ממשיכים לעורר רחמי שמים • הרופאים: "לא נשקפת סכנה מיידית לחיי מרן"

פרופ' יעקב נפרסטק, מרגיע: "לא נשקפת סכנה מיידית לחיי הרב" • "הסבל קטן יותר בזה שהרב מורדם" • ייתכן שבשעות הבוקר ינותח להשתלת קוצב לב קבוע • הראשל"צ הגר"י יוסף שליט”א עלה לקבר אמו להעתיר בתפילות לרפואת אביו • אלי ישי: הרופאים נאבקים על חייו אבל יש בעזרת ה’ סיכוי • עצרות תפילה לרפואתו ברחבי הארץ

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

פרופ' יעקב נפרסטק, המשנה למנכ"ל בית חולים הדסה עין שבירושלים, שם מאושפז ראש מועצת חכמי התורה, מרן הגר”ע יוסף שליט”א, בהודעה אופטימית ומרגיעה בנוגע למצב הגר"ע: "לא נשקפת סכנה מיידית לחיי הרב"

קרא עוד:

[postim]

בהודעה לתקשורת שמסר פורפ' נפרסטק היום בשעה 16:00, אמר כי מצבו של הגר"ע עדיין מוגדר קשה אך יציב והוא נזקק לטיפול תרופתי. "מצבו לא השתנה בשעות האחרונות. עיקר הטיפול הוא לנסות לייצב את המערכות כדי לחזק את גופו. הסכנה לחייו של הרב אינה מיידית", אמר פרופ' נפרסטק. בנוגע להסרת ההרדמה, אמר: "הסבל קטן יותר בזה שהרב מורדם, וגם רפואית זו פעולה לא נכונה". עוד אמר שהדיאליזה שעשו לרב הצליחה.

מטעם דוברות בית החולים יצאה הודעה בו נאמר כי הרב מקבל סיוע רפואי למערכות בגופו שתפקודם כשל או נחלש. הבוקר החליט הצוות הרפואי על תוספת של תרופה לתמיכה בלחץ הדם. הרב ממשיך להיות מורדם ומונשם והוא מאושפז ביחידה לטיפול נמרץ פנימי. דוברת הדסה מודיעה עוד כי מחר (ד') בבוקר בשעה 06.30 יתקיים תדרוך נוסף של פרופסור יעקב נפרסטק על מצבו של הרב.

ככל הנראה יעבור הגר"ע בשעות הבוקר ניתוח שבמהלכו יבצעו הרופאים השתלת קוצב לב קבוע. הדבר תלוי במצבו הבריאותי של הגר"ע, אך אם בשעות הקרובות תחול חלילה החמרה במצבו לא יוכלו לנתחו.

בכל מהלך היממות האחרונות הגיעו אל בית החולים רבנים ואישי ציבור, ובמסדרונות המחלקה בה מאושפז הגר"ע נערכו תפילות לרפואת הרב.

היום בשעות הצהרים עלה הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף שליט"א לקבר אמו הרבנית מרגלית יוסף ע"ה על מנת להעתיר בתפילות לרפואת אביו.

בישיבת "אור החיים" בירושלים נערכת כעת עצרת תפילה בהשתתפות אלפים, בראשות הראשל"צ הגר"י יוסף, ראש הישיבה הגר"ר אלבז והמקובל הרב דוד בצרי. כמו"כ הגיע המועמד לראשות העיר ירושלים משה ליאון כשאוחז יד ביד את הגר"ש כהן – ראש ישיבת פורת יוסף.

מרן הגרי"ג אדלשטיין פתח את שיחתו השנתית של חג הסוכות בעיה"ק ירושלים בהשתתפות אלפים בהדגישו שהשיחה והחיזוק שיצא יהיו לרפואת מרן הגר"ע יוסף שצריך רחמי שמים.

הרה"ר הרב דוד לאו הגיע לפני זמן מועט לבקר את הרב. ביציאתו מחדרו של הרב אמר לאו: "הייתה לי את הזכות לעמוד כרגע ליד מיטתו של יהודי שהוא ענק ברמה של דורות. אנחנו יודעים עד כמה עם ישראל רוצה, מבקש, מתפלל ומייחל לרפואתו. אנחנו נמשיך בתפילה".

ח"כ אלי ישי, אמר היום דקות לאחר ששהה בחדרו של הגר"ע: "הרופאים נאבקים על חייו אבל יש בעזרת ה' סיכוי ולכן עושים כל מאמץ, אני מבקש לפנות לכל עם ישראל להרבות בתפילה, להתפלל לרפואתו של הרב, אנחנו מאמינים שבכוח התפילות נוכל לראות ישועות, המצב הוא קשה – קשה מאוד, מבקשים מכולם להתפלל על מנת שבעזרת ה' הרב יתרפא ויחזור לביתו בריא ושלם" עוד אמר ישי: "הגעתי הביתה אתמול מאוחר וראיתי כל הילדים הקטנים והבנים והחתנים יושבים וקוראים את ספר התהילים בדמעות. ככה זה קורה בכל עם ישראל. אני שומע ורואה ומלא בהתרגשות.

הציבור מתבקש להמשיך להעתיר לרפואת רבי חיים עובדיה יוסף בן גורג'יה לרפואה שלימה.

כ”ק אדמו”ר מבאיאן שליט"א מגיע היום לבית החולים

הכתבות המעניינות ביותר

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

לקיים בנו חכמי ישראל

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture