נתניהו: "ראשי ארגוני הטרור על הכוונת, בכל רגע אנחנו יכולים לפעול נגדם"

ראש הממשלה לראשי רשויות עוטף עזה: "אנחנו משנים את המשוואה. אני אמרתי לכם שנבחר את הזמן והעיתוי הנכון. העיתוי הנכון היה שלשום. החלטנו להעצים את ההרתעה שלנו באמצעים חדשים שהם לא דמיינו. ביצענו פעולה עם יכולת כירורגית"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח כעת בטלפון עם ראשי רשויות עוטף עזה ואמר להם כי, "אנחנו משנים את המשוואה. אני אמרתי לכם שנבחר את הזמן והעיתוי הנכון. העיתוי הנכון היה שלשום, כפי שראש השב"כ אמר "הכוכבים הסתדרו". ראשי ארגוני הטרור, מפקדים ופעילים יודעים שהם על הכוונת ושבכל רגע אנחנו יכולים לפעול נגדם בכל מרחב, את המסר הזה הם מבינים היטב". 

"החלטנו להעצים את ההרתעה שלנו באמצעים חדשים שהם לא דמיינו. ביצענו פעולה עם יכולת כירורגית. כל מחולל טרור ומפקד יודע שאנו יכולים להגיע אליו באופן אישי. הם יורים מאוכלוסיה אזרחית והם מסתתרים מאחורי אזרחים. עכשיו שברנו את המשוואה הזאת כשסיכלנו אותו בזמן שהוא הסתתר". 

ראש הממשלה ביקש מראשי הרשויות להנחות את התושבים להישמע להוראות פיקוד העורף ואמר להם כי, "אני מעריך מאוד את העמידה והתמיכה שלכם ושל התושבים". ראש הממשלה הנחה את מ"מ מנכ"ל משרדו רונן פרץ להמשיך לעמוד בקשר עם ראשי הרשויות ולסייע בכל מה שנדרש. 

מלשכת ראש הממשלה נמסר עוד כי "ראשי הרשויות ביקשו לחזק ולברך את ראש הממשלה על הפעולה. ראשי הרשויות אמרו כי בשנים האחרונות יש צמיחה בערים וגידול משמעותי באוכלוסיה של עשרות אחוזים. בנוסף, ציינו כי התושבים עומדים איתן ונותנים את הגיבוי להמשך".

מוקדם יותר, בפתח ישיבת ממשלה מיוחדת שכונס לאור המצב הביטחוני, אמר נתניהו כי "אנחנו ממשיכים להכות בג'יהאד האיסלאמי לאחר שסיכלנו את המפקד הבכיר של ג'יהאד ברצועה. הוא היה אחראי לרוב הפיגועים שיצאו מרצועת עזה בשנה האחרונה והתכוון גם להוציא עוד פיגועים ממש בימים הללו".

נתניהו הוסיף כי, "אני מבקש לברך שוב את צה"ל והשב"כ, את אמ"ן, חיל האוויר, פיקוד דרום, על הפעולה המוצלחת שיוצרת סטנדרט חדש, סיכול של מרצים וטרוריסטים בעולם. אני מבקש גם לשבח את לוחמי כיפת ברזל שגם הם יוצרים סטנדרט חדש, משום שבפעילות הזאת שלהם, הם הצליחו ליירט למעלה מ-90% מהשיגורים הללו, עבודה יוצאת מן הכלל של החיילים והחיילות והמפקדים והמפקדות, זה פשוט מצליח.

"ביממה האחרונה השמדנו מטרות חשובות של הג'יהאד האיסלאמי, סיכלנו חוליות מחבלים שתכננו לשגר רקטות לשטחה של מדינת ישראל, חלק מהם כבר היו במהלך השיגור. אמרתי אתמול שפנינו לא להסלמה, אבל שאנחנו עונים על כל תקיפה נגדנו בהתקפה, בתגובה חריפה מאוד. אני חושב שמוטב שהג'יהאד יבין את זה עכשיו, במקום שיבין זאת כשזה יהיה מאוחר מידי בשבילו. אני מאמין שהמסר הזה מתחיל להיקלט אצל הג'יהאד האיסלאמי, הם מבינים שנמשיך להכות בהם ללא רחם".

"הם מבינים שכוחה של ישראל רב, וכוח הרצון שלנו גדול מאד, אנחנו נחושים להילחם ולהגן על ארצנו. אם הם חשבו שהמטחים האלה, הפגיעות האלה, יחלישו אותנו, ירפו את הנחישות שלנו, הם טועים. לכן, יש להם ברירה אחת, להפסיק את התקיפות הללו או לספוג עוד ועוד מהלומות. בחירה שלהם". לסיום הבהיר ראש הממשלה, "אזרחי ישראל, אני חוזר ואומר, זה עוד יכול לקחת זמן", דברי נתניהו.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ר גרשון קדוש עליון
כל מילה קודש קודשים
צריך להודות לקב"ה
שיש לנו כאלה רברים

יש לנו יכולות כירורגיות ובסוף עושים לנו בית ספר עם רקטות מזול סטוק

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture