Olivier Fitoussi/Flash90

גמזו מודה: "אני צריך לחשב מסלול מחדש בהקשר של ההגבלות על הערים האדומות"

פרויקטור הקורונה הוסיף "לפעמים כשחלק מהצעדים לא מתקדמים אז אני צריך לנהל את זה באופן שזה כן יהיה אפשרי. זה לא אומר שאם אתה לא מצליח בכיוון מסוים אתה מרים ידיים ומאבד כוח". עוד סיפר כי "הרבה מאוד אנשים שאלו למה לא התפטרתי"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

פרויקטור הקורונה פרופ' רוני גמזו אומר היום (שלישי) כי צריך לחשב מסלול מחדש בכל הקשור להגבלות על הערים האדומות. בראיון ל'ידיעות אחרונות' אמר האחראי מטעם הממשלה לטיפול בקורונה: "הבנתי שאני צריך לחשב מסלול מחדש בהקשר של ההגבלות על הערים האדומות, אבל בלי לאבד עשתונות. לא תמיד נעים כשלא מקבלים את ההמלצות שלך אבל צריך להיות בוגר, להסתכל על התמונה הכוללת ולעשות הכי טוב שאפשר במצב הנתון, כדי לעזור לכל הערים האדומות להוריד תחלואה".

כזכור, בעקבות הלחץ שהופעל על הממשלה החליט ראש הממשלה בנימין נתניהו להתנגד להטלת סגר באזורים האדומים, על אף שהדבר כבר הוחלט ופורסם. לשאלת המראיין האם הוא מרגיש שנכשל? ענה גמזו: "ברמה האישית אני לא מסתכל על זה במונחים של כישלון או הצלחה. אני רוצה להתוות דרך לנהל מגפה, וחלק מהצעדים שאתה רוצה לפעמים לא מתקבלים בגלל מורכבויות שקיימות וצריך להתאים את הצעדים שלך, להיות נחוש עם הכלים שיש לך כרגע ביד ולקחת את היתרונות שיש לך".

המראיין הוסיף להקשות עליו ושאל מה דעתו על כל שאומרים שהתקפל? גמזו השיב: "אני יודע שמדובר על מושגים שנמצאים בחלל האוויר. אני צריך לנהל מגפה. לפעמים כשחלק מהצעדים לא מתקדמים אז אני צריך לנהל את זה באופן שזה כן יהיה אפשרי. זה לא אומר שאם אתה לא מצליח בכיוון מסוים אתה מרים ידיים ומאבד כוח. ההרס יכול להיות יותר גדול. האם אני התפשרתי? מה פתאום. הקבינט קיבל החלטה והבנתי שאין מצב אחר. את דעתי אני לא שיניתי. גם ב־16:00 וגם תחת הארטילריה שעברתי לא שיניתי את דעתי. זה שהחליטו אחרת בגלל מורכבויות של גורמים רבים, אני מכבד את זה. זה לא משנה, ואסור שזה יחליש אותי ויוריד לי רוח מהמפרשים".

גמזו הוסיף כי הוא מצפה כעת לראות את האפקט של תוכנית רמזור "הרמזור יוצר אפקט מאוד משמעותי. אני צופה שבימים הקרובים נראה ירידה במספר הערים האדומות, ושיפור בחלק מהערים האדומות".

"הרבה מאוד אנשים שאלו למה לא התפטרתי", הוסיף. "האירוע הוא גדול מכדי לנסות לנהל אותו מתוך רגשות אישיים של 'הצלחתי או לא'. אני יכול לחשוב את המחשבות הללו, אבל אם אתה בן אדם רציני – צריך לדעת להתאפק. אני מנטרל את התחושות האלו כי אני באמת מבין את גודל השעה ואת המורכבות. אני לא יכול לעזוב דבר שכזה. אני לא אתן לאף אחד את ההנאה הזו ואמשיך להיות נחוש ועקשן, אבל אני כן מוצא את הצורך להתאים ולחשב מסלול מחדש כשמסלול אחד לא עובד".

"אני לא חושב שזה אירוע להחלטות נמהרות של התפטרות דרמטית. יש אנשים ובתי חולים שאני צריך להנהיג אותם. רופאים ואחיות כותבים ואומרים לי 'תישאר בתפקיד שלך'. זה היומיום שלי". עוד הוסיף: "אמרתי את זה כמה פעמים ואומר שוב: אני באמת מתגעגע לאיכילוב. התקופה הזו לא סיפקה לי משיכה דווקא לפוליטיקה. אתה רואה את הדברים שמרתיעים אנשים מכניסה לפוליטיקה. כרגע אני נושך את השפתיים כדי לעשות את העבודה שלי".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

תמיד יהיה לאנשים מה להגיד .תמשיך ותצליח .

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture