צילום: יונתן סינדל / פלאש 90

בעקבות אלימות השוטרים בב"ב: 'בצלמו' פנו למח"ש – "לפתוח בחקירה"

ארגון בצלמו פנה למחלקה לחקירות שוטרים בדרישה לפתוח בחקירה נגד השוטרים שהיכו אמש את האישה בב"ב עקב כך שלטענתם לא עברה במעבר חצייה כנדרש על פי חוק. "מקרה זה מצטרף למקרה של הכאת הנער החרדי האוטיסט ומקרים נוספים"

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

בעקבות פניות של תושבים רבים לארגון בצלמו: ארגון בצלמו פנה אמש בשעות הלילה למחלקה לחקירות שוטרים בבקשה לפתיחה בחקירה התנהגות השוטרים עם האישה בבני ברק.

במכתב שנשלח נכתב: "הערב נעצרה אשה בשל אי מעבר חצייה נכון. בלי לזלזל בכלל בחשיבות שמירת החוק בכלל ושמירת חוקי התנועה בפרט. ישנה גם חשיבות להפעלת כוח. ברי שכמות המשאבים שמפעילים לעצור חשוד ברצח לעומת חשוד בגניבת מסטיק אינה שווה".

לצערי במעצר נראית נערה מפוחדת מבוהלת ובוודאי לא אלימה בוודאי לא בעלת כוחות מול אינספור שוטרים. חשוב להדגיש מגמת שיטור היתר ובכלל מגמת המשטרה בשנים האחרונות הינה ליצור קשר בין קהילות שיחסית מודרות ממשטרת ישראל ולא ליצור מאזן אימה מולם. לצערי המקרה אתמול גרם ההיפך הגמור".

"מקרה זה מצטרף למקרה של הכאת הנער החרדי האוטיסט ועוד. אני קורא לכם לעשות בדק בית דחוף להודות על המשגה ולרענן לשוטרים את ההנחיות. חשוב לשמור על החוק ולא פחות חשוב לשמור על אמון הציבור במשטרה".

בתיעוד שהופץ אמש נראה מעצר אלים של אישה בבני ברק, לאחר שחצתה כביש שלא במעבר חצייה. האישה הוחזקה בכוח על ידי מספר שוטרים ושוטרות, כשהיא זועקת. לאחר מכן היא נאזקה תוך כדי אלימות. בנוסף, מתיעוד נוסף שהתפרסם מזירת האירוע עולה כי למקום הגיעו מספר רב של ניידות משטרה.

עד ראייה צוטט ב'חדשות 13' כי, "ניסיתי לדבר עם השוטרת אמרתי לה 'את רואה שהיא לא בסדר, בואי ננסה להרגיע את הסיטואציה, תתנו לה דוח ותשחררו', אבל השוטרת גררה אותה באלימות, תפסה אותה והידקה לה את האזיקים על הידיים. הייתה שם אלימות בלי סיבה, דחפו שם אנשים. זו מראה של ההסתה".

מארגון בצלמו נמסר: "בהסתכלות בסרטון עולה תמונה מזעזעת בהתנהגות השוטרים במקום. איננו מקבלים את טענת המשטרה לפיה היא התנהגה בצורה לא נאותה כלפיי השוטרים. שום דבר אינו מצדיק את פעולת השוטרים האגרסיבית שננקטה מצידם במקום. פנינו למח"ש בבקשה לפתוח בחקירה בהתנהגות השוטרים במקרה האמור. לא ניתן לאלימות השוטרים להמשיך ולבטא את עצמה כנגד הציבור החרדי והכללי".

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "צר לנו על הצגת תמונה חלקית תוך הטעיית הציבור. מאז תחילת שנה נהרגו 26 הולכי רגל שלא חצו במעבר חצייה (41% מסך הולכי הרגל שנהרגו), ונפצעו עוד 354 בני אדם, 40% מתוכם באורח קשה".

"מדובר בהולכת רגל בת 42, שנראתה על ידי השוטרים כשהיא חוצה כביש סואן שלא במעבר חציה ובאופן מסוכן בניגוד לחוק. לאחר שהתבקשה להזדהות וניהלה שיח עם השוטרים שביקשו לאכוף את החוק, סירבה להזדהות ואף נקטה באלימות נגד השוטרים ולכן עוכבה לתחנה ומשסירבה נעצרה. מעצר זה ודאי היה נמנע, לו רק הייתה מזדהה ומאפשרת את פעילות האכיפה שבוצעה כחוק בדומה לאלפי פעולות אכיפה דומות המבוצעות מדי שנה".

הכתבות המעניינות ביותר

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אוי נו. שהחתול ישמור על החלב. המשטרה נוהגת באלימות בחסות מחש. זה קבוצת בריונים שלוקחים את החוק לידיים. חבר'ה תקלטו שברוסיה הרבה יותר טוב מפה. עצוב וחבל

שוטרים תפנימו בבני ברק אין עניין לחצות במעבר חציה
המדרכות זה לקשישים וחולים.

השוטרים מוסתים הגיע הזמן להענישם אישית עונשים כבדים, רק לפני יומיים הזמנתי משטרה שיגיעו לפקח על הסדרי תנוע בצומת סואנת ובכבישים סמוכים שעובדים חברות פיתוח בשעה שאלפי ילדים עוברים לבתי ספר ותתי"ם באיזור חרדי , מה פתאום , הם לא הגיעו , רק תגיד שחרדים משתוללים מגיעים 100 ניידות. הם ידועים כאנשים נחותים בחלקם.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture