צילום: פלאש 90

קרא הגיש תלונה במשטרה: "הכתבה הזו נועדה לפגוע בי ובראש הממשלה"

שר התקשורת לשעבר הגיע למשרדי יחידת המשטרה ואמר: "ניתן לעלות על מי שהביא לשידור את הקלטות, לא יפגעו בנאמנותי". בתוך כך, הערב מתפרסם הקלטה חדשה בה נשמע קרא אמר כי במהלך כהונתו איים עליו בכיר בשירות הציבורי ש"לא יישאר בכנסת"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

בעקבות פרסום ההקלטות אמש ב'חדשות 13', בהם נשמע ראש הממשלה בנימין נתניהו גוער בשר התקשורת לשעבר, איוב קרא, הגיע היום (שלישי) האחרון למשרדי החקירות ביחידת המשטרה להב 433, שם נשא הצהרה בה הבהיר את עמדתו לתוכן ההקלטות, וטען כי יגיש תלונה על האזנות סתר: "הכתבה הזו הייתה מגמתית, ונועדה לפגוע בי ובראש הממשלה. אני סמוך ובטוח שבאישור היועמ"ש ניתן לעלות על מי שהביא לשידור את ההקלטות הללו".

"אני לא אתן שיפגעו בנאמנות שלי, באמינות שלי, בדרך שלי, באידאולוגיה שלי. שנים רבות פעלתי למען עם ישראל, למען מדינת ישראל, למען הליכוד ובראש ובראשונה – בנימין נתניהו, ראש הממשלה", אמר קרא והוסיף: "אני סומך על משטרת ישראל שתוציא ותחפור את האמת. באפשרות המשטרה, בפרק זמן קצר של 36 שעות, לעלות על מי שהביא את ההקלטות הללו, ואני סמוך ובטוח שהיחידה המיוחדת הזו (להב 433) תביא לחקר האמת והצדק".

בתוך כך, על רקע הסערה בעקבות הפרסום אמש של הקלטת ראש הממשלה ושר התקשורת לשעבר בה הם נשמעים דנים בהטבות ל'ערוץ 20'. הערב מפרסם 'הארץ' הקלטה חדשה בה נשמע השר שעבר, איוב קרא, אמר כי במהלך כהונתו איים עליו בכיר בשירות הציבורי ש"לא יישאר בכנסת", אם לא יאריך את כהונת יו"ר הרשות השנייה, יוליה שמאלוב-ברקוביץ',

בהקלטה נשמע השר קרא מספר כי יו"ר החברה הממשלתית לפארק אריאל שרון, אברהם נתן, המקורב לצמרת הליכוד, נפגש עמו בכדי לדון בהמשך כהונתה של היו"ר שמאלוב-ברקוביץ'. הפגישה נערכה לפני מיזוג של שני ערוצי תקשורת שהתקשו להמשיך לשדר בנפרד, 'ערוץ 10' ו'ערוץ רשת'. ושמאלוב-ברקוביץ' הייתה היחידה ברשות שהתנגדה למיזוג.

לפי ההקלטות טען קרא שאברהם נתן אמר לו: "אתה רואה אותי? אני ראש הממשלה. אל תפטר את ברקוביץ'. אם תפטר אותה – אתה גמרת. אתה תשלם על זה. אתה לא תהיה יותר בכנסת". במענה לפניית "הארץ" הכחיש נתן את הדברים.

קרא המשיך לספר כפי שנשמע בהקלטה כי הוא "הולך עם האמת והחוק והוא לא יכול לזוז ימינה או שמאלה". בעקבות זאת, טען שר התקשורת לשעבר כי ראש הממשלה נתניהו צינן את יחסיהם עד לנתק מוחלט.

בהמשך החליט השר קרא כי ברקוביץ' לא תישאר בתפקידה, ולכן, לדבריו ראש הממשלה פסל אותו. "לא היתה לי ברירה, הייתי נאמן לנתניהו, אבל מכרו לו לוקש שאני לא נאמן", טען קרא. לדבריו, "גם אילו היה מאשר את הארכת מינויה, הוא היה נפסל בעקבות הדו"ח החמור נגדה שהגיש לו מנכ"ל משרד התקשורת, נתי כהן". קרא אמר ברוגז כאשר סיפר על מסכת הלחצים שהופעלה עליו כשהיה שר התקשורת: "זאת מאפיה, חבורה של זבל, פושעים".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture