צילום: אוליבר פטוסי / פלאש 90.

בן גביר בנאום תבוסה: "אם המדגמים נכונים אז שוב בנט מנע ממשלת ימין"

בן גביר האשים את חבריו לימין בתוצאה שלא נותנת 61 מנדטים לגוש הימין: "הלכנו למהלך מול הבית היהודי אך הם תקעו סכין בגב". בן גביר המשיך וטען כי "גם השבוע ניהלנו משא ומתן עם הליכוד ויהדות התורה אבל ממשלת הימין לא באמת עניינה אותם"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

לאחר פרסום תוצאות המדגמים הדרמטיים הערב מהם עולה כי מפלגת עוצמה יהודית לא עברה את אחוז החסימה, נאם הערב יו"ר המפלגה, עו"ד איתמר בן גביר ואמר: "אני לא יודע אם המדגמים נכונים, אבל ככל שהם כן ומה שחסר לנתניהו זה 61 הרי שאנחנו עשינו הכל כולל הכל כדי להתאחד להתחבר".

בן גביר האשים את חבריו לימין בתוצאה שלא נותנת 61 מנדטים לגוש הימין: "הלכנו למהלך מול הבית היהודי אך הם תקעו סכין בגב, ניסנו להתחבר אך נפתלי בנט זרק אותנו". בן גביר המשיך וטען כי "גם השבוע ניהלנו משא ומתן אחראי עם הליכוד ויהדות התורה אבל ממשלת הימין לא באמת עניינה אותם. אין להם להלין אלא רק על עצמם ואם המדגמים נכונים אז לצערי שוב בנט מנע ממשלת ימין".

בתחילת דבריו הודה בן גביר לפעילים: "אני רוצה להגיד תודה לכל הפעילים, לכל אנשי השטח, לכל אנשי המטה, ולכל מצביעי עוצמה יהודית היקרים". יו"ר עוצמה יהודית הוסיף: "כולכם יודעים שיצאנו לדרך הזו כשביקשנו לעשות איחודים שיביאו ניצחון לגוש הימין. לצערנו חצי שעה לפני הגשת הרשימות תקעו לנו סכין בגב, והותירו אותנו לא מוכנים".

בן גביר הוסיף: "למרות זאת, ניהלנו מערכה מדהימה. רק כדי לסבר את האוזן, התקציב שלנו עמד על פחות מאחוז אחד מתקציב הליכוד, אבל יצאנו למהלך כדי לייצג דרך. דרך של ערכים, דרך של יושר, ודרך של אמת".

יו"ר עוצמה יהודית המשיך להאשים את חבריו לימין: "בשבועות האחרונים נתקלנו בקמפיינים מופרכים נגדנו. במקום להשקיע אנרגיה בתושבי הדרום במקלטים, הם השקיעו אנרגיה בנו. ולמה הם עשו את זה? הם עשו את זה כי הם רוצים למחוק את הדרך של עוצמה יהודית. הם הלכו לנו על הראש כי אנחנו מאתגרים אותם מימין. הם לא מוכנים שתהיה בכנסת מפלגה שתחייב אותם לממש מדיניות ימין, אותה מדיניות שהם מצהירים עליה כל ערב בחירות, אבל יום למחרת הבחירות שוכחים ממנה".

"מי שהצביע לנו היום, הצביע לנו למרות שהסיכויים להיכנס לכנסת לא היו גבוהים. הוא הצביע לדרך אידאולוגית, הוא הצביע לאמת. הוא הצביע ליושר. הוא הצביע נגד מדינה פלסטינית, נגד אוטונמיה, נגד פרוטקשן לחמאס והסדרה איתו".

"מי שהצביע לנו היום, עשה את זה כי הוא רוצה להפסיק את הפגיעה בחיילי צהל יום יום כי הוא רוצה להפסיק את החגיגה של המחבלים בבתי הכלא, וכי הוא רוצה להפסיק את הבושה בהר הבית והעיקר: הוא רוצה שנחיה במדינה יהודית עם גאווה יהודית וזהות יהודית".

"הערב הזה הוא אמירה ברורה לכל מי שרצה למחוק את הדרך הזו. אנחנו כאן כדי להישאר. אנחנו רצים למרחקים ארוכים ואנחנו נמשיך לייצג את אותם מצביעים אידאולוגיים, שבלעדינו אין להם בית אמיתי שמייצג את הדעות שהם מאמינים בהם".

"אנחנו שמחים שיש לנו גדול דור אמיתי שהאיר לנו את הדרך. שמה שמנחה אותו זו אמירה אמיתית ולא קנו אותו בכסף. אנחנו מודים לרב דב ליאור שליט"א על הנהגת אמת, הנהגה שלא נכנעת ללחצים פוליטיים, הנהגה אמיצה שמתווה דרך ולא מתפשרת".

לסיום שב והודה בן גביר לפעיליו: "זה המקום להודות שוב לכל הפעילים והפעילות הנפלאים שלנו, לכל התומכים והמצביעים שלנו שעשו הכל כדי להמשיך את הדרך האמיצה והברורה הזו".

כזכור, מדגמים דרמטיים הערב ברשתות התקשורת לאחר סגירת הקלפיות עם 60 מנדטים לגוש הימין-חרדים ועלייה משמעותית של הליכוד ל-36 מנדטים לפחות. כחול לבן עם 33 מנדטים ככל היותר. בשתיים מתוך שלושת המדגמים ישראל ביתנו יורדת ל-6 מנדטים בלבד. על פי שתיים מהמדגמים המפלגות החרדיות שומרות על כוחן עם 9 מנדטים לש"ס ו-8 מנדטים ליהדות התורה, בסקר נוסף יהדות התורה יורדת ל-7.

מדגם 'חדשות 12': הליכוד – 37, כחול לבן – 33, הרשימה המשותפת – 14, ישראל ביתנו – 6, ש"ס – 9, יהדות התורה – 7, ימינה – 7, העבודה-גשר-מרצ – 7, עוצמה יהודית לא עוברת את אחוז החסימה.

מדגם 'כאן חדשות': הליכוד – 36, כחול לבן – 33, הרשימה המשותפת – 15, ש"ס – 9, יהדות התורה – 8, ימינה – 7, ישראל ביתנו – 6, העבודה–גשר–מרצ – 6. עוצמה יהודית לא עוברת את אחוז החסימה.

מדגם 'חדשות 13': ליכוד 37, כחול לבן 32, הרשימה המשותפת 14, ש"ס 9, ישראל ביתנו 8, יהדות התורה 8, העבודה גשר מרצ 6, ימינה 6. עוצמה יהודית לא עוברת את אחוז החסימה.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
14 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

עוף לנו מהפרצוף! אין לך בושה?!

כרגיל מאשים את כולם..
רפל זנב וקח אחריות!!
סורי איבדתי אמון באיש הזה..

למי שאין בושה זה לבנט שפעמיים מנע 61 מגוש הימין

גנץ, מה ת'מחייך? מה ת'ה צוחק מה זה החיוך שאתה מורח על הפרצוף ש'ך??? אתה מ-פ-ס-י-ד, יופי, לומר עוד פעם, א-ת-ה מ פ ס י ד מה כזה קשה לקלוט? טוב, יאלה, בייי, שונא אותך לנצח, מבטיח (אלה אם כן תשתנה, אז יהיה מה לדבר) בבבבביייייייי!

משה, או איך שקוראים 'ך מאמת, אומרים (וכותבים) קקקקקקקקקקקפל זנב ולא רפל זנב, שים לב!!!!!

הוא צודק שנעשה לו עוול. הוא צודק שעפ"י תפישתו, כולם שמאלנים, אבל הוא חסר אחריות חסר תקנה. כולם אוכלים את ה"צודק" הזה שלו.

תכל'ס אני מצביע שס רק בגלל הרבנים מבחינת דרך דעה ויושר הייתי מצביע לו והוא צודק במה שעשה … ואם חס וחלילה יקרה פשלה זה לא אשמתו הוא ניסה ונלחם להיות באיחוד או לפרוש עם כבוד.

לא חייבים להסכים איתו כי כרגיל אנחנו עדר כבשים אבל את היושרה אי אפשר לקחת ממנו ולצערי יושרה זה לא מה שצריך העם הזה שמחכה למשיח בן דוד

הערביםם צריכים לשלוח זר פרחים ללבן גביר שמנע מגוש הימין את המנדט הנצרך

חבל שבן גביר לא נכנס לכנסת. באמת חבריו הדתיים תקעו לו סכיןבגב. אבל משזה קרה והוא הבין שאין לו סיכוי והמשיך לרוץ, זה פשוט בלתי נסלח. תסיקו מסקנות ותבינו שעוצמה זו לא מפלגה שמתאימה לכנסת. הרבה יותר מתאים לתנועה אידאולוגית חזקה. די להפלת שלטון הימין! תסיקו מסקנות ומהר!

בן גביר טיפשון הרסת לכולם, הדרך שלך גם אם היא נכונה עקרונית, הגאווה שלך הורסת. אם היית מוריד קצת את הראש כולם היו מרויחים. אתה שכביכול רוצה ימין, הרסת את הימין. רוץ מהר לספרי מוסר תלמד קצת ענווה

בן גביר
אל תהיה צודק
תהיה חכם

חסר אחריות.

חבל שלא עברת.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture