צילום: פלאש 90

דרעי: "נתניהו הסכים ללכת לרוטציה, זה מה שהנשיא מוביל"

יו"ר שס בהרמת כוסית: "אני מבין שנתניהו הסכים ללכת לרוטציה, אני לא מכיר את הפרטים". עוד הוסיף: "המסר שלי לנתניהו וגנץ, אני שמח שנפגשתם אצל הנשיא. אל תתייחסו לכל רעשי הרקע, לצערי אותם גורמים ממשיכים להסית ולשים כל מכשול"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

יו"ר שס השר אריה דרעי אמר הערב (שלישי) כי "אני מבין שנתניהו הסכים ללכת לרוטציה". בהרמת כוסית עם נציגי שס ברחבי הארץ לרגל ההצלחה בבחירות הוסיף כי, "אני לא מכיר את הפרטים, אבל אני מבין שזה מה שהנשיא מוביל. אנחנו סומכים על נתניהו, הוא מוביל את המשא ומתן, מבחינתו, אבל אנחנו גם פונים בקריאה לגנץ".

"מדינת ישראל חייבת ממשלה בהקדם. אי אפשר למשוך את כל המטלות המדיניות והביטחונית. אי אפשר למשוך את זה יותר. אני לא חושש מבחירות נוספות ואני בטוח שנביא יותר. אבל זה לא טובת המדינה. המסר שלי לשני הבנימין, נתניהו וגנץ, אני שמח שנפגשתם אצל הנשיא. אל תתייחסו לכל רעשי הרקע. לצערי אותם גורמים ממשיכים להסית ולשים כל מכשול".

"בנימין נתניהו שהוא מנהיג מוכשר ביותר עם הישגים גדולים. לא ייתכן שיחרימו אותו. האם עם הערבים אפשר לשבת ועם בנימין נתניהו לא? מה זה הדבר הזה? כך גם גנץ, שהיה רמטכל ותרם הרבה למדינה כשניסו ללעוג לו אני הייתי הראשון שיצא נגד זה. לכן שני האישים הללו חייבים לשבת ביחד, בלי חרמות ובלי תכתיבים של מפלגות קטנות שמחרימים ציבורים אחרים. איך שמענו על דבר כזה?".

"אנחנו פונים בקריאה לגנץ", המשיך יו"ר שס בקריאה לממשלת אחדות, "הקדוש ברוך הוא נתן לך הזדמנות להיות בהנהגה, אל תקשיב לכל האנשים הללו שמנסים להזיז אותך מהכיוון הנכון. הם לא בטוח רוצים בטובתך. תסתכל על טובת העם ושב עם נתניהו ותסגרו ממשלה טובה לעם ישראל".

דרעי העלה גם את האפשרות של ישיבה עם עמיר פרץ, "אמרתי בכנס בחולון, שהבחירות הללו הם משאל עם האם תהיה כאן מדינה יהודית או חילונית. ומה התוצאות? רוב יהודי עם ישראל, 55 מנדטים, אמרו באופן נחרץ כן למדינה יהודית. גם בגוש השני, תוציאו את עמיר פרץ שעשו קמפיין חברתי יהודי בלי שום מילה על דת ומדינה. גם כחול לבן שבמועד א' לא דיברו מילה בנושא דת ומדינה, רק בסוף הבחירות הללו".

בפתח הנאום התייחס דרעי לזינוק במספר המצביעים של שס, "אני לא חושב שהיתה תנועה כזו שיש גושים ששואבים את הכל, בשנה של שתי מערכות בחירות. מול סקרים שלא העבירו אותנו את אחוז החסימה. שס היתה האחרונה העמודות הסקרים. אפילו פחות מפייגלין. היינו צריכים להסביר ולתרץ. ואז הגיעו התוצאות. עלינו במנדט ובסך הכל ב17,000 קולות. היתה שמחה גדולה".

"מיד התגלגלנו למערכת בחירות נוספת מול הסתה קשה, עם שחיקת החומר, עם מצוקה של ראש הממשלה. אמרתי לכולם שאם נשמר את מספר הקולות זה יהיה מבחינתי טוב. כי יהיה קשה מאד להשיג יותר בתנאים הללו בפרט כאשר שלטון נתניהו היה בסכנה. והנה חסד ה׳ 70 אלף קולות נוספים! מי היה מאמין. ב2006 הקולות הביאו הביאו 12 מנדטים", דהרי דרעי.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

לא מבין את השמחה גם בלי 2 פתקים בקלפי היה צריך להגיע ל12 מנדטים. לא היו מחלוקות חודש אלול הצד השני הדליק את המסורתיים בקיצור היה ניתן להגיע ל12 מנדטים מסקנה אנשים בוחלים בדרעי לך הביתה וכל אחד אחר יבוא יותר ממך

אין על הרב אריה דרעי

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture