Yonatan Sindel/Flash90

נתניהו החליט: גלנט – שר החינוך וחבר בקבינט; סער לא יקבל תפקיד בממשלה

ראש הממשלה הודיע כי החליט למנות את שר הקליטה היוצא לשר החינוך הבא שיהיה גם חבר בקבינט המדיני בטחוני. נתניהו הודיע הלילה לח"כ גדעון סער כי החליט לא למנות אותו לתפקיד בממשלה, סער הגיב: "זכות גדולה לשרת כחבר כנסת"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

ראש הממשלה בנימין נתניהו ממשיך בסבב המינויים בליכוד והודיע כי החליט למנות את שר הקליטה היוצא יואב גלנט לתפקיד שר החינוך של מדינת ישראל בממשלה הבאה. כמו כן, האלוף במיל' גלנט יהיה חבר בקבינט המדיני בטחוני. בתוך כך, נתניהו נועד הלילה עם בכיר הליכוד ח"כ גדעון סער, שהתמודד מולו בפריימריז, והודיע לו כי החליט לא למנות אותו לתפקיד בממשלה הבאה.

סער כתב הבוקר בטויטר: "‏זאת זכות גדולה לשרת את עם-ישראל ומדינת ישראל כחבר כנסת". בהמשך הוסיף כי "עקב פניות עיתונאים וכדי למנוע פרסומים שגויים: ההצעה היחידה לה סרבתי בנימוס היא לכהן כשגריר באו"ם ובוושינגטון, וזאת עוד במוצ"ש 9 במאי. אשרת את חברי הליכוד שבחרו בי ואת הציבור כולו בכנסת ישראל".

נתניהו אמר על המינוי של גלנט כי "השר גלנט פעל רבות למען ביטחון ישראל בתפקידיו השונים בצה״ל וכיום כחבר בקבינט המדיני בטחוני. כמו כן, חיזק וקידם רבות את נושא הדיור בישראל בתפקידו כשר הבינוי והשיכון, ופעל רבות לעידוד העלייה לארץ בתפקידו כשר העלייה והקליטה. למדינת ישראל אתגרים רבים ויחד נמשיך לפעול לביצור חוסנה וביטחונה של מדינת ישראל".

גלנט מסר כי "אני מודה לראש הממשלה על האמון ועל ההזדמנות ומקבל על עצמי את תפקיד שר החינוך של מדינת ישראל מתוך הבנת האחריות והחשיבות של העיסוק בעתיד ילדינו. חינוך לערכים והקניית השכלה ראויה לדור הצעיר בישראל הם ההשקעה הטובה והחשובה ביותר בעתיד מדינת ישראל".

סגן שר החינוך החרדי מאיר פרוש, שצפוי להישאר בתפקיד גם בממשלה הבאה, אמר כי "אני מברך את השר יואב גלנט שייכנס לתפקידו כשר החינוך. משרד החינוך הינו משרד עם אתגרים רבים, מורכבים וחשובים. אני בטוח שהשר גלנט כאיש ביצוע מעולה יצעיד את מערכת החינוך להישגים גדולים עבור כלל ילדי ישראל".

אמש הודיע נתניהו כי החליט למנות את השרה גילה גמליאל לתפקיד השרה להגנת הסביבה. "השרה גמליאל הובילה בהצלחה רבה את מיזם ‘ישראל דיגיטלית’ יחד עם הישגים רבים נוספים לטובת אזרחי ישראל במשרד לשיוויון חברתי. לגילה ניסיון רב ואני שמח שתמשיך להיות שותפה בממשלה ולאתגרים העומדים לפנינו", אמר נתניהו.

גמליאל אמרה כי "אני מודה לראש הממשלה על האמון שנתן בי ועל הזכות לכהן כשרה להגנת הסביבה. עלינו לקדם תהליכים שיובילו לשגשוג ואיכות חיים טובה יותר. משבר האקלים הוא אחד הנושאים החשובים ביותר לאנושות, ועלינו לשים אותו בראש סדר העדיפויות. אני גאה על ההישגים הכבירים שהובלתי במשרד לשוויון חברתי, ביניהם קידום מיזם 'ישראל דיגיטלית׳, הובלת השקעות אדירות בחברה הערבית, טיפוח האוכלוסיה הוותיקה, השילוב הבין-דורי ועוד. אמשיך לשרת את עם ישראל במלוא העוצמה בתפקיד הבא".

בתוך כך, נתניהו נועד עם שר האנרגיה, יובל שטייניץ, והודיע לו כי אינו מתכוון למנות אותו לכהונה נוספת במשרד. לשטייניץ הוצע תפקיד "השר להשכלה גבוהה", תקציב של 11 מיליארד שקל, חברות בקבינט ואחריות על נושאים בטחוניים רגישים אך הוא סירב. אם לא יחול שינוי, שטייניץ שנחשב למקורב לנתניהו לא יכהן כשר. ייתכן ויעזוב את הפוליטיקה לתפקיד יו"ר קק"ל.

נתניהו נפגש הלילה גם עם צחי הנגבי, גדעון סער, אבי דיכטר, וניר ברקת. מסתמן שהנגבי לא יכהן כשר בממשלה הבאה. מינוי מסתמן נוסף הוא של ח"כ ציפי חוטובלי ל"שרת ההתיישבות", משרד חדש שיוקם עם סמכויות ותקציבים שישפיעו על ההתיישבות היהודית ביהודה ושומרון.

נתניהו החליט: אלי כהן ימונה לשר המודיעין; ייפגש עם סער, דיכטר והנגבי

שר התחבורה היוצא ח"כ בצלאל סמוטריץ תקף הלילה את חלוקת התיקים בליכון ואמר כי "רואה את סאגת הזחילות, ההשפלות, והבגידות בבלפור, את ההפקרות וחוסר המקצועיות והענייניות של המינויים, ואת ההמצאות של תיקי שקר לענייני כלום ושום דבר (כולל החוצפה של גנץ להקים "משרד ראש ממשלה חילופי" ולשדוד את קופת המדינה בעשרות מליונים), ומודה לקב"ה שאנחנו לא חלק מהביזיון הזה".

"בדיוק מזה ברחנו", הוסיף יו"ר האיחוד הלאומי, "דרשנו שותפות אמיתית ויכולת עשיה בתפקידים אמיתיים ולא בתפקידי כבוד ושררה מזוייפים. מעניין מה מרגישים עכשיו בכירי הליכוד שהקריאו את דפי המסרים של בלפור נגדנו על כיסאולוגיה וזוחלים עכשיו להתחנן על נפשם ללשכה, נהג ויועצים באיזה משרד פיקטיבי ומיותר. עצוב".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
11 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

תודות לאגו המכוער של בנט!

אחלה גלנט!

נתניהו התגלה לא רק כאגוסיט שמכר הכל לשמאל בשביל להישאר בכסא – אלא גם כנקמן עלוב נפש

כמה שקוף שזה בגלל הפרימרייז,
כנראה ארדואן זה כאן
זה לא רק סיסמא….

זה לא נקמה בדיוק, אבל קשה לעבוד עם מתחרים ברגליים… בכל מקרה, כל מה שלא נעשה על פי ההלכה, בסוף משקיף
מידות לא מפוארות בעליל…

ה' יעזור לנו לחדש מלכות בית
דויד בקרוב, אמן !

אז מה???? הוא עדיין תותח שמצליח להלך בין הטיפות ולהנהיג עם קשה עורף..

זה לא נקמה ולא ארדואן סך הכל חסר לו תיקים (וזה המחיר שהוא שילם כדי שלא יהיה ממשלת שמאל, יכל להיות יותר גרוע) ובגלל שסער לא ליכודניק משום כיוון אז נתניהו שם אותו כעדיפות שניה ובעקבות חוסר תיקים לא מינה אותו.

לאחד שפוי, תפסיק להתנצל….
נתניהו לא חייב לאף אחד כלום הניצחון של הליכוד, ההתקפלות של גנץ, פירוק מפלגת העבודה לחתיכות, ופירוק ימינה, ועוד ועוד ועוד כל זה עשה נתניהו לבד ומגיע לו את כל התיקים אז שאף אחד לא יתלונן.

איכסה גועל נפש ורשעות, אילו מנהיגיה של מדינת ישראל נכלוליות, נקמנות לשון הרע ושפיכות דמים, אשרי מי שמנהיגיו הם גדולי הדור המלאכים

ביבי איש דוחה

סער מונה לשר לעניני החלפת ראש הממשלה …
וכשר לעניני אופזציה בליכוד

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture