Yonatan Sindel/Flash90

מגפת הקורונה: יותר מ-100 אלף נדבקו ברחבי העולם; 3,408 מתים

קשיש בן 86 שנדבק לפני כשבוע בנגיף מת בבית החולים ברוטרדם. בהולנד נרשמו עד כה 82 מקרי הידבקות. סין: בתי ספר ייפתחו באזורים בהם לא נרשמו הידבקויות חדשות. זינוק במספר המקרים בדרום קוריאה. בארה"ב הוכרז על הקורבן ה-12

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

בזמן שסין מצליחה לבלום את התפשטות נגיף הקורונה בשטחה, הווירוס ממשיך להתפשט במקומות אחרים באסיה, באירופה, בארצות הברית וגם באפריקה. מניין הנדבקים ברחבי העולם הגיע כבר ליותר מ-100 אלף מקרים. רובם הגדול – 80,522 – בסין. 3,042 איש מתו מהנגיף במדינה, ועוד 366 ברחבי העולם. המוקדים העיקריים פרט לסין הם קוריאה הדרומית, איראן ואיטליה.

הולנד דיווחה בצהריים על מקרה מוות ראשון במדינה מנגיף הקורונה. קשיש בן 86 נדבק בנגיף לפני כשבוע ומת בבית החולים ברוטרדם. בהולנד דווחו עד כה 82 מקרי הידבקות בנגיף. לפי נתוני ארגון הבריאות העולמי שנאספו בסין, בני 80 ויותר נמצאים בקבוצת הגיל שבה פוגע הנגיף בצורה הקשה ביותר. הם מהווים 14.8% ממקרי המוות לעומת בני 79-70 המהווים 8% ממקרי המוות.

בסין, לעומת זאת, מדווחים כי לראשונה מאז התפרצות הקורונה, לא נרשמו ביממה האחרונה מקרי הדבקה חדשים במחוז חוביי (מלבד מוקד ההתפרצות עצמו בעיר ווהאן), דבר שמעיד על הצלחה בשיטת הבידוד וההסגרים שנקטה המדינה הקומוניסטית. במספר ערים נוספות ברחבי סין, בהן לא דווח על מקרי הדבקה חדשים בחודש האחרון, כבר הודיעו כי בתי הספר המקומיים יחזרו לפעילות למלאה כבר בימים הקרובים.

גם בארה"ב התפשטות הווירוס נמשכת, כאשר הלילה הוכרז הקורבן ה-12 בארה"ב מהנגיף הקטלני, תושב מחוז קינג שבמדינת וושינגטון, בה מתו 11 מתוך 12 האמריקאים שחייהם נגבו בעקבות הווירוס. בנוסף, אותרו במהלך הלילה שני מקרים של הדבקות בנגיף במדינת טקסס הגדולה ועוד שני מקרים במרילנד שבמזרח. אתמול, הרשויות בקליפורניה הכריזו על מצב חירום ואסרו את כניסתה של אוניית נופש לאחר שאחד מנוסעיה מת מהנגיף.

באיראן, שם עד כה דווח על 3,513 נדבקים ו-107 שמתו מהנגיף, סגרו יותר מ-60,000 מסגדים לקראת תפילות יום השישי, בנוסף לחלק מבתי הספר. בדרום קוריאה דווחו עד כה 6,593 מקרי הדבקות, מאות מהם מהם רק ביממה האחרונה. בגרמניה קפץ מספר הנדבקים ל-534 לאחר שנוספו 134 נדבקים רק ביממה האחרונה. בבלגיה הוכפל מספר הנדבקים והגיע ל-109.

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

גדול אדונינו ורב להושיע " דווקא עכשיו בזמן הזה הכי קשה לעם ישראל כולם יראו כל העולם כמה השם אוהב את עמו ומגן עליהם . בניי איני עושה כל זה אלא בשבילכם-כך אומר הקב"ה לישראל באחרית הימים מהמדרש-וישראל מתרעשים ומיתבהלים ואומר להם הקב"ה כך. מי שיש לו אמונה הוא לו נכנס לפאניקה

בתי אבות ודיור מוגן אינם כשמם – נהפוך הוא

בתי אבות הם למעשה בתי פיטום לקשישים ורפתות לחליבת מזומנים מקשישים ובני משפחותיהם. הדיירים במקומות האלה מולכים שולל על ידי אוליגרכים ישראלים, שמה שמעניין אותם זה רק – כסף כסף ועוד כסף. הצוות הרפואי רובו ככולו סובייטים שאינם מבינים ובקושי מסוגלים לדבר עברית, והמטפלים עלאק (שלא נדע מצרות), אנשים מוכי גורל אכזריים המקנאים בדיירים, עולים חדשים מרי נפש ואלכוהוליסטים, והגרועים מכל הם המסתננים עלובי הנפש, שהם למעשה עבדים כושים משודרגים, הנרדפים על ידי משטרת ההגירה והמועסקים בתנאים תת אנושיים. אנשי הצוות ו"המטפלים" האלה כל כך ממורמרים, שהם מוציאים את זעמם על הדיירים שמשלמים ממיטב כספם. מה הפלא שכל כך קל למאפיית ווירוסי הקורונה הבלתי נראים, לרצוח בחניקה את ותיקי מדינתנו וזו רק ההתחלה…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture