נתניהו ופילבר. צילומים: פלאש 90

"הבנתי שצריך לגמור את המיזוג של בזק ויס": עדות פילבר נחשפת

נחשפו חלקים מעדותו של מי שהיה מקורבו של ראש הממשלה ולימים עד המדינה בתיק 4,000 בזק -וואלה, שלמה פילבר. נתניהו: "‏עכשיו ברור מדוע המשטרה והפרקליטות סירבו לי להתעמת עם עד המדינה. השקרים שלו לא היו מחזיקים דקה בעימות"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

תיק 4000: הערב נחשפו חלקים מעדותו של מי שהיה מקורבו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ולימים עד המדינה בתיק 4,000 בזק -וואלה, שלמה פילבר. בפרטים שנחשפו הערב (שלישי) ב'חדשות 12', צוטט מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר מתאר בעדותו איך נתניהו פעל לטובת מקורבו שאול אלוביץ', בעליה של בזק. היועמ"ש אביחי מנדלבליט מתכוון להגיש בתיק 4000 כתב אישום נגד נתניהו בעבירות שוחד.

"באחד מהימים הראשונים בשבוע הראשון, בשעת הערב נקבעה לי פגישה מסודרת אצל שר התקשורת וראש הממשלה. אני נכנס, היה איזה סוג של מינגלינג בהתחלה אווירת אופוריה וחוגגים על הקמפיין, על ההצלחה". מספר פילבר, "ראש הממשלה ישב בכיסאו ניגשנו לשולחן התיישבנו התחלנו לפטפט ואז יש לפעמים את הקטע שהוא קצת יותר נינוח, קצת פותח את החליפה ואומר: 'בוא נעבור לכורסאות' לוקח סיגר מתחיל לעשן. סך הכל הדיבור שלי הוא די קצר, תכליתי ובכותרות. אנחנו מבינים האחד את השני".

"היו על הפרק שני נושאים אחד מהם היה השוק הסיטונאי. אנסה להביא את זה הכי מדויק שאני זוכר הוא אמר לי: בכל הנושא של השוק הסיטונאי והאינטרנט הוא (נתניהו, ב.ב.) לא הכיר את המושגים המדויקים, הוא אמר שאלוביץ דיבר איתו – זה ציטוט שלו: "אלוביץ דיבר איתי על הרפורמה במשרד, אמר לי משהו על חברת ייעוץ שקבעה מחירים ועשתה עבודה לא נכונה".

"הוא אמר לי אל תבטל את התחרות אבל תראה מה אפשר לעשות בנושא של המחירים אולי למתן את זה על יותר זמן או פחות. הוא הראה עם היד איזו תנועה של הורדת מחירים שבמקום שתהייה חדה וחריפה שתהיה יותר מתונה" ואז הוא אומר גם "הבנתי שצריך לגמור את המיזוג של בזק ויס".

חוקר: ומה הבנת?

פילבר: "שיש את הסוגיות של בזק ויס תטפל בזה ותגמור את זה. אתה לא צריך לשאול אותו עד מתי כי אני מבין שמבחינתי זאת המשימה אני מכיר אותה כבר או את חלקה ואם לא, אני לומד אותה ומבין שיש איזה דד ליין. מה שאני מבין שאני חייב לעשות את זה".

חוקר: למה אתה מרגיש חייב?

פילבר: משתי סיבות א' זה המבחן הראשון שלי כמנכ"ל יכולת ביצוע וב' שראש הממשלה מעלה בשיחה כזאת מכל ענייני המשרד את זה אז אני מבין שזה מהנושאים החשובים לו. אתה מתחיל תפקיד ועוד לפני שאתה נכנס לתפקיד בא אליך איתן צפריר (ראש מטה שר התקשורת) ואומר לך: "יש אישור על הפרק אתה מאשר? תמצא דרך לאשר"

"ברור לי שהמיזוג הזה הוא אסון לאומי. אסור לי לעשות אותו בשום פנים ואופן אבל אף אחד לא אמר לי את זה כל מה שאמרו לי כאילו שצריך להתקדם, שברגר (מנכ"ל משרד התקשורת שפוטר) שם מגבלות, שברגר שם משקולות בלתי עבירות וצריך לפתוח את החסם הזה, זה הרושם שאני מקבל בעניין שמדיניות השר (נתניהו) זה לפתוח את החסימות ולאשר את המיזוג וברגע שאני שומע את זה ממנו זה מסתדר לי ומתחבר לי לכל מה שאני מכיר מבחינתי זו הוראה לביצוע".

חוקר: ממי קיבלת את הדד ליין?

פילבר: מאלי קמיר (היועץ לענייני רגולציה של בזק).

חוקר: היה דיבור שצריך לעשות את זה מהר שיש דד ליין?

פילבר: "כן, כן ראש הממשלה מדבר על הזמן הקרוב אני לא חושב שהוא ידע את התאריך המדויק אבל אצל נתניהו מכבים שריפות מטפלים במה שהוא מבקש מחר בבוקר"

"אם אתם שואלים אותי למה אני יושב כאן עכשיו ולמה אני אחרי ההסכם (הסכם עד מדינה). זה בדיוק הנקודה שבה אולי זה בגלל שהיה לי סוג של בלאק אאוט או ליקוי מאורות, או רצון להתעלם. בן אדם אחר היה אולי נדלק ומתחיל לחשוב אבל אני מבחינתי נמצא במצב נפשי כפול פעם אחת מרגיש מבסוט, מאושר ומרוצה שקיבלתי תפקיד שקיבלתי הזדמנות להוכיח ורציתי להוכיח הצלחה ומקצועיות, פעם שנייה הייתי צריך לחתוך בין היותי איש האמון, איש הסוד של נתניהו לבין העובדה שהייתי פקיד ציבור ועכשיו עובד אך ורק לפי ההנחיות החד משמעיות והיחידות של היועצת המשפטית של המשרד".

ראש הממשלה הגיב לפרסום הערב, בחשבון הטויטר שלו כתב: "‏עכשיו ברור לכולם מדוע המשטרה והפרקליטות סירבו בכל מחיר לאפשר לראש הממשלה נתניהו להתעמת עם עד המדינה מומו פילבר. השקרים שלו לא היו מחזיקים דקה בעימות כזה…"

נתניהו הוסיף: "‏הערב חשפו ערוץ התעמולה 12 ודובר הפרלקיטות גיא פלג, מבלי לשים לב, שתיק 4000 הוא עלילת דם שאינה מתבססת על נתונים או מסמכים אלא רק על שקרים של עד המדינה מומו פילבר, שכדי לחלץ את עצמו מאחריות פלילית למעשים שעשה ללא קשר לראש הממשלה, העליל שקרים על נתניהו כדי שהחוקרים ירדו ממנו…"

עוד כתב ראש הממשלה כי "‏לא רק שכל ההחלטות על בזק-יס קיבלו את האישורים של רגולוטורים ואנשי מקצוע שאיש מהם לא היה כפוף לפילבר או לנתניהו, אלא היה זה דווקא שר התקשורת נתניהו שתחת כהונתו הונהגה הרפורמה התחרותית של השוק הסיטונאי שעלתה לאלוביץ ובזק מיליארדים, הקריסה את מניית בזק וחסכה מיליארדים לאזרחי ישראל".

בנוסף, הגיב לדברים יו"ר כחול לבן בני גנץ ואמר: "עוד ערב של גילויי שחיתות מחרידים – על חשבון האזרחים וכנראה גם על חשבון ביטחון המדינה. הממצאים שפורסמו הערב מחייבים את היועמ"ש לפתוח בחקירה מיידית של מעורבות ראש הממשלה בעסקת הצוללות. לא יתכן שראש הממשלה יבצע עסקאות נשק המשפיעות על המאזן האסטרטגי באזור תוך חשד לעירוב שיקולים אישיים. תמונת השחיתות הנחשפת לעיננו חייבת להתברר".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
9 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

לא יהיה כלום כי לא היה כלום!

ימח שמם של השמאל עוכר ישראל שונא ה' ואוהב כסף וכבוד . השקרים שלהם תמיד מתגלים . יהיר וקרנץ ומרץ והערבים תומכי רצח יהודים כגון מוחמד זיבי הטרוריס האומלל הדפוק עכשיו רואים בגלוי את השקרים של יפה הנפש הדפוקים והמתועבים . רומו עורו להשליך את איווט והשמאל מהממשלה שילכו ללישכת עבודה ההזויים אוכלי חינם שונאי חרדים . אנו כולנו נתנייהו ללא דיחוי וללא שום עיכוב ..

יהיה ועוד איך

בסך הכל מדובר במילה שתים שנתניהו זרק ואולי נתניהו התכוון סתם שזה אחד הדברים החשובים התקועים בביוקרטיה ונתן לו דוגמא במה להתמקד ופילבר בנה על זה פרשנות שלמה והשאר היסטוריה

גנץ שמאל חללללש
לא מצליח להשתלט אפילו על הכוורת שלו

יהיה. אבל לא "ועוד איך?

אין לשמאל מה לעשות חוץ מלהפליל את ביבי מצד שני ברור שביבי לא נקי
ובתור פרשן אני יכול לומר לכם שלא יוגש כתב אישום בשום תיק without it

עוד ועוד חשיפות של מקורבים לבנימין נתניהו ומינוים שלו ואנשי סודו לגבי השחיתות שנעשית בחצר המלך והנתינים מאמינים שכולם שקרנים ונהפכו פתאום לשמאלנים (כמובן רק אחרי שחשפו את סודות החצר), מתי יבינו החסידים השוטים שיתכן שהמלך הוא ערום (ומושחת עד העצם)?

לכל המגיבים שמאשימים את השמאל בשקרים ע"מ להפיל את שלטון ביבי: שלמה פילבר היה איש אמונו של בינימין נתניהו ועבד איתו באופן צמוד שנים, מפכ"ל המשטרה הקודם שהמליץ להעמיד לדין את נתניהו במספר תיקים הוא מינוי של נתניהו, איש ימין ידוע ודתי, היועץ הממשלתי לממשלה הקודם שהמליץ להעמיד את נתניהו לדין במספר פרשיות (למרות שסינן כמיטב יכולתו פרשיות) הוא מינוי של נתניהו, עבד איתו באופן אישי במשך תקופה ארוכה וכמובן יהודי דתי,
האם כל המקורבים ונאמני נתניהו ומינויים שהוא עשה נעשים שמאלנים ובוגדים לאחר שהם חושפים את השחיתות בחצר המלוכה?
צריך לבחור: או שבנימין נתניהו מושחת כמו שאומרים רבים מאנשי חצרו או שהמינויים שלו ממש גרועים (ממנה לתפקידים חשובים שמאלנים ובוגדים?) דבר שמסכן את המדינה!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture