צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

זעזוע: "החרדים יותר מסוכנים וגרועים מהמחבלים. צאו לאינתיפאדה חילונית"

ההסתה האנטי חרדית מגיעה לשיא חדש • עיתון הארץ מפרסם הבוקר (חמישי) מאמר אנטישמי מזעזע: "החרדים הורסים את המדינה, הנזק שלהם הוא יום יומי. הם יותר גרועים מחיזבאללה ואיראן, מי שיצית פה אינתיפאדה חילונית ייהפך לכוכב עליון"

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

"החרדים הביסו את מדינת ישראל בלא תנאי. הם חלק מהמדינה, ולכן פגיעתם רעה ומכאיבה במיוחד. לו היה מרחף מעל ישראל איום חיצוני אסטרטגי בסדר גודל של החרדים, הוא היה מטופל בכל דרך אפשרית", כך כותב היום (ה') אורי משגב במאמר דעה בעיתון 'הארץ' תחת הכותרת: "איפה השמאל שיצית אינתיפאדה חילונית?"

"הנה הסיפור שלכם, טמבלים", הוא פונה לחילונים. "החרדים הורסים ומביסים את המדינה. מי שיצית פה אינתיפאדה חילונית ייהפך לכוכב עליון. הם מסוכנים כיום להווה ולעתיד של ישראל יותר מהטילים של חיזבאללה ומהגרעין האיראני. נזקם מוחשי ויום יומי, לא פוטנציאלי. החרדים מסוכנים כיום להווה ולעתיד של ישראל יותר מהטילים של חיזבאללה ומהגרעין האיראני. נזקם מוחשי ויום יומי, לא פוטנציאלי".

משגב מוסיף כי "הקורונה, כטבעם של משברים דרמטיים, חשפה את האמת. החרדים הם אדוני הארץ. ישראל מוכת קורונה בעיקר בגללם. רק הסגר הוא של החילונים. בירושלים, בני ברק, ביתר עילית ומודיעין עילית ממילא לא אוכפים אותו, והתחלואה משתוללת. בשרשרת הקורונה, החרדים שבים להיות חלק מהמדינה רק כשהם נזקקים לטיפול רפואי. הביטוי המושלם לאותה כניעה־כריעה הוא כמובן האקט, שבו התחנן השבוע ראש הממשלה לפני נכד(!) של רב ישיש, בבקשה שהסבא יורה למאמיניו לקיים את חוקי המדינה. הנכד הבטיח להחזיר תשובה".

עוד ממשגב: "ישראל נמנעה מהטלת סגרים דיפרנציאליים והפעלה מלאה של תכניות הרמזור רק בגלל אימת החרדים. בחצי השנה החולפת הם כמובן היו הראשונים שקיבלו שוב ושוב תוספות תקציביות של מאות מיליוני שקל לישיבות ולמוסדות החינוך שלהם, שהמשיכו לפעול בלא הפרעה. החילונים מרוסקים, והם מתודלקים. דרכם בטלנותם ־ אומנותם, המקיימת מערכת חינוך אוטונומית, שמנציחה בערות ועוני לדורות. זו אוכלוסייה הדואגת רק לעצמה".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
14 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מה חדש זה כבר מעל מאתיים שנה שהם אומרים את זה לא צריך להתרגש מעיתוני קטן שלי שמחפש שיקנו את העיתון יותר אנשים

מה חדש זה כבר מעל מאתיים שנה שהם אומרים את זה לא צריך להתרגש מעיתוני קטן שלי שמחפש שיקנו את העיתון יותר אנשים

הלוואי שהיינו אדוני הארץ ככה הדתות של האברכים כבר היה בחשבונם ובבסיס התקציב…

הזעזןע הוא לא רק מהכתבה יותר מכמות האנשים שהסכימה איתה באתר הארץ.

בושה וחרפה

אין צורך לתת במה לכאלו כתבות. הן לאשוות התייחסות

עיתון אנטישמי שיבר זמנו. זה דר שטרימר שכתוב בעברית וממומן בגלוי בידי שונאי ישראל. צריך לצאת עליהם בגל של תביעות ייצוגיות. עד שיתמוטט סופית. לא לתת לו יותר במה בישראל.

הצעה לאדון משגב הנאור:
התכבד לארוז את מזוודותיך ויאללה טוס לברלין,
הרבה מחבריך המתוסבכים כבר נמצאים שם.
יהיה מאד קשה להסתדר ללא מאמריך הדעתניים, אבל מקווים שבעז"ה נתגבר על זה.

אותה הגברת בשינוי האדרת.ההסתה היתה לאורך כל הדורות וכך גם כעת.חבל שאין הסברה מדוייקת של המגזר שלנו וללא נחיתות. לא פתחנו עסקים ולא את לימודי הבנות. תלמודי תורה,בתי כנסת וחתונות במתווה הם עקרונות יסוד שלנו.בדיוק כמו שבצהל לא שולחים חיילים להיבדק כדי שלא יכניסו את כל הגדוד לבידוד.מחובת המדינה היה למצוא מתווה שניתן לעמוד בו ולא לנסות להשבית חתונות שלושה חודשים ויותר.

מזעזע מאוד אך יש כמה דברים שמקבלים ביושר.

מי שכתב, ומי שערך מקומו מאחורי סורג ובריח
ברור שתרבות ההפקרות, האלכוהול, והבטלה הם הנזקים הקשים ביותר בכל התחומים
מהאישי ועד החברתי, הכלכלי והביטחוני. ונכון שגם בריכוזים החילוניים לא שומרים קורונה 100%… אבל כלפי קודשא בריך הוא מה נענה לטענה של החיחול ה' שלא נישמרנו כראוי, שזהו עניין הלכתי?

פשוט לא יאומן! זה פשוט אבי אבות ההסתה והשנאה! במדינה אמיתית ומתוקנת היה נפתח חקירה ומשפט כנגד המסית לאלימות הכתב האומלל הזה .על נשיא ארהב שאמר דברים בהרבה פחות גרועים כל העולם געש, על דברים כאלו חמורים ואיומים צריך לזעוק מכל פינה .ממש יראי חטא ימאסו. השם תשלח את המשיח שיגאל את עם ישראל מהחושך הגדול!!! להתפלל לזעוק לאבא שבשמיים בבכי ובתחנונים . !!

גרתי פעם במאה שערים, בלב ההפגנות, הייתי סטודנטית שגרתי אצל קשישה במאה שערים ואהבתי לראות את ההפגנות, שעות ישבתי במרפסת, לא פעם זרקו רימוני הלם והקשישה שלי נזקקה לחמצן.. תמיד! אבל תמיד! ראינו שעוצרים את ה"חפים מפשע", החבר'מהנים שארגנו את ההפגנה וזרקו ביצים מראש כל גג.. ידעו להתחבא.. זרקו רימוני הלם על מי שלא היה קשור, כולל עלי שאני בכלל לא מוגדרת "חרדית"..
המשטרה, לא מצליחה! לא מצליחה למצוא את אלו שבאמת צריכים לקבל מעצר.. לאלו שלדעתי באמת צריכים לתת קנס..
אך מה לעשות? המפקד צריך להביא "בשר".. לכן תופסים אנשים תמימים שמהלכים ברחובות ותופסים אותם, הם לא בורחים כי לא מרגישים שייכים להפגנה וממשיכים לדרכם, ויש רצים לקראתם השוטרים "עצורים", השוטרים מצטלמים "כגיבורים", תפסו "חסר ישע"…
אני אישית לא מתחברת להשקפת ה"קיצוניים", לצד זה שלא מתחברת לשיטת המשטרה "לעצור" את מי שלא קשור להפגנות… בקיצור "לעצור את חסרי "חסרי הישע"..
לדעתי המשטרה צריכה להתנער מתושבים אלו, מה אכפת למשטרה שהם יהיו חולים? שיעשו להם סגר ויסתובבו בלי מסכות… יש להם ממילא בית חולים משלהם..

אני לא חרדי. אני גר בישוב הסמוך למעלה אדומים. ההסתה כנגד החרדים כבר עוברת כל גבול! הגיע הזמן להפסיק הסתות מכוערות אלה!!! הגיע הזמן שחרדים יגישו תביעות ייצוגיות בשל כל הסתה נגדם, רק כך, תופסק ההסתה!!! מה עוד שאותם חרדים יקבלו פיצויים ולא מעט!!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture