Abir Sultan/Flash90.

עדת המפתח בתיק 1,000: ראש הסגל קנה לנתניהו סיגרים בעשרות אלפים

הדס קליין, שהייתה עוזרתו של איש העסקים ארנון מילצ'ן, העידה בחקירתה כי ראש הסגל גיל שפר רכש לראש הממשלה בנימין נתניהו סיגרים לפי בקשתו בשווי של עשרות אלפי שקלים‎, אך נתניהו לא החזיר את הכסף. שפר טוען: התחשבנו בינינו

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

עוזרתו לשעבר של איש העסקים ארנון מילצ'ן וכיום עדה מרכזית בתיק 1,000, הדס קליין, אמרה בעדותה במשטרה כי ראש הסגל של רה"מ, גיל שפר, אמר לה שקנה לנתניהו סיגרים בעשרות אלפי שקלים ולא קיבל את כספו חזרה. כך מדווחים הערב (ראשון) ב'חדשות 12'.

בדיווח ידעו לצטט מתוך עדותה של הדס קליין במשטרה. קליין: "הוא (גיל שפר) אמר לי: את יודעת כמה כסף הוא חייב על סיגרים? לי הוא (שפר) אמר פעם שהם חייבים לו חמישים אלף שקל על סיגרים שהוא (שפר) קנה לו (לנתניהו) וקנה לו וקנה לו ובחיים לא קיבל החזר".

חוקר: גיל התקשר ואמר לך את זה?  

קליין: כן.כן. בוודאות.

חוקר: חמישים אלף שקל?  

קליין : אמר לי אז. אני לא יודעת, אולי זה המצאות אבל… גילי אמר. כן. גילי אמר לי:"הוא חייב לי כסף פרטי שלי שאני הייתי קונה לו ובחיים לא החזיר. "אמרתי לו: אתה מרוויח כנראה מעולה"

אולם, בחקירתו אמר שפר דברים אחרים. הערב ציטטו מתוך העדות של גיל שפר במשטרה – חוקר: האם רכשת סיגרים לנתניהו במהלך העבודה בלשכה?

שפר: אני חייב לציין שאני עצמי חובב סיגרים והיו לא מעט פעמים שאף עישנתי סיגרים בחברתו של נתניהו. מדי פעם, לא על בסיס יומי, הייתי רוכש סיגר או שניים לעצמי ולרה"מ אך היתה בינינו התחשבנות כספית שוטפת. הייתי אומר לו כמה עלו הסיגרים, והוא היה משלם לי. לשאלתך לגבי התדירות, אני משיב שמדובר במשהו ספורדי, מדי פעם".

כזכור, בסוף השבוע האחרון דווח כי הדס קליין העידה בחקירתה כי ראש המוסד יוסי כהן, רכש לראש הממשלה בנימין נתניהו סיגרים לפי בקשתו בשווי של כ-2000 שקלים‎. לפי עדותה של קליין, נתניהו לא החזיר לכהן את הכסף על הסיגרים.

ב'חדשות 12' דווח כי קליין אמרה בחקירתה כי כהן רכש סיגרים לנתינהו פעם אחת בלבד, שעה שכיהן כראש המל"ל, לפני שמונה לתפקיד ראש המוסד. לדבריה: "יוסי כהן סיפר לי שהוא קנה פעם אחת סיגרים באלפי שקלים לראש הממשלה", אמרה קליין בחקירתה. "הוא (נתניהו) לא התכוון להוציא מכיסו את הארנק. זו הפעם הראשונה והאחרונה שקניתי לו". על פי עדותה של קליין לדברי כהן שווי הסיגרים עמד על 1800 שקלים. הדס קליין הייתה יד ימינו של המיליארדר ארנון מילצ'ן, היא העדה המרכזית בתיק והמשטרה העידה על מהימנותה הרבה

מטעמו של ראש הממשלה נמסר אז בתגובה לדברים: "עוד עדות הזויה ושקרית של הדס קליין. יוסי כהן לא נתן לרה״מ נתניהו מתנות כלשהן". בהודעה נכתב כי "ההוכחה לכך שהדס קליין משקרת ביחס ליוסי כהן וראש הממשלה מופיעה בחלק הבא של עדותה, בו היא טוענת שגם הרל״ש גיל שפר קנה לרה״מ סיגרים בעשרות אלפי ש״ח מבלי שרה״מ שילם לו, בעוד שגיל שפר אומר בחקירתו: "מדי פעם הייתי רוכש סיגר או שניים לעצמי ולרה״מ, אך הייתה בינינו התחשבנות כספית שוטפת, הייתי אומר לו כמה עלו הסיגרים והוא היה משלם לי"".

לסיכום אמרו מטעמו של ראש הממשלה: "הנה ההוכחה הניצחת למניפולציה שעושה התקשורת בהדלפות סלקטיביות ומגמתיות שנועדו לפגוע ברה״מ נתניהו ערב בחירות".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

נו ו…?א' את מי זה מעניין? ב' אז מה? הרי הוא ראש ממשלה ומגיע לו לקבל סיגארים באלפי שקלים. למי זה מפריע? לחולי נפש השמאלנים ועוד חולי נפש אחרים במדינה הדפוקה הזאת.
וכמובן שהמשטרה עם השלטון הנאצי הישראלי זה הכי מעניין. כמובן.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture