צילומים: פלאש 90

נתניהו: רגב בתחבורה ובהמשך בחוץ; אוחנה בבט"פ; זוהר יו"ר הקואליציה

נתניהו החל בחלוקת התפקידים: מירי רגב תכהן כשרת התחבורה טתהיה חברה בקבינט ובוועדה למינוי שופטים - תמונה לשרת החוץ אחרי הרוטציה. ח"כ יברקן - סגן השר לביטחון הפנים. עוד סוכם: ח"כ מיקי זוהר יומנה בהמשך לשר או ליו"ר ועדת חוקה

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט למנות את השר אמיר אוחנה לתפקיד השר לביטחון הפנים ואת ח"כ גדי יברקן לתפקיד סגן השר לביטחון הפנים והממונה על שילוב יוצאי אתיופיה. בנוסף עדכן כי סיכם עם השרה מירי רגב שתכהן כשרת התחבורה והתשתיות הלאומיות, ותמונה לשרת החוץ בחלק השני של כהונת הממשלה. בנוסף, רגב תהיה חברה בקבינט המדיני ביטחוני ובוועדה למינוי שופטים.

עוד החליט נתניהו למנות את ח״כ מיקי זוהר ליושב ראש הקואליציה ויו"ר סיעת הליכוד, בהמשך ימונה לשר בממשלה. על פי הסיכום בין השניים, לאחר שנה וחצי בתפקידו כיו"ר הקואליציה הוא יהיה הראשון בתור לקבלת תפקיד שר במידה ויתפנה תפקיד, במידה ולא יתפנה תפקיד מינסטרילי, הוא ימונה ליו"ר ועדת החוקה וימשיך במקביל בתפקידו כיו"ר הסיעה.

נתניהו אמר על המינוי של רגב כי "אני שמח לבשר הערב כי שרת התרבות והספורט מירי רגב נענתה לבקשתי להיות שרת התחבורה והתשתיות הלאומיות של מדינת ישראל ושרת החוץ הבאה של מדינת ישראל בחלק השני של כהונת הממשלה. השרה רגב קיבלה על עצמה את אחד התפקידים המשמעותיים והמשפיעים ביותר על חיי האזרח והכלכלה. רגב עושה היסטוריה בכך שתהא האישה הראשונה בממשלות ישראל שתכהן בתפקיד שרת התחבורה.

לדברי נתניהו, "מירי רגב הוכיחה כבר במשרד התרבות והספורט שהיא יודעת לחולל רפורמות אדירות ופורצות דרך. בנוסף החלטתי כי בעוד שנה וחצי השרב רגב תיכנס לתפקיד שרת החוץ של מדינת ישראל. אחד התפקידים הבכירים והחשובים ביותר בהנהגת המדינה. השרה רגב תשמש כחברה מן המניין בקבינט המדיני ביטחוני. תשמש כשרה הממונה על מרכז ההסברה, וכמו כן תכהן בוועדה למינוי שופטים".

רגב מסרה כי "בתום 5 שנים בהם כיהנתי כשרת תרבות ספורט הובלתי את מהפכת הצדק התרבותי וצדק חלוקתי בתחום התרבות והספורט, אני נכונה לאתגר הלאומי הגדול שהוצע לי על ידי ראש הממשלה, נתניהו ונכונה להוביל שינויים פורצי דרך בתחום התחבורה והתשתיות הלאומיות והמאבק בתאונות הדרכים".

"כמו כן העובדה שאכהן גם שרת החוץ הבאה של ישראל היא כבוד גדול ואני אפעל לייצג נאמנה את האינטרסים של מדינת ישראל ואפעל לביצור מעמדה של ישראל בזירה הבין לאומית. אני מודה לראש הממשלה, בנימין נתניהו על האמון בי ומאחלת הצלחה גדולה לממשלת ישראל", דברי רגב.

השר אוחנה אמר כי "אני מודה לראש הממשלה על הזכות והאמון שנתן בי לכהן כשר לביטחון הפנים. רוב חיי הבוגרים וכל חיי המקצועיים אני חלק ממערכת אכיפת החוק והמשפט. כקצין חקירות, ולאחר מכן בשב״כ, בהתמחות בפרקליטות, כעו״ד בתחום הפלילי ולאחרונה גם כשר המשפטים — למדתי להכיר את המערכות השונות המצויות תחת המשרד לבט״פ".

"לשמחתי, ראש הממשלה החליט למנות את חברי הטוב חה"כ גדי יברקן כסגני, ואנו נפעל יחד במלוא הכח למען כלל אזרחי ישראל. אני מודע לכך שאתגרים רבים מונחים לפני, ולאחריות הכבדה הנלווית אליהם, ואעשה כל שבידי על מנת לעמוד בהם בכבוד — למען אזרחי ישראל כולם", דברי אוחנה

על המינוי של מיקי זוהר אמר נתניהו כי הוא "פעל בשנים האחרונות ללא לאות למען המדינה והליכוד ואין מתאים ממנו לסייע לי בהובלת הקואליציה בשנים הבאות. אני מודה לו שהסכים לקבל את התפקיד ואני בטוח שלא ירחק היום בו הוא יגיע לשולחן הממשלה. סיכמתי עם ח"כ מיקי זוהר כי לאחר שנה וחצי בתפקידו כיו"ר הקואליציה הוא יהיה הראשון בתור לקבלת תפקיד שר במידה ויתפנה תפקיד, במידה ולא יתפנה תפקיד מינסטרילי, הוא ימונה ליו"ר ועדת החוקה וימשיך במקביל בתפקידו כיו"ר הסיעה".

זוהר אמר כי "אני מודה לראש הממשלה על האמון שנתן בי ושמח לקחת על עצמי את התפקיד החשוב הזה באמצעותו אוביל קדימה את הקואליציה הבאה בהנהגת רה״מ נתניהו. מדובר בקואליציה מורכבת ובתפקיד לא פשוט, אך אני מאמין שבעזרת השם אעשה את התפקיד על הצד הטוב ביותר למען עם ישראל".

בתוך כך, נתניהו החליט למנות את ד"ר יפעת שאשא ביטון לתפקיד יו"ר ועדת הקורונה בכנסת. מוקדם יותר נמסר כי נתניהו סיכם עם שר הבריאות המיועד ח"כ יולי אדלשטיין שח"כ יואב קיש ימונה לתפקיד סגן שר הבריאות. בנוסף, נתניהו סיכמ עם ח"כ חיים כץ כי ימונה לראשות ועדת העבודה, הרווחה והבריאות בכנסת ה-23.

לבקשת נתניהו: ההשבעה נדחתה ליום א', גנץ משך את התפטרותו מיו"ר כנסת

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
7 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אין איזה משרד שר בשבילי? אסתפק אפילו בשר החוץ של רחוב אלנבי העיקר שאהיה שר, אפילו שזה לא למעמדי אסתפק גם בועדה לענייני ביוב בשדרות וייצמן באיזה עיר שתבחרו

אוחנה בביטחון פנים ….
כמה שקוף האינטרס של הנאשם מבלפור….

בליכוד כולם מזרחיים .
בכחול לבן כולם אשכנזים.
ולכן יש הרבה יותר תיקים לכחול לבן,
כי חילקו לפי השכל והאיכות ולא לפי השכונה והערסיות

דבר עם בני גנץ, הוא מחפש למי לתת תפקידים. תבדוק כאן, אולי למישהו יש את הטלפון שלו…

כולם מושחתים
כולם איטרסנטים
ועיין בשבת קל"ח ע"ב שזה סימן לגאולה

אבוי לנו, המינויים הם על בסיס נאמנות אישית ללא קשר לכישורים ולפריימריס בליכוד. אז מה אם אתה בעשירייה? הנאמנים יעקפו אותך…

מירי רגב על התחבורה – הדרך המהירה לאפרטייד ,
במחשבה שניה – עדיף מאשר שתנהל את המשטרה,
כי אז היא תשחרר לכל החיות את הניצרה והמשטרה הפיליפנית תראה כגן ילדות לעומת הרציחות שח"ו עלולת להתבצע בהוראותיה הישירות

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture