו במיידי. הצהרות ריקות על הריסה לא שוות דבר כל עוד בתי המחבלים עומדים על תילם. מדיניות נחרצת בעניין תיצור את ההבנה אצל כל מחבל שרוצה לצאת ולפגע כי משפחתו תשלם את המחיר וביתו יהרס עד הייסוד".

עוצמה יהודית בתגובה לפיגועים הבוקר: "מדובר בתוצאה של ההתרפסות המתמשכת של ממשלת ה'ימין' לטרור בעזה מחד ולטרור בהר הבית מאידך. האויב מבין כי משתלם לו לרצוח יהודים ויודע שלא ייענש על כך קשות. כדי לגדוע את תקוות האויב לרצוח יהודים, יש לעבור להתקפה, ולהחל בפעולות גמול: גירוש מיידי של משפחות המחבלים ותומכיהם לסוריה, והריסת עשרות ומאות בתי מחבלים, כפי שנעשה בימי יחידת 101".

גם ברשויות המקומיות מגיבים. יו"ר מועצת יש"ע חננאל דורני: "בכל פעם שמתחילים לדבר על תכניות מדיניות אנו רואים איך הטרור עולה. עלינו לזכור כי מי שמסית באופן מתמשך, משלם משכורות למחבלים ומאדיר אותם היא הרש"פ. הם מלבים את אש השנאה וגורמים להוצאת פיגועים רצחניים. מי שחושב שפיגועים והרג ימנעו מאיתנו להפסיק לבנות ולצמוח טועה! ההיפך הוא הנכון – לא נעצור, נמשיך לבנות, לגדול ולהתפתח".

התייחסות שי אלון ראש מועצת בית אל לפיגוע הקשה הבוקר: "בוקר קשה ביהודה ושומרון, עוד פיגוע רצחני של מחבלים ארורים ופחדנים. אני מצפה מהממשלה הבאה להחיל את ריבונותה כאן ביהודה ושומרון, כך נוכל לשפר את התשתיות ואת הביטחון, בנוסף אנחנו דורשים להגביר את המחסומים ביציאות משטח A, המחבלים מנצלים את ההתרופפות הביטחונית שלנו עד תום".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

תמיד שיהודים מגנים אוייבים ,אנחנו אומרים תעלומת בחירות ועוד כל מיני מילים גלותיות.
די מספיק לפחד משונא ישראל תילמדו מהאמרקים שחונקים את איראן ולמה לא בגלל ביבי באו"ם.
בגלל שאיראן קוראת להשמדת ארה"ב.
ולא בגלל שהיא קוראת גם להשמדת ישראל.
מספיק לפחד!!!!

זה הההפיתרון האמיתי ויישוב הארץ המובטחת

בגץ הזויים ערב רב מתועבים משתפי פעולה עם הטרור . נתנייהו חלש חלש חלש . כולכם דפוקים . חיי יהודים הפקר . תתעוררו הזויים מטופשים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture