לקראת פתיחת שנה"ל: סגן השר הרב מאיר פרוש סייר בקרית גת

בפתח הישיבה המיוחדת שהתקיימה בלשכת ראש העיר מר אבירם דהרי הי''ו, אמר סגן שר החינוך הרב מאיר פרוש כי ניתן לראות שינויים רבים לטובה בהתנהלות העיריה ואגפיה כלפי אלפים מתושבי העיר מהמגזר בכלל ובנוגע להיערכות לפתיחת שנת הלימודים הקרובה בפרט

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

לקראת פתיחת שנת הלימודים הקרובה, קיים סגן שר החינוך מאיר פרוש פגישת היערכות עם ראש עיריית קרית גת מר אבירם דהרי הי"ו ומנהל אגף החינוך החרדי בעיריה ר' משה ביטון הי"ו וחבר המועצה הממונה על החינוך החרדי הרב שמעון דייויס הי"ו (אגו"י) יחד עם מנהלי המוסדות החרדיים בעיר ונציגי ועסקני אגודת ישראל.

הישיבה התקיימה במטרה להבטיח כי שנת הלימודים תיפתח בכלל מוסדות החינוך החרדיים באופן חלק וללא תקלות. בפגישה השתתפו מלבד סגן השר גם יו"ר אגודת ישראל בקרית גת הרב אברהם ברסלר הי"ו לצד מנהלי ת"ת גור, סלונים, 'הכלל חסידי', בעלזא, באיאן, ו'קהל חסידים'.

בפתח הישיבה ולאחר שקיבל סקירה מראש העיר על כך שרבים ממוסדות החינוך החרדיים בעיר יפתחו בעז"ה השנה את הלימודים במבנים משופצים ורחבי ידיים, אמר סגן השר כי בקרית גת ניתן לראות שינוי גדול לטובה והפקת לקחים משנים עברו בכל הנוגע להיערכות לפתיחת שנה"ל. עם זאת, הדגיש אמר פרוש כי "וודאי שתמיד יש מה לשפר ולייעל במסגרת העבודה השוטפת ולהעביר כמה שיותר מוסדות ממבנים יבילים למבני קבע כראוי וכיאה לעיריה כמו עיריית קרית גת שכבר הוכיחה כי היא משקיעה רבות בחינוך ובנוער מכל המגזרים כולל במגזר החרדי". בדבריו גם שיבח את ראש העיר ואת מנהל אגף חינוך חרדי בעיריה ר' משה ביטון הי"ו על עזרתם הרבה והמסורה למנהלי המוסדות הרבים במהלך כל השנה ועל היותם קשובים לרחשי הציבור החרדי בעיר, ועל עבודתם המקצועית המוגשת לכל פונה לאורך כל ימות השנה.

לאחר מכן פנה הרב פרוש בלוויית יו"ר אגודת ישראל הרב אברהם ברסלר הי"ו וחברי המועצה של אגו"י הרב אהרן קליין הי"ו והרב שמעון דייויס הי"ו לסיור ממושך במוסדות הקריה החרדית, הסיור נפתח במבנה הסמינר החדש והרחב ידיים של חסידות גור בעיר, לאחר מכן המשיכו לגנים החדשים של חסידות באיאן בעיר, שם פגשו במנכ"ל המוסדות הרב טוביה גרומן הי"ו ובמ"מ רה"ע ביתר עילית הרב בנימין הרשלר הי"ו וחבר מועצת העיר ביתר עילית הרב יצחק ברים הי"ו, סגן השר קיבל תדרוך מקיף במקום מעסקנים וממנכ"ל המוסדות, משם פנה לקרית החינוך של חסידות סלונים שם נפגש עם מנהל המוסדות המיתולוגי הרב פנחס גליק הי"ו ועם הרב יהושע סורסקי הי"ו מהנהלת החסידות, משם סרה המשלחת לכיוון גני הילדים והת"ת החדש 'הכלל חסידי' שם נפגשו ממושכות עם מנהלי המוסדות הרב שלמה פרידמן הי"ו והרב דוד אייכנשטיין הי"ו שסקרו בפניהם את ההתפתחות המבורכת של המוסדות.

לסיום, בירך סגן השר פרוש את כל המשתתפים על עבודתם המסורה ואיחל להם פתיחת שנת לימודים חלקה מתקלות ומוצלחת, לדבריו "בראש חודש אלול מתחילים את הלימודים בתלמודי התורה ובתיה"ס, הסמינרים והישיבות במגזר החרדי, ובאנו להראות נוכחות ולעמוד מקרוב אחר פתיחת הלימודים כסדרן. אנו במשרד החינוך באנו לעזור לכולם, ונשתדל בע"ה שאכן שכל אחד ירגיש שאנחנו עוזרים לכולם".  


    

הכתבות המעניינות ביותר

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ראש עיר כושל שלא יכול לעשות כלום יש חשב מלווה שמחליט דבר נוסף ראש עיר ששולח 500 עובדי עורייה הביתה בגלל טעיות שהוא עשה זה ראש העיר של קרית גת

אם ילד אלרגי ימות בגלל שאין לי סייעת צמודה זה יהיה בגלל מר אדון דהרי

זה ראש העיר שהכי קשוב לחרדים ועוזר בצורה שקטה שלא מעוררת שום מחלוקת נגדו בעניין

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture