Hadas Parush/Flash90

נתניהו מגיב לגנץ: "ניסיתם לשדל את המפלגות החרדיות בכל" • צפו

ראש הממשלה הגיב לכישלון של יו"ר כחול לבן: "הכישלון שלך בהקמת ממשלת אחדות, זה לא כי התעקשת לפרק את הבלוק, בוא לא נספר סיפורים". עוד הוסיף: "אני מוכן בלי תנאים מוקדמים להיכנס איתך לשיח מיידי עוד הערב, כדי להקים ממשלת אחדות"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב הערב לנאומו של יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ שנכשל בהרכבת הממשלה: "בני גנץ, לא אתייחס לכל הדברים המופרכים שאמרת עליי הערב וגם על הכישלון שלך בהקמת ממשלת אחדות. זה לא כי התעקשת לפרק את הבלוק, הרי כפי שאריה דרעי חשף היום, אתם בעצמכם פניתם למפלגות החרדיות וניסיתם לשדל אותם בכל כדי שיצטרפו אליכם לשלטון. וחוץ מזה היית מוכן להקים ממשלת מיעוט עם תומכי טרור שמקבלים את ההנחיות שלהם מאויבי ישראל, ולכן, בוא לא נספר סיפורים".

"אבל דבר אחד אמרת נכון", הוסיף נתניהו, "ישראל זקוקה לממשלת אחדות. הרי כולם רואים מול מה אנחנו עומדים היום. אנחנו במערכה מול איראן בחזיתות שונות. לכן, למען ביטחון ישראל, למען רצון העם, למען הפיוס בעם, אנחנו אכן צריכים להקים ממשלת אחדות. יש לנו הזדמנויות היסטוריות, אבל יש לנו גם אתגרים כבירים. ואסור לאבד אף רגע. ולכן אני עונה לך בצורה הבאה – אני מוכן בלי תנאים מוקדמים להיכנס איתך לשיח מיידי עוד הערב, כדי להקים ממשלת אחדות. אם נלך יחד נצליח".

מוקדם יותר היום, בישיבת בלוק הימין אמר נתניהו כי, "יש לנו חלון הזדמנויות היסטורי שלא יחזור, להשיג דברים שיכולנו רק לחלום עליהם. יש לנו הזדמנות לקבוע את גבולותינו, לכרות בריתות עם שכנינו, ומכל הטעמים הללו אסור לאבד אף יום. מה שצריך עכשיו זה לא עוד מערכת בחירות אלא ממשלת אחדות – כדי לממש ההזדמנויות ולהדוף את הסכנות. תראו מה קרה בעזה ובסוריה".

"בני גנץ, עדיין לא מאוחר. בוא נשב ביחד ונודיע עוד הערב שאנחנו מקימים ממשלת אחדות לאומית. זה מה שישראל זקוקה לו. אסור לדרדר את המדינה לבחירות נוספות. גנץ, תשתחרר מהוטו של לפיד. מה הוא מהלך קסמים עליך? תעשה את הדבר הנכון ובוא לממשלת אחדות. בתולדות המדינה עברנו הרבה אתגרים ומשברים. כל פעם ידענו להתגבר ולצאת מחוזקים יותר. כך צריך לעשות גם הפעם. כשרוצים, אפשר לעשות".

"הדבר הנכון הוא להקים עכשיו ממשלה. לא צריך בחירות. בגלל מה, בגלל פסילות אישיות? אם יהיו בחירות אנחנו ננצח, אבל חשוב יותר שהמדינה תנצח בעת הזאת. אין פערים גדולים. אפשר לפתור אותם בנקל. אנחנו יכולים לגבור על האתגר ולהקים ממשלת אחדות עכשיו ומייד. צריך לגלות מנהיגות. אנחנו מוכנים. בני גנץ, אתה מוכן? אני מוכן לפגוש אותך בעוד חמש דקות".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
7 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

למה צריך לשכנע את המפלגות החרדיות יש קו אדם שאם יבקשו לעבור אתו החרדים-גדולי ישראל לא יסכימו לעבור אתו בשום אוף ואת זה כולם צריכים להבין כולל ראש הממשלה הנפלא שלנו.

הכל דיבורים

אם גנץ היה באמת רוצה היה מעיף את לפיד ושות' ונכנס עם הבלוק

ביבי אומר לך את האמת. אתה כופר ואפיקורס אבל בתור ראש ממשלה אתה עושה מצוה גדולה ועבודת קודש של ממש לעם היהודי השוכן בציון.
לא היה ולא יהיה מנהיג כמוך בכל הדורות מקום מדינת הציונות.
שלל תשבחות על עשיית עבודתך נאמנה.
המשך בדרכך והשם יהיה עמך לאורך כל הדרך. וימלוך המשיח אחריך שזה בסוף עידן הגלות והגאולה בעיתה יחישנה. עשה תשובה לטובתך ולטובת צאצאיך. ותהיה חשוב גם בעליונים וגם על הארץ אשר מתחת השמים. כך גם יאריכון ימיך. בהצלחה בהמשך דרכך. העם.

אצל ביבי הכל הופך לענין אישי תוך רגע
רק תשימו לב טוב למילים ותראו את זה מיד

מר גנצ ההזוי . ראה הבדל בין המסר שראש ממשלתינו מעביר לך כבל עם ועידה לעומת המסר המעוות עמוס השקרים והתעתועים שלך . העם לא קונה את השקרים שלך . אתה פשוט איש מסכן שאינו מבין דבר וחצי דבר גם לא בעסק שפתחת עם שם מפוצץ ועם גניבת דעת המשטרה . אשר קבלת מהם באופן פילילי 50 מליון שקל . זו גניבה גדולה שאתה צריך להיות מושך יחד עם יהיר וגנץ ובג"ץ שלא חוקרים היישר לבית הסוהר ..איש מסכן וקטן השקרים שלך בוהקים בעיניים שלך . אהכת כל אבן לפרק את גוש הימין כדי לנקום מנתנייהו שהוא עולה עליך ועל כל חבריך יחד אלף מונים .. תתבייש מר קרנץ כמה עוד שקים ומשאיות של שקרים בתמיכת רב שקרנים עמלקי יש באמתחתיך . מר שונא חרדים נמאס כבר מההזיות שלך מהטיפשות שלך . או אוליי שכחת לקחת כדורי הרגעת שקרים ? תתבייש אתה רואה העם עומד איתן מול השקרים שלך ודל עיתונאי שנפצע כשנפל עליו חבילת עיתונים . לך לך ותבקש עזרה מהרשימה המתועבת רשימת תומכי שהידים ושונאי ישראל בחסות בג"ץ

ביבי אתה מדבר לא עם הבן אדם הנכון.גנץ לא קןבע כלום. לפיד ויעלון קובעים .תבקש לדבר עמם .גנץ בובה בכחול שחור

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture