Yossi Zamir/Flash 90

ניר חפץ העיד: ראש הממשלה שלח אותי לאיים על בכירים בתקשורת

עד המדינה טוען כי ראש הממשלה שלח אותו לכאורה לאיים על בכירים בעולם התקשורת: "עשרות פעמים הוא ביקש ממני להתקשר לנוני, אבל גם לאלי עזור, לאבי ניר, לכל מיני בעלים של כלי תקשורת ולהעביר להם שלא כדאי להם להתעסק אתו"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

ברקע הפרסומים על מסכת הלחצים והאיומים שהפעילו חוקרי המשטרה על ניר חפץ, בכדי להפך אותו לעד מדינה בתיק 4000, הערב מתפרסמים ב'חדשות 13' פרטים חדשים מעדותו של חפץ שסיפק לחוקריו מידע גם על שני התיקים האחרים, שאת המעורבים בהם הכיר היטב מעבודתו בלשכה ובמעון.

על פי עדותו שפרטים ממנה נחשפו על ידי אביעד גליקמן, חפץ טוען כי ראש הממשלה שלח אותו לכאורה לאיים על בכירים בעולם התקשורת – ובמיוחד על אחד מהם, נוני מוזס. "מה שהוא (נתניהו) אומר זה שאם נוני לא יתנהג, יפה שלדון (אדלסון) יציף", אמר חפץ בחקירתו. "זה סוג של איום מצד ראש הממשלה. (הכוונה) שיציף את המדינה בגיליונות עיתון. זה המסר, חד משמעי".

חפץ העביר לחוקרים הקלטות שבהן תיעד שיחות שלו משנת 2009 עם העד המרכזי בתיק 1000 – ארנון מילצ'ן. "אני אומר פה לארנון מילצ'ן שביבי שלח אותי עם מסר של איום. אבל אני לא הלכתי. מה אני אלך לאיים על נוני? השתגעתי? ידיעות פונה לתגובה אחרי שהתפרסם אייטם, הבית סוער, קוראים לי לשם. במקרה הזה הוא רצה שאני אלך ואעביר מסר מהם".

חוקר: "איזה מסר?"

חפץ: "עשרות פעמים הוא ביקש ממני להתקשר לנוני, אבל גם לאלי עזור, לאבי ניר, לכל מיני בעלים של כלי תקשורת ולהעביר להם שלא כדאי להם להתעסק אתו. הוא היה אומר משפטים כמו 'נוני לא מבין שבשביל שלדון זה שום דבר להציף את המדינה במיליון, מיליון וחצי עותקים'. שרה היתה מדברת עם מירי (אדלסון) ומספרת מה נוני מעולל להם, ומבקשת ש"ישראל היום" יכה בחזרה".

לטענתו של חפץ, נתניהו לא הסתפק באיומים כלכליים – וטען שביכולתו להביא לפרסום תחקירים אישיים מביכים על מוזס. "הם דיברו איתי על תכנים, לעשות תחקירים על נוני, קו מערכתי נגד נוני אישית. ארנון (מילצ'ן) מספר שביבי אמר לו שיש לו חומרים על נוני, על דברים לא כשרים ובעיתיים שעשה נוני. שהוא ביבי יחשוף אותם ב"ישראל היום". הוא אמר שיש לו תיק על נוני. הרבה מאוד פעמים הוא היה אומר לי: 'אתה יכול להגיד לו שהוא לא מבין עם מי יש לו עסק'. הוא שלח אותי לאיים עליו בוודאות".

מטעמו של ראש הממשלה נמסר בתגובה: "אתמול פורסמו חלקים מתוך עדות עד המדינה ניר חפץ שמוכיחים שעדותו בקטעים הרלוונטיים לכתב החשדות קורסות לחלוטין. פורסמו גם חלק מהדרכים המזעזעות והפסולות שבהן חילצו ממנו עדות שקר בתמורה להסכם עד המדינה. אם מישהו חושב ששקרים נוספים של חפץ, שאינם רלוונטיים לאף אחת מהטענות שהועלו נגד ראש הממשלה, ישכיחו את הגילויים השערורייתיים שנחשפו אתמול על טיב החקירה, טועה בגדול".

 

המשטרה על חקירת חפץ: "הפרסומים בתקשורת – עיוות מוחלט של המציאות"

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
10 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כבר לא לגיטימי לדבר פה במדינה? ואם נתניהו "איים" שיציפו בישראל היום. זו זכותו, אין לזה גם קשר לעבודתו כראש ממשלה, לא שוחד ולא כלום. שיחה בין אנשים שמצמידים לה את המילה "איום" וזה הופך לעבירת חוק, בדיוק כמו שעצרו את אוריך שבסך הכל הפגין והצמידו לו את הביטוי "הטרדה" אבל כשהשמאל הפגין באופן קבוע ובבריונות כלפי מנדלבליט הכל היה לגיטימי

להב השקר ועוד 433 המצאות על ביבי בדברים שלא עשה בכלל. לא היה כלום.כי אין כלום. אין אש ולא עשן.הכל הבל הבלים.

כנראה שביבי שכח להעביר חוק לטובת ערוץ 13….

לא משנה מה היו שיטות החקירה, ראויות או לא ,מה שיוצא ממהקלטות שנתניהו גנגסטר מהעולם התחתון וחייב לשבת בכלא.

ביבי לא טיפש לעשות דבר כזה.
ולשרה מותר היא לא אשת ציבור.
בלוף. אני לא מאלו שמתים על ביבי, אבל אני לא מאמין לניר חפץ במילה. גורנישט. נאדה. זירו.

מה פלילי בזה?

להב נדפק להם השכל . הם לא אמינים ולא ישרים כל מטרתם בחסות השמאל להעיף את נתנייהו גם אם המדינה תקרוס . אנו עדים על אלפי תקים שנחתמו על ידי לחץ לא סביר בעליל . אין סוף חפים מפשע יושבים בבתי סוהר משום שהמטרה ולהב של השקרים רטצים לסגור תיקים . משטרת ישראל לא אמינה צריך להחליף אותם במשטרה מצרית והיא עדיפה . מדינה שבגץ משקר לכולם היועץ לא רואה את האמת הוא עיוור בחסות בגץ והפרקליטו עויינת לימים כך גם העתונות של השמאל שקובעת מי יעשיר ומי יעני . מי יהיה ראש ממשלה ומי לא בניגוד לרצון העם . השקרים שלהם כבר לא מוצפנים . כולם יודעים ורק הם ההזויים ממשיכים מתוך הרגל להפיץ שקרים .גועל נפש . משטרת עזה טובה יותר

עסוקים 24/7 באיך להפיל את ראש המששלה , שבדרך מפילים את מדינת ישראל

ל-צ
מערכת בית המשפט הוכיחה את עצמה כאנשים מעולם התחתון ואשר ע"כ גם אם ביבי מעולם תחתון לא שי ניצן המפיונר יכל לגרום לכך שמישהו ישב בכלא הגיע הזמן שיהיה ועדה שקפה במערכת ושי ניצן יכנס לכלא הוא וחבריו במשטרה
הכל אינטרסים למה לא קיבלנו תשובה על יאיר לפיד הוא עשה דברים הרבה יותר גרועים ושתקו לו על זה איפה מנדלבליט שיוכיח לנו שהוא אמיתי
מדינה של שקר

הבל הבלים. הכל הבל אמר קהלת. להב לא שמים לב שאזרחי המדינה כולם נגד ההסתה והחקירות על ראש הממשלה. בית המשפט בכלל לא הולך לפי דעת העם. וצריך להתקומם על כך.
משמיים יקרה שיעשו להם קצת סדר בראש.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture