Aharon Krohn/Flash90

אחוז ההצבעה לאחר סגירת הקלפיות: 69.4%, עליה של 1.5% מהבחירות הקודמות

ועדת הבחירות מעדכנת: נכון לשעה 18:00 אחוז ההצבעה עומד על 53.5%. מדובר ב 1.5% יותר מהבחירות הקודמות • במשטרה התקבל דיווח על חשד כי ברהט מצביע ניסה לשלשל מס' מעטפות לקלפי • יהדות התורה: "משקיפים ממפלגות אנטי דתיות מקשים על ההצבעה"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

23:50 – להלן אחוזי ההצבעה עד השעה 22:00: 69.4%, 4,440,141 מצביעים. בבחירות לכנסת ה-21 שיעור ההצבעה בשעה זו עמד על 67.9%. מדובר בעלייה של אחוז וחצי מהבחירות לכנסת ה-21.

21:15 – עד לשעה 20:00 למעלה מארבעה מיליון ישראלים מימשו את זכותם הדמוקרטית, 63.7% – עלייה של 2.4% מהבחירות באפריל

20:30 – המשטרה עצרה תושב בנימינה בן 27 בחשד שריסס כתובות נאצה בגנות ראש הממשלה בנימין נתניהו בטיילת בתל אביב.

20:20 – יותר מ-20 בני אדם נעצרו או עוכבו משעות הבוקר בחשד למעורבות בעבירות שונות הקשורות באופן ישיר או עקיף לבחירות לכנסת ה-22. מהמשטרה נמסר כי עד כה נפתחו 69 תיקי חקירה, בין היתר בגין תעמולת בחירות אסורה, זיופים, אלימות, הפרת הסדר הציבורי והתחזות לאחר.

19:30 – נער בן 17 נעצר על ידי משטרת ישראל בחשד שהגיע לקלפי במרכז ירושלים והזדהה על פי החשד באמצעות תעודת זהות שאינה שייכת לו. ממשטרת ישראל נמסר כי הם ממשיכים לפעול על מנת לאפשר את טוהר הבחירות ומהלכן התקין.

19:16 – ועדת הבחירות: נכון לשעה 18:00 אחוז ההצבעה עומד על 53.5%. מדובר ב 1.5% יותר מהבחירות הקודמות.

17:41 – ועדת הבחירות מעדכנת: נכון לשעה 16:00 אחוז ההצבעה עומד על 44.3 עלייה של 1.5%

17:22 – עמיר פרץ במסר חירום לפעילים: "נתניהו מנסה לגנוב את הבחירות. פעילי הליכוד מחבלים בפתקי אמת".

16:39 – במשטרת ישראל התקבל דיווח אודות חשד כי ברהט מצביע ניסה לשלשל מס' מעטפות לקלפי. שוטרים הגיעו למקום ועוכב חשוד בנסיון להטיית הבחירות.

15:59 – המשטרה מוסרת כי צעיר כבן 17 עוכב ע"י השוטרים לחקירה במשטרה לאחר שעפ"י החשד הגיע לקלפי במרכז ירושלים ככל הנראה במטרה להצביע, והזדהה עפ"י החשד באמצעות תעודת זהות שאינה שייכת לו.

15:40 – וועדת הבחירות המרכזית עדכנה כי אחוזי ההצבעה נכון לשעה 14:00 הם 36.5%. עליה של 0.7% לעומת הבחירות באפריל

15:32 – מהמשטרה נמסר כי התקבל דיווח על חשד לזיוף ב 3 קלפיות בכפר ירכא, כאשר עפ"י החשד בוצע ניסיון להכניס מס' מעטפות לקלפי, בעת ובעונה אחת. ע"פ הנחיית יו"ר ועדת הבחירות האזורית, 3 הקלפיות נסגרו עד לסיום בירור.

15:26 – מפלגת העבודה-גשר הגישה תלונה לוועדת הבחירות המרכזית בדבר העלמה מכוונת של פתקי 'אמת' מקלפי בדרום תל אביב. התלונה הוגשה לאחר שזוג אזרחים ותיקים טען כי בקלפי שלהם בתל אביב אין כלל פתקי הצבעה של אמת, ולאחר שבתשובה לפנייתם לנציגי וועדת הקלפי נאמר להם כי פתקי העבודה-גשר הוצאו מהקלפי כיוון שלא יעברו את אחוז החסימה.

15:15 – הליכוד: "איציק פעיל ליכוד ברמת גן. חטף מכות מפעילת כחול לבן. מוגשת כעת תלונה במשטרה".

15:10 – ‏אחוז ההצבעה בבתי הכלא בישראל עומד נכון לשעה 15:00 על למעלה מ-60%.

14:50 – מפלגת העבודה-גשר טוענת כי פתקי הצבעה של המפלגה בקלפיות בבאר שבע הוחלפו בפתקי הצבעה מבחירות קודמות. המפלגה הגישה תלונה לוועדת הבחירות.

14:10 – "מצביע של ״ישראל ביתנו״ שהגיע לקלפי ברובע ו’ באשדוד, לקלפי מספר 75, נדהם לשמוע מוועדת הקלפי המקומית כי הוא רשום כמי שהצביע כבר. המצביע הלך להגיש תלונה למשטרת אשדוד ולוועדת הבחירות המרכזית"

13:50 – המשטרה עצרה גבר בשנות ה-20 לחייו, תושב אבו גוש, בחשד שהשליך פריט נפץ בחוץ לקלפי במקום מגוריו. החשוד הועבר לחקירה.

13:45 – אחוז ההצבעה עד השעה 12:00 עמד על 26.8%. נתון זה גבוה יותר מהבחירות הקודמות ב-2%.

13:30 – מזכיר הקלפי בכפר כאוכאב אבו אלהיג'א פנה לשוטר המוצב במקום ומסר לו כי חבר ועדת הקלפי צילם את פרוטוקול הקלפי בניגוד לחוק. החשוד, בן 20 ממרכז הארץ, עוכב לחקירה ומכשיר הטלפון נתפס.

13:00 – מפלגת העבודה: "למטה הבחירות של מפלגת העבודה גשר הגיעו מספר תלונות מכמה קלפיות (קלפי 264, קלפי 294) בב״ש, לפיהן פעילי ליכוד החליפו את פתקי ההצבעה של העבודה- גשר לפתקים ישנים, של העבודה בראשות אבי גבאי. בעקבות נסיון הזיוף החמור, הגישה מפלגת העבודה גשר תלונה לוועדת הבחירות המרכזית. כמו כן, נציג המפלגה איציק בנימין מטפל בנושא מול ועדת הבחירות המקומית".

12:30 – גבר בן 40 מכפר קאסם עוכב לחקירה בחשד שניסה להתחזות לאדם אחר בקלפי בעיר. נסיבות האירוע נבדקות.

11:35 – השופט מלצר על אחוזי ההצבעה: "אני מעודד מהעובדה שקיימת עלייה במספר המצביעים הכללי נכון לשעה זו, ושמח שהדברים בשטח עוברים בצורה חלקה עד כה, וללא התערבויות מיוחדות".

11:30 – אחוז ההצבעה הכללי נכון לשעה 10:00 הוא 15%, 965 אלף בוחרים. עליה של 2.1% מהבחירות הקודמות. מדובר בשיעור ההצבעה הגבוה ביותר מאז שנת 1984.

11:25 – המשטרה סגרה קלפי באום אל פחם בעקבות הפרת סדר, זאת לאחר שלפני זמן קצר התקבל דיווח במשטרה, כי אחד המשקיפים בקלפי החל לצלם את האזרחים במקום, הוצא מהקלפי ע"י השוטרים ובעקבות כך החלה התקהלות של אזרחים. בעקבות חשש לאלימות במקום, הוחלט בשלב זה על סגירת הקלפי עד גמר הטיפול המשטרתי באירוע.

11:20 המשטרה מטפלת בהפרת בקלפי באריאל.

11:10 – מסתמן: תוצאות האמת יתחילו לזרום החל מהשעה 2 בלילה.

11:05 – כחול לבן הגישה תלונה נגד שני מזכירי קלפי באריאל שהוציאו את חברת הקלפי שלהם לאחר שסירבה לאשר למצביעים שהיו להם תעודת זהות מטושטשת להצביע

10:50 – בעקבות חלוקת הקמעות וסידורי התפילות של ש"ס, במחנה הדמוקרטי עותרים לועדת הבחירות המרכזית.

10:40 – השופט מלצר זימן את נציג כחול לבן לשיחת הבהרה לאחר שהמפליגה השמיעה דברי תעמולה ברמקולים במוקדי הצבעה בניגוד לצו הוועדה האוסר על כך.

10:30 – השופט מלצר הוציא צו מניעה נגד רכב גלידה של הליכוד המחלק גלידות בחינם ונגד כחול לבן על קיום תהלוכת תעמולה בת"א.

10:25 – שוטרים נשלחו לקלפי בראש העין לאחר שחבר קלפי צילם במקום ולירושלים לאחר שכתב ערוץ 13 ניסה לצלם בקלפי.

10:20 – מזכירת קלפי בסחנין התלוננה על איומים – מפקח הוצמד למקום.

9:50 – יהדות התורה: "ממידע שזורם לחפ"ק המרכזי של יהדות התורה עולה כי משקיפים ממפלגות אנטי דתיות בכמה קלפיות שואלים שאלות ומקשים על ההצבעה. על פי החוק למשקיף אין סמכות לשאול או להעיר אפילו לא מילה אחת. לחברי ועדת קלפי אסור להקשות ולשאול שום דבר מעבר למספר זהות".

9:40 – מפלגת 'ישראל ביתנו' תלונה לועדת הבחירות המרכזית בטענה לנסיון זיוף בקלפיות באשדוד. "בשתי קלפיות האותיות למד של ישראל ביתנו כוסו בנסיון להעלים אותם והמצביעים נדרשו לא להדביק את המעטפות בניגוד לחוק. הקלפיות הן ברחוב הרב שאול 8 וברחוב שבט בנימין 19", נמסר מהמפלגה.

9:20 – מפלגת ישראל ביתנו הגישה תלונה לוועדת הבחירות המרכזית נגד מפלגת הליכוד בטענה כי אנשיה מצלמים מחוץ לקלפי באור עקיבא.

8:50 – מנכ"לית ועדת הבחירות, אורלי עדס אמרה הבוקר לאחר פתיחת הקלפיות לציבור הרחב כי בוועדת הבחירות המרכזית מצפים לאחוזי הצבעה גבוהים בסבב הבחירות הנוכחי. "מבחינתנו זהו רגע שיא, שמגיע בתום תקופה קצרה אך סוערת של עבודה אינטנסיבית ומאומצת. ימים לא פשוטים עברו עלינו בוועדה, אך עשינו את המיטב כדי לצאת לדרך עם אמונה מלאה".

8:40 – דוברות שב״ס: 56 קלפיות נפתחו בבתי הסוהר ברחבי הארץ והחל תהליך ההצבעה. פוטנציאל המצביעים בקרב האסירים עומד על כ-8,000. הקלפיות צפויות להסגר בכל מתקני הכליאה בשעה 20:00 ולהאסף על ידי ועדות הקלפי.

8:30 – פעיל המחנה הדמוקרטי בפ״ת טוען כי הוכה לפני חצי שעה על ידי קבוצת פעילי ליכוד, כשביקש למנוע את הורדת שלטי הרשימה. "מצבו של הפעיל טוב והוא נמצא כרגע בתחנת המשטרה על מנת להגיש תלונה", נמסר מהמפלגה.

8:00 – ‏חדשות 12': בעבודה טוענים שהליכוד מפיץ הודעות מזויפות בשם 'מטה העבודה' על כך שפרץ צריך לפרוש מהמירוץ.

7:20 – יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט חנן מלצר אמר הבוקר בכאן רשת ב': "אני יכול להבטיח שעשינו כל מאמץ שהתוצאות תהיינה תוצאות אמת ולא יהיו זיופים. הפעלנו מערכות בקרה מעבר למה שהיה בעבר".

6,394,030 בעלי זכות הצבעה יכולים לממש החל משעה זו את זכותם הדמוקרטית באחת מ-10,885 הקלפיות הפרוסות ברחבי הארץ ולבחור באחת מ-29 הרשימות המתמודדות בבחירות לכנסת ה-22. הקלפיות ייסגרו ב-22:00 ברוב היישובים. ביישובים הקטנים שבהם פחות מ-350 בעלי זכות בחירה, ההצבעה תתקיים בשעות 20:00-08:00.

עד מחר בצהריים יפורסמו התוצאות המלאות בקלפיות הרגילות, שמהוות למעשה 90%-95% מהקולות. עד יום חמישי לפנות ערב או שישי בבוקר יפורסמו התוצאות הסופיות, כולל הקלפיות שבהן הצביעו במעטפות כפולות – בין היתר הקלפיות הנגישות המיוחדות, הקלפיות בצה"ל, בבתי החולים, בבתי הסוהר והמעצר ובנציגויות ישראל בחו"ל. בתחילת החודש הצביעו כבר כ-5,000 בעלי זכות בחירה ב-97 נציגויות דיפלומטיות של ישראל ברחבי העולם, הפרושות על פני 77 מדינות.

כוחות הביטחון, בתי החולים וחברות התחבורה הציבורית השלימו את ההיערכות לקראת יום הבחירות. אלפי שוטרים פרוסים ברחבי הארץ, צה"ל הטיל סגר על יהודה ושומרון וסוגר את המעברים לרצועת עזה וממנה, ובשירות בתי הסוהר נערכו לאפשר את הליך ההצבעה התקין בבתי הסוהר, שבהם נרשם אחוז הצבעה גבוה בבחירות הקודמות.

הנוסעים באוטובוסים הבין-עירוניים יוכלו לעלות באופן חופשי ללא צורך בכרטיס, ואילו הנוסעים ברכבת יקבלו כרטיס נסיעה בחינם בקופות השירות בתחנות הרכבת. הזכאים להסעה לאילת וחזרה, ומאילת צפונית לצומת הערבה, יקבלו כרטיס "אגד" מיוחד בקופות "אגד" בהתאם לזכאותם ובכפוף לרישום מוקדם מול מרכזי המידע של החברה.

נתון המפתח בבחירות הללו הוא אחוז ההצבעה: אחוז גבוה יותר מהבחירות באפריל האחרון (שעמד על 68.5%) ישרת את המפלגות הגדולות – הליכוד וכחול לבן – ועלול להוריד את המפלגות הקטנות מתחת לאחוז החסימה שעומד על 3.25% מהקולות. עיקר הדאגה מתרכזת בקרב המפלגות עוצמה יהודית בגוש הימין שרוצה להיכנס לכנסת – ומפלגת העבודה-גשר והמחנה הדמוקרטי בגוש השמאל-מרכז, שחוששות להיעלם מהמפה הפוליטית בישראל.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
9 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

נעשה בעוז את השתדלותינו. נקדש שם שמים. ולה' הישועה

רק עוצמה

אני משקיף בקלפי באמת מקשים הפעם מאוד אבל לא רק על חרדים על כולם…

לי יש מצלמה נסתרת
בתוך הכיס

שכל אחד יעבור על האנשי קשר שלו ומי שהוא חושב שיתכן שלא יצא להטריף אותו עד שיצא

השתגעתם????!!!!!!
תסירו מיד את התמונה הזו!!!!
אם כאן אין צניעות אז איפה כן נמצא אותה?

מי שיצביע ש"ס מובטח לו שיצא זכאי במשפט

גם רשע גמור?

מתי יש תוצאותת?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture