נסיעת מבחן DS 7 CROSSBACK-

מותג חדש, עיצוב ייחודי, אבזור מעולם היוקרה, עטיפה מסקרנת ותג מחיר מפתיע. השיק הצרפתי במיטבו

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

בקיץ הקודם הושק בישראל אולם תצוגה חדש בהרצלייה שבמרכזו עומד כרגע ה- DS 7, המכונית הראשונה למותג DS שהפך לעצמאי בתחילת 2014.

DS רוצים להוכיח לעולם שהם יכולים לעשות את כל מה שכבר קיים בעולם הרכב אבל יותר משובח. הביטו על העיצוב המרהיב עם מוטיב המעוינים שעוטף אותו מכל עבר, מכל זווית ומכל פריט, אילו הוא היה רק פריט עיצובי, אפשר להעריך שהיו לו לא מעט רוכשים .

שמתקרבים לרכב מקדם את פנינו מופע תאורה אקטיבי מרהיב. הילדים שלי לא שבעו וביקשו שוב ושוב לראות את המופע הזה שמעבר ליופיו הוא מסוגל להאיר לתוך פניות, להאיר דרך בינעירונית באור יקרות וכל זה בלי לסנוור אף נהג, זה מסוג הדברים שחייבים לראות ושצריך הרבה מילים כדי להסביר. גם יחידות התאורה מאחור עוצבו באופן ייחודי, בהתאם לדוגמת המעוינים הפנימית של הרכב.

הכניסה לתא הנוסעים היא סוג של תצוגת יכולת צרפתית שטרם פגשנו גם בעולם הפרמיום. הירידה לעומקם של הפרטים הקטנים ביותר מורגשת, משטחים של עור נאפה יוקרתי, עיצוב מושבים בצורת רצועת שעון, מסך ענק במרכז ומסך נוסף מול הנהג ורשימת איבזור שתצליח להביס מותגי יוקרה ותיקים.

הנדסת האנוש טובה וברוב הזמן הצלחנו להפעיל את רוב הפונקציות ברכב, לא הכל אינטואיטיבי כמו למשל מתגי החלונות שנמצאים במרכז הרכב אבל סלחנו…

המושב מאחור מרווח והרצפה שטוחה, המושבים אפילו נוטים לאחור חשמלית. גם כאן חוזר על עצמו מוטיב המעוין, מרשים מאד והתחושה עשירה ונדירה. תא המטען גדול ומרווח.

דף הנתונים של המנוע נראה מאכזב בעין ישראלית. מנוע דיזל 180 כ"ס ותאוצה למאה ב-9.4 שניות לא נשמע מרשים ביחד. באולם התצוגה ביקשו ממני להשים את המספרים בצד והם צודקים, התחושה במיוחד במצב ספורט (ארבעה מצבי נהיגה – ECO, Comfort, Normal ו-Sport. שמשפיעים על תגבור גלגל ההגה, דוושת התאוצה ותיבת ההילוכים) חזקה מאד בזכות המומנט הגבוה ותיבת AISIN בת שמונה הילוכים מסייעת מאד. בשורה תחתונה, מנוע חזק עם ערך מוסף של צריכת דלק נמוכה בזכות מנוע הדיזל.

גם רשימת איבזור הבטיחות מציבה רף גבוה למותגי היוקרה בישראל . איפה תמצאו למשל בקרת ערנות נהג, בקרת שיוט אדפטיבית, שלא רק "יודעת" להתאים את מהירות הנסיעה ביחס לתנועה מלפנים אלא גם ממקמת את הרכב בתוך נתיב הנסיעה והדובדבן שבקצפת מערכת לראיית לילה מבוססת על מצלמת אינפרה-אדום שמסוגלת להבחין בעצמים, הולכי רגל, רוכבי אופניים וכו' עד 100 מטר קדימה.

הכי חשוב אולי זה התמורה למחיר. וה- DS מתומחרת בישראל במחירים מפתיעים מ-239.900 ₪ עד 297.400 ₪. לסיכום: ה DSמספקת הזדמנות לעלות לרכב יוקרה במחיר תחרותי.

 

 

 

בקטע הבא צירפנו את רשימות האיבזור והגימור של ה-7 DS , מרשים מאד !

 

ה- DSמציע שתי רמות איבזור ושלש רמות גימור וכן אנחנו יודעים שזה נשמע מסובך… מוזמנים להתרשם בעצמכם.

רמות איבזור

רמת האבזור SO CHIC: גג שמש פנוראמי, מערכת מולטימדיה עם מסך מגע 8 אינץ', שני שקעי USB במושב האחורי, טעינה אלחוטית לטלפון, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית, דוושות אלומיניום, בלם חניה חשמלי, כניסה והתנעה ללא מפתח, דלת תא מטען חשמלית עם פתיחה בהינף רגל, בקרת אקלים דו-אזורית, לוח מחוונים דיגיטאלי 12.3 אינץ', חישוקי 19 אינץ', מערכת מתלים אקטיבית עם סריקת הדרך, תאורת אווירה פנימית ועוד.

מפרט הבטיחות ברמת SO CHIC גבוה מאד והוא כולל: מערכת אקטיבית למניעת סטייה מנתיב הנסיעה, זיהוי עצמים בשטח מת ותיקון אקטיבי, בקרת ערנות נהג, מערכת לזיהוי תמרורים ושלטים, בלימה אקטיבית 140-0 קמ"ש, בקרת שיוט אדפטיבית, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, מצלמת חניה אחורית, 8 כריות אוויר, משענות ראש אקטיביות, מערכת לניטור לחץ אוויר בצמיגים ועוגני איזופיקס למושבי ילדים.

רמת GRAND CHIC תוסיף על כל אלה מסך מגע 12 אינץ', מערכת שמע מבית FOCAL עם 14 רמקולים וסאב-וופר, ידיות דלתות כרום מוארות, יחידות תאורת LED אקטיביות, תאורת אווירת פנים ב-8 גוונים. מפרט הבטיחות יוסיף מערכת להתרעה מפני עייפות נהג מבוססת מצלמת אינפרה-אדום, חבילת ראיית לילה ומצלמת חניה היקפית 360 מעלות.

 

רמות גימור.

רמת הגימור PERFORMANCE Line: תציע לכם גימור שחור מט למסגרת הגריל, חישוקי 19 אינץ', ובתא הנוסעים דיפון מלא מאלקנטרה לדשבורד, להגה ולמושבים, שטיחים ייחודיים ודוושות אלומיניום.

ברמת הגימור האמצעית RIVOLI: שמעוצב בהשראת שדרת Rivoli בפריז. תמצאו גימור כרום למסגרת הגריל, מתגי שליטה ובוררים בתא הנוסעים אשר משובצים בקריסטלים, גימור אלומיניום לקונסולה המרכזית, דשבורד ומושבים מצופי עור, מושבים מתכווננים חשמלית, שטיחים ייחודיים ושעון B.R.M R180 אשר מסתובב ב-180 מעלות עם הדלקת המנוע.

רמת הגימור הגבוהה (זו שבחנו) OPERA מעוצבת בהשראת בניין האופרה בבירת צרפת. חבילת גימור זו מורכבת מסימול Opera ייעודי וחלקי כרום חיצוניים ייחודיים לחבילה זו בלבד. תא הנוסעים מדופן כמעט כולו בעור נאפה עם תפירת פנינה הייחודית. המושבים מתכווננים חשמלית מאווררים ומחוממים, בעלי מערכת עיסוי, שמשה קדמית מחוממת ומערכת שמע יוקרתית.

 

 

 

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
8 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בידיעה זה רכב מצוין

פרימיום, לא פרמיום.

גועל נפש רכבי יוקרה זה מה שצריך לעניין בני תורה? שמנת עבית.. מידות מושחתות ונהנתנות זולה

מי שרוצה רכב טוב ולא סובארו שתגרום לו ביטול תורה זכותו

הלימוד שלי יותר טוב מהרכב הזה

רכב מצויין ממליץ בחום

יש את הרכב הזה לגיסי באשקלון
וזה רכב פצצה

חיןיעא

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture