צילום: דוברות המשטרה

הילדה הפצועה משחזרת: "אבא העיר אותנו ויצאנו בריצה – הבום היה חזק"

הילדה בת ה-12 שנפגעה הבוקר מירי הטיל על שחזרה את רגעי פגיעת הרקטה: בישוב משמרת. "אין לנו מרחב מוגן יצאנו בריצה לבית של סבא וסבתא אבל הדלת אצלה היתה נעולה". בין 7 הפצועים: תינוקת בת חצי שנה וסבתא שנפצע במצב בינוני

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

הילדה בת ה-12 שנפגעה הבוקר מירי הטיל על עבר ביתה שחזרה את רגעי פגיעת הרקה בישוב משמרת. "כשהתחילו האזעקות אבא העיר אותנו, בגלל שאין לנו מרחב מוגן יצאנו בריצה לבית של סבא וסבתא אבל הדלת אצלה היתה נעולה, הבום היה ממש חזק, ועלה מלא עשן מהבית, זה ממש מפחיד". הילדה שמתגוררת סמוך לבית שנפגע ושוחחה עם 'וואלה' מאושפזת במצב טוב בבית החולים וסובלת מחתכים ומשריטות ברגלה והועברה למחלקה האורתופדית בבית החולים.

בבית שנפגע גרה משפחת וולף – הורים מבוגרים ואיתם הבן, אשתו ושני הילדים – בני חצי שנה ושלוש. כולם נפצעו ומצבם קל עד בינוני. הסבתא נפצעה באורח בינוני בזמן שניסתה לסגור את דלת הממ"ד. הסב רוברט שוחרר מבית החולים, יחד עם בנו והנכדה בת השלוש. הסבתא, שנפצעה באורח בינוני, הועברה להמשך טיפול רפואי בבית החולים בילינסון בפתח תקווה. בבית החולים מאיר בכפר סבא עדיין מטפלים באשתו של הבן ובבתה בת החצי שנה.

יוני וולף, בנו של הסבא הפצוע ואחיו של האב, סיפר כי, "אבא שלי עלה לארץ כחייל בודד. החלום הציוני שלו היה להקים משק ועכשיו החלום שלו נהרס". וולף הוסיף כי, "אני בעיקר בשוק. אח שלי הוא זה שתפעל את האירוע, הוא זה שהעיר את כולם בלילה. בזמן שאבא שלי הלך להביא את אחותי מהיחידה הנפרדת, נפל הטיל על הבית. חלק הגיעו לממ"ד וחלק לא. לא האמנתי שזה יקרה פה, אבל אין בי שום יצר של נקם. מה שאני יודע זה שהמדיניות כרגע לא עובדת. אני לא אומר מה צריך לעשות, מה לא צריך לעשות, אבל צריך שיחליטו על איזושהי מדיניות ולהחזיר לישראל לא רק את ההרתעה, אלא גם את השפיות".

 

צה"ל: חמאס ביצע את הירי; שתי חטיבות הוקפצו וגיוס מילואים מצומצם

 

שכנה שגרה בסמוך לבית שנפגע במושב סיפרה על הרגעים שבהם נשמעה האזעקה במקום. "רעדתי. קודם כל שמעתי את האזעקה והייתי משוכנעת שזו הזיה וטעות כי לרגע לא עלה בדעתי שבמקום הכל כך שקט, מרכז הארץ, שקורה לנו דבר כזה. גם אחרי הבום – רעדתי בכל הגוף אמרתי לעצמי: זה לא אמיתי, זה לא יכול לקרות לנו. אני נטולת מילים, אני שומעת כל הזמן בחדשות שזה קורה בדרום". על המשפחה סיפרה השכנה כי "אנחנו מכירים אחד את השני, ואני מוכרחה להגיד לך שצר היה לי לשמוע על הכלב שנהרג פה. הכלבים בשבילנו הם כמו בני אנוש וגם על זה צר לנו".

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין, שוחח הבוקר עם ראש המועצה האזורית לב השרון עמיר ריטוב בעקבות ירי הרקטה למועצה, ואמר: "הבוקר אנחנו איתכם בלבנו גם בירושלים. יש לי שתי נכדות ונכד בישוב אצלך במועצה והבוקר אמרתי להם ללכת לבית הספר ולגן ושהכל יהיה בסדר". הוא ביקש מריטוב: "למסור לכל תושבי המועצה להרים ראשם, אנחנו איתכם ולא נאפשר לטרור הנפשע הזה להרפות את ידינו. יש לכם יופי של מנהיגות, אנא, המשיכו כך".

כזכור, 7 בני אדם, שישה מהם בני משפחה אחת ובת השכנים, נפצעו כשהרקטה ששוגרה ממרחק של 120 ק"מ באזור רפיח פגעה בבית במושב משמרת שבשרון. כל הפצועים, במצב קל עד בינוני, פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים מאיר בכפר סבא כשהם סובלים מפגיעת רסיסים. גורמים במערכת הביטחון: הטיל לא יורט כי לא הייתה אפשרות לעשות זאת. בחמאס טוענים – "הירי הבוקר בוצע בטעות".

 

לטווח 75 ק"מ: 7 פצועים מפגיעת טיל בבית אזור השרון

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture