צילומים: פלאש 90

סבב בממשלה: ביטן – חקלאות; חוטובלי – תפוצות; ביטון – רווחה; כהן – בינוי

ראש הממשלה החליט למנות את ח"כ דוד ביטן לשר החקלאות ואת סגנית שר החוץ ח"כ ציפי חוטבלי לשרת התפוצות. בנוסף, נתניהו החליט למנות את השרה יפעת שאשא ביטון לשרת הרווחה ובמקומה יומנה ח"כ יצחק כהן מש"ס לשר הבינוי והשיכון

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט למנות את ח"כ דוד ביטן לשר החקלאות ואת סגנית שר החוץ ח"כ ציפי חוטבלי לשרת התפוצות. בנוסף, נתניהו החליט למנות את שרת הבינוי והשיכון ח"כ יפעת שאשא ביטון (מהליכוד, בעבר מכולנו) לשרת הרווחה, וסגן שר האוצר ח"כ יצחק כהן מש"ס ימונה במקומה לשר הבינוי והשיכון.

מוקדם יותר היום נפגש יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, בדרישה למנות את ח"כ אורי מקלב לסגן שר במעמד שר כחלק מסבב התיקים, אך לבסוף במפלגה ויתור. "עפ"י ההחלטה הקיימת ב"דגל התורה" שלא להתמנות לתפקידי שרים. בעניין תפקידי סגני שרים, ההוראה היא לקחת רק תפקידים שיש בהם כדי להשפיע ולסייע. לאור נבצרות ראה"מ להאציל סמכויות לסגני שרים, הודענו לראה"מ שבשלב הנוכחי אנו דוחים את ההצעות שהוצעו", נמסר מ'דגל התורה'.

בכיר בליכוד הסביר את ההחלטה למנות את ביטן לשר למרות כתב האישום הצפוי נגדו ואמר כי, "ראש הממשלה נתניהו התחייב לח״כ דוד ביטן לתפקיד שר הרבה לפני החקירות בעניינו – וראש הממשלה עמד במילתו". מכחול לבן כי, "ראש ממשלה שהפך לעבריין נמלט ממשפט, ממנה כעת חשוד בשוחד למי שיהיה אחראי על מחירי המזון של כולנו. ממשלת נתניהו הופכת לארגון פשע שכל מטרתו היא לדאוג לחסינות לעומד בראשו".

יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, תקף את ההחלטה לקדם שר מש"ס: "מינויו של ח"כ יצחק כהן מש"ס לתפקיד שר השיכון בתקופת מעבר זה לא פחות ממחטף פוליטי, במטרה לקבוע עובדות בשטח. לא מספיק שש"ס מחזיקה במשרד הפנים שמעביר תקציבים לטובת ערים חרדיות על חשבון הפריפריה, עכשיו משרד השיכון יעביר שטחי קרקע ירוקים וחקלאיים מהמועצות האזוריות לערים חרדיות. אני קורא לראשי המועצות האזוריות לגלות ערנות ולא להסס ללכת לערכאות משפטיות במידת הצורך. בכל מקרה, לאחר הבחירות "ישראל ביתנו" תדרוש את משרד הפנים ותבחן את כל ההחלטות שהתקבלו בתקופת ש"ס".

ח"כ דוד ביטן הגיב למינוי ואמר כי, "‏אני מודה לרוה״מ על האמון שנתן בי, אפעל באחריות כשטובת הציבור לנגד עיני, שאיפתו של כל איש ציבור היא לשרת את ציבור בוחריו ואת אזרחי ישראל מהממשלה. אוכיח בעשייתי, כפי שעשיתי לאורך כל הדרך, לכל תפקיד אליו אני נכנס אני פועל להביא לתרומה משמעותית לחברה הישראלית".

חוטובלי הגיבה אמרה כי, "אני מודה לראש הממשלה נתניהו על המינוי. כשרת תפוצות אקדם את מדיניות הממשלה, שיהודי כל הקהילות וכל הזרמים ירגישו בבית בישראל. אפעל להדק את הקשרים בין מדינת ישראל לכל אחינו ואחיותינו בתפוצות. אני רואה חשיבות עליונה לפעול יחד עם מנהיגי כל הקהילות במאבק בגל הגואה של האנטישמיות בעולם".

השרה שאשא ביטון: "אני עוזבת היום את משרד הבינוי והשיכון, שהיה לי בית בשנה האחרונה, ואני גאה על הזכות שניתנה לי ע"י השר משה כחלון לטפל בסוגיות הליבה של הדיור בישראל לצידו– דיור ציבורי, מחיר למשתכן, התחדשות עירונית וביטול תמ"א 38. אני מודה לראש הממשלה בנימין נתניהו על האמון שנתן בי, ופניי אל משרד העבודה והרווחה בו אמשיך לקדם ולפעול למען אזרחי ישראל בנאמנות ובנחישות. מיד עם כניסתי לתפקיד אזרז את הכנת התקנות לחוק הפיקוח על מעונות היום".

כזכור, נתניהו הודיע לבג"ץ כי עד האחד בינואר (היום) הוא יעזוב את תפקידיו כשר הבריאות, שר התפוצות, שר הרווחה ושר החלקאות, וישאר רק ראש ממשלה. נתניהו מסר זאת לבג"ץ בתגובה לעתירת התנועה לאיכות השלטון שדרשה כי השופטים יממשו את סמכותם ויפעלו בהתאם להלכה שקבע בית המשפט בעניינם של השר אריה דרעי וסגן השר רפאל פנחסי, ויעבירו את נתניהו מתפקידיו כשר.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
7 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ביטן לא ביטון

ב"ה בס"ד השרים הספרדיים ממשיכים לכהן בתפקידים בכירים בממשלת ישראל

עבריין ממנה עבריין…
עולם אידאלי….
ביבי דואג לעצמו למאמינים במעשיהו…
חיים כץ ביטוח וכ'ו

כמה טמטום ואוילות יש בתגובות של ליברמן.
חבל שהוא לא האשים את החרדים גם במזג אויר בתל אביב.

אחלה כהן שבעולם

אולי מספיק להביא תגובות של איווט ?
כל דבר שזז, יש לו פנינים כאילו והוא היה המורה של שלמה המלך.
בס"כ מדובר בחזיר בר, שלא חושב מילה מה שהוא אומר.
סותר את עצמו אלף פעם, העיקר כדי להיות בכותרות.
הוא פשוט לא מעניין !!!!!!

ממשלת המעבר הזו הפכה להיות עיר מקלט של עבריינים מדופלמים, אני לא מכניס לקטגוריה הזו את ליצמן שגם אם עבר עבירה וטעה בשיקול הדעת, הוא עשה זאת לא לטובתו האישית אלא מתוך ערכי הערבות ההדדית.
החוצפה והעוז של נתניהו למנות חשוד בעבירות אישיות חמורות לשר בישראל, והטיעון שההבטחה שניתנה לו הייתה לפני שהוא הואשם, מעידה על רבות על חוסר המוסריות של נתניהו עצמו.
די ….

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture