חה"כ גדעון סער הבוקר

סער הגיש מועמדות לפריימריז ומאשים: "אלפי חברים נעלמו מספר הבוחרים"

בכיר הליכוד הגיש הבוקר באופן רשמי את מועמדותו לראשות תנועת הליכוד ומועמדה לראשות הממשלה. סער חזר על דבריו כי בחירה בנתניהו היא בחירה ביו"ר אופוזיציה וטען כי "יש בימים האחרונים מספר בעיות ביכולת לקיים בחירות הוגנות"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

ח״כ גדעון סער הגיש הבוקר (רביעי) במצודת-זאב בת״א את מועמדותו לראשות תנועת הליכוד ומועמדה לראשות הממשלה. סער הגיש במעמד זה את החתימות הנדרשות לצורך הגשת המועמדות, כנדרש בחוקת הליכוד.

לאחר הגשת הבקשה התייחס סער לגריעת אלפי חברים מספר הבוחרים של הליכוד בשבועיים האחרונים, כמו גם להפרת הסיכום שהיה ביסוד ההסכמה על מועד הבחירות לפיו כל חבר ליכוד יוכל להצביע בכל אתר הצבעה ברחבי הארץ.


טופס הרישום

״מנסים למנוע את זכות הבחירה מרבבות חברי תנועה. ניאבק למען בחירות הוגנות ודמוקרטיות", אמר בכיר הליכוד שמתמודד מול ראש הממשלה. "לצערנו יש בימים האחרונים מספר בעיות ביכולת לקיים בחירות הוגנות".

סער פירט את הבעיות לדעתו: "בעיה ראשונה היא גריעה של אלפי חברים מספר הבוחרים בשבועיים האחרונים, על פני הדברים ראינו שיבושים חמורים בנושא הזה".

"נקודה שנייה היא הפרת סיכום שהושג על ידי יו"ר המרכז ח"כ חיים כץ, הסכמנו לקיים תאריך מוקדם במהלך החג, רק על בסיס הסיכום, שכמקובל בליכוד בכל העשור האחרון, הבחירות תתקיימנה באופן שכל חבר ליכוד יוכל להצביע בכל אתר הצבעה ברחבי הארץ. מכיוון שהבחירות ביום חופש יש לזה חשיבות יתרה".

"אם זה לא יקרה", הוסיף סער: "המשמעות היא שבפועל תישלל אפשרות הבחירה מרבבות חברי הליכוד. לדוגמא בפריימריז האחרונים בפברואר כרבע מהבוחרים הצביעו באתרים שונים ברחבי הארץ ולא בסניפם ואז זה לא היה בחג או בחופשה. הפעם הפריימריז מתקיימים במהלך חופשת החנוכה, בה ישהו חברי ליכוד רבים בחופשות ברחבי הארץ". סער סיכם: "אנחנו נמשיך להאבק למען קיום בחירות הוגנות ודמוקרטיות".

עוד התייחס סער בדבריו לבחירה הפוליטית העומדת בפני חברי הליכוד ואמר: "הבחירה שעומדת בפני חברי התנועה ברורה מאוד. בחירה בנתניהו בתנאים הקיימים היא בחירה ביו"ר אופוזיציה. בחירה בי היא בחירה בהמשך שלטון הליכוד, ביכולת להקים ממשלה חזקה ויציבה ולאחד את העם".

כמו כן, ראש המטה של סער בהתמודדות לפריימריז, ח"כ יואב קיש, כתב בחשבון הטוויטר שלו כי "קיום בחירות הוגנות בסכנה". לדבריו: "פוגעים באפשרותם של אלפי מתפקדים להצביע".

בהודעה שפרסם כתב סער כי "לאורך כל היום עסקתי בנסיונות לוודא קיום פריימריז הוגנים לראשות הליכוד. לצערי הסיכום שהושג ע״י יו״ר המרכז לפני שבוע הופר באופן גס. הוסכם לקיים מועד בחירות קרוב בחופשת החנוכה רק לאחר שהובהר שניתן יהיה להצביע בכל אתר הצבעה בארץ. כך היה במערכת הבחירות האחרונות בליכוד. בפריימריז בפברואר כרבע מהבוחרים הצביעו שלא בסניפיהם".

קיש טען כי "החזרה מסיכום זה ובפרט כשמועד הבחירות בחג ובחופשת חנוכה תפגע באפשרות ההצבעה של רבבות חברים. בנוסף – קיים חשש כבד לגריעת אלפי חברים ללא סיבה מספר הבוחרים בשבועיים האחרונים. מנהלת התנועה לא נעתרה לבקשתנו לקבל את המידע הגולמי המאפשר להבין מדוע הוסרו החברים מהספר. במצב דברים זה – קיום בחירות הוגנות בסכנה! נמשיך במאבק לקיום בחירות דמוקרטיות והוגנות".

במנהלת הליכוד הגיבו לטענות מצד סער ואנשיו וטענו כי מדובר בשמועות ודיווחים לא מדוייקים, לדבריהם: "מתוך 5400 איש שמטה המתמודד גדעון סער העביר היום לבדיקת מנהלת הליכוד בטענה שנגרעו מספר הבוחרים: 3071 לא שילמו דמי חבר. 1440 ביקשו לבטל את חברותם בליכוד. 63 נפטרו. 5 התפקדו למפלגת העבודה. 26 התפקדו לבית היהודי. 438 הורחקו בהחלטת שופט בית המשפט המחוזי נאמן בהתאם להנחיות בית הדין העליון של הליכוד. 210 – תקינים". בליכוד אומרים כי כל הפרטים הועברו למטה גדעון סער ולכל מי שביקש את הפרטים, וכמובן שניתן לבקש ולערער בפני ועדת הבחירות של הליכוד.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
8 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

לא נראה לכם שכדאי לבחור באדם צעיר רענן ונקי,
על פני זקן סנילי מושחת ומשחית?!

לא נראה לכם שעדיף מישהוא עם נסיון על פני צעיר חסר נסיון?

סער יובס!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אתה לא חושב שאתה חוצפן טיפת כבודהלבן אדם שנתן את כל כולו למדינה תיתבישש!!!

זקן וכסיל זה אתה שלא יודע לעריך את תרומתו של בן אדם למדינה לעומתך של עשה כ ל ו םםםם

לא

כמה שטויות כותבים כאן….
זה נשמע כאילו כל הביביסטים אתמול למדו קרוא וכתוב ועכשיו מתאמנים עלינו ,

היידה ביבי

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture