Miriam Alster/Flash90

גנץ במתקפה על נתניהו: "הושטתי לך יד של פיוס ואתה רצית חסינות" • צפו

יו"ר כחול לבן על פיזור הכנסת:"ישראל הולכת לבחירות כי אדם אחד שם את עצמו לפני אזרחיה". תומך בחנינה תמורת פרישה? "מעדיף שנתניהו ימצא דרך להתמודד עם האישומים, לא רוצה לראות אותו בכלא". הליכוד: "נתניהו הסכים לכל ויתור"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

יו״ר כחול לבן ח"כ בני גנץ התייחס הערב (חמישי) לפיזור הכנסת אמש ואמר כי, "אתמול היה יום שהוא כתם בהיסטוריה הפוליטית של מדינת ישראל. ישראל הולכת לבחירות כי אדם אחד שם את עצמו לפני אזרחיה. ישראל הולכת לבחירות כי אדם אחד שם את ביטחונו וחסינותו לפני ביטחונה וחוסנה של החברה. זהו שפל אישי, ערכי ומוסרי. זו טרגדיה פוליטית של אדם אחד שאומר לעם שלם: מסעי לחסינות האישית הוא המסע שלכם. וההיחלצות ממשפט – היא הערך העליון".

"לפני שלושה שבועות הוגשו שלושה כתבי אישום חמורים וחסרי תקדים נגד ראש ממשלה מכהן, תחת הכותרת – מדינת ישראל נגד בנימין נתניהו. ובתגובה נתניהו פתח בקמפיין: בנימין נתניהו נגד מדינת ישראל. שום כתב אישום משפטי לא יכול להחליף את כתב האישום המוסרי- כתב האישום של תושבי הדרום ומרכזי החוסן שאין להם תקציב. כתב האישום של החולים והקשישים במסדרונות בתי החולים כי מערכת הבריאות קורסת. כתב האישום של הנכים שהעלאת הקצבאות שלהם תקועה".

"נתניהו, מול השנאה שאתה מפיץ נעמוד יחד אזרחים רבים שישימו את טובת הכלל לפני טובתו האישית של מנהיג. כל מנהיג. מול הדאגה לעצמך נעמוד יחד אזרחים רבים שישימו את המדינה לפניך. הושטתי לך יד של פיוס, ואתה ניסית להכיש, התרגלת לשקר ולשטות. זה חזק ממך. הסכמתי ללכת לקראתך למקומות פורצי דרך, ואתה ניסית לשים מלכודות בכל הזדמנות. לא ויתרת על הבלוק, לא על המקום הראשון ברוטציה ולא הסכמת לדון איתנו בקווי יסוד".

"אני אמרתי ורציתי אחדות- ואתה רצית חסינות. וזה היה הדיל האמיתי ששמת על השולחן בחדר- "פייק אחדות תמורת חסינות". אני וחבריי סיכלנו ומנענו ממך לשטות במדינה שלמה. את קסמי השווא שלך חשפנו והם חלפו עם הרוח הרעה שהבאת. כעת, אתה תציע לישראל את המשך השנאה והפילוג, הקללות והגידופים. אנחנו נציע לאזרחי ישראל ריפוי והחלמה".

"אני מבקש לנצל את הבמה כאן בפני חבריי, גם בכדי לקחת אחריות אישית- לא הצלחתי, לא הצלחנו עדיין, להוציא את המדינה מהבוץ הטובעני שאליו גרר אותנו נתניהו. לא נשקוט עד שנוציא את ישראל מהמשבר הערכי בו היא נמצאת. יש לנו מחויבות להחזיר את הממלכתיות שהוריש לנו בן גוריון. את הכבוד לכלל אזרחי ישראל שהעניק לנו בגין. את ההדר של שמיר. ואת החתירה לשלום תוך שמירה על ביטחון ישראל, שהיו מורשתו של יצחק רבין".

בישיבת סיעה שכונסה לצורך פתיחת קמפיין הבחירות הוסיף כי, "עם כניסתנו למערכת בחירות נוספת אני קורא לכל המנהיגים ישרי הדרך מימין ומשמאל- אל תפחדו. אל תשתקו. אל תאפשרו לאף מנהיג להעמיד עצמו מעל טובת המדינה. את שלשלאות בלוק החסינות, חייבים להתיר. ואת הפחד לעמוד מול שחיתות יש להחליף באומץ אזרחי ומנהיגותי. כחול לבן בראשותי לא שתקה, לא שותקת ולא תשתוק. אנחנו כאן כדי להחליף את השלטון".

גנץ רמז כי הוא לא פוסל את האפשרות שנתניהו יקבל חנינה תמורת פרישה מהחיים הפוליטיים: "הייתי מעדיף אם נתניהו היה מוצא את הדרך להתמודד עם כתבי האישום מולם הוא ניצב בדרך קצרה ואחרת. אינני רוצה לראות אותו נכנס לכלא". לדבריו, "נכנסתי לפוליטיקה כדי להיאבק ולשנות את כיוון הספינה ולא בכדי לנהל מלחמות אישיות. גם את הקמפיין הקרוב אנהל בצורה מכבדת וממלכתית. אין אפשרות אחרת מבחינתי.

יו"ר יש עתיד יאיר לפיד אמר בישיבת סיעה כי, "בבחירות האלה הברירה היא חדה מאי פעם: שוחד – או התורים בחדרי המיון. מרמה – או דמי מחלה ודמי אבטלה לעצמאים. הפרת אמונים – או החינוך של הילדים שלנו. אם מדינת ישראל תבחר אדם עם שלושה כתבי אישום על שוחד מרמה והפרת אמונים – מה זה אומר עלינו? מה זה אומר על הערכים שלנו? מה יחשבו עלינו בעולם? איך נסביר את זה לילדים שלנו? איך נגיד לילדים שלנו שהם צריכים לשמור חוק?"

"נתניהו ינהל קמפיין של שנאה והסתה לאלימות. זה מה שהוא עושה. זה מה שהוא הפך להיות. בשבועות האחרונים הוא הגביר את הקצב. עידוד גלוי לאלימות ועבריינות. אני אומר לכל מי שיושב בחדר הזה –עשו לי טובה, תשמרו על עצמכם. בכל מקום שאתם הולכים אליו. כשראש הממשלה מסית לאלימות כל הזמן, בסוף יהיו משוגעים שיקשיבו לו. אנחנו לא מפחדים מאף אחד. אנחנו נלך לכל מקום. אבל לא בושה להיות זהירים, אז תהיו זהירים".

"יושבים פה ישראלים טובים, הגונים, שרוצים להחזיר את המדינה למסלול. מערכת אכיפת החוק היא לא האוייב. התקשורת היא לא האוייב. אתם יודעים מה – הליכוד הוא לא האוייב. אנחנו רוצים לנצח אותם בבחירות, אבל הם לא האוייב. הם האחים שלנו. האוייב הם האיראנים. האוייב הוא מחלות זיהומיות שתופסים החולים בפנימית ד'. האוייב הוא הירידה בדירוג במבדקי פיז"ה. האוייב הוא החמאס שיורה על הילדים שלנו בעוטף עזה".

ח"כ גבי אשכנזי אמר כי, "הקמנו את כחול לבן בראשותו של בני גנץ לפני פחות משנה כדי להנהיג את מדינת ישראל. להשיב את הביטחון לאזרחי ישראל. לשים קץ לפילוג, לשיסוי, לשנאה. לנו אין בלוק. לנו יש מדינה. לא נחרים ולא נפסול אף מפלגה ציונית. כולם שותפינו במאבק על עתידה ודמותה של מדינת ישראל".

מהליכוד נמסר בתגובה כי, "ראש הממשלה נתניהו הסכים לקבל כל ויתור כדי להקים ממשלת אחדות. בני גנץ עשה כל מאמץ כדי לסכל ממשלת אחדות ולגרור את המדינה לבחירות. הדרך היחידה להקים ממשלה לאומית רחבה וחזקה למדינת ישראל היא להצביע לליכוד".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
13 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

שקרןןןןן
הוא ויתר על החסינות ברגע האחרון. אתה לא רצית לקבל את האמת בפרצוףףףף

גנץ פח אשפה יהיר שקרן מזוייף . כלב מסריח גאוותן ובוגד . מפגר חסר מוח . מסריח ומתועב

היחיד שילבה אלימות ישירה זה יהיר לפיד שמשניא את עצמו על הציבור, ואם מישהו יתן לו מכות בגלל זה, זו בעיה שלו.

גנץ שקרן ואגואיסט. בושה להיות פוליטיקאי אם ככה הם נראים

אוי לנו על נבחרים כאלה ואין לנו על מי לסמוך אלא על אבינו שבשמים

אתה שמדבר על שיסוי ושיסוי לא מפסיק לשסות לא מפסיק לבזות לא מפסיק לפלג עושה בדיוק הפוך ממה שאתה מדבר תתבייש לך
שמח לאיד שמח בכשלון אדם כמו זבוב נדבק לפצעים
הרי אתה מדבר על אדם שחף מפשע עפ חוק
אני עד עכשיו לא שמעתי את נתניהו מגנה אף אחד אפילו פעם אחת ואתה לא מפסיק לגנות ולא מתבייש לטעון שאתה ממלכתי ומנהל שיח של כבוד הציבור לא טיפש הוא רואה ושופט

הנה היום שבו גנץ נהיה פוליטיקאי.
כי עד היום הוא לא שיקר,
זכותו לתקוף את ביבי על כתבי אישום
וגם לסרב לשבת איתו.
אבל להגיד שהבחירות בגלל זה???
פשוט שקרן, הרי ביבי הסכים לאחדות.
מה הוא התנה את זה בחסינות???
הבלים הרי אין לביבי בכלל 61 לחסינות עכשיו.
אז על מי גנץ עובד???
ונניח שלביבי יש סיכוי עכשיו ל61 לחסינות
מה הוא צריך להסכים לוותר על זה בשביל אחדות???
אולי גם שיחליטו לו לאיזה רופא הוא ילך.
מה, לדעתם החוק שמאפשר לו לבקש חסינות
הוא רק קישוט???
כזאת דמגוגיה מרושעת ומכוערת.
פשוט הזוי.

כן וגנץ המונע על ידי חוטים שביד לפיד.
יושיע את ישראל ויכניעה את החמס.
עוד קישקשתה

די גנץ!!!!
נמאסת!!!!
כל הדיבורי סרק שלך מלאכותיים ונשמעים חסרי גוון ונטולי צבע.
תפסיק לפסול במום אחרים, מתחסד וצבוע. מנסה לשקף את אישיותו "המושלמת" לעם.. תפסיק למכור עגניות ומלפפונים זה לא ילך לך השוק מפוצץ בסוחרים כמוך!

אני מאמין שאנחנו לא מוכרחים להיות חלק מביב השופכין והמיאוס אנחנו מתיחסים אחרת לכל המערכה אנו גם נשמור על טוהר הלשון

שקרן!!!
ישראל הולכת לבחירות בגללך!!!!

ורק בגללך!!!!!

כל הביביסטים החרדים לשעבר ,
תפסיקו לפזר את הצחנה החילונית שלכם כאן ותעברו לכתןב בישראל היום

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture