פעם ביובל: נשלמו הערכות ב"קופת העיר" למסע התפילות בשעה התשיעית

מחר יהיה האות הזה: רבנים וראשי קהילות שליט"א מעוררים להשכיל ולנצל את עת הרצון המיוחדת, ולא להיות בוכים על שעבר • לאור הלחץ העצום שהתגבר מתחילת השבוע על מוקדי הטלפון של הקופה, קוראים ב"קופת העיר" להקדים ככל האפשר בהעברת המשות לקופה, וכך גם להספיק את תפילותיהם של שליחי הקופה היוצאים לציוני הקודש בתפוצות.

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

נשלמות הכנות הענק למסע התפילות המורחב, בארבעים ציוני הקודש בארץ ובעולם כולו, בתשע מדינות שונות, שיתקיים בסייעתא דשמיא בתזמון מושלם מחר יום שלישי ט' בכסלו, בין השעות 1:53 ל-1:44 בצהריים, תשע דקות בודדות, המסוגלות לכל הישועות, ואשר חלות באורח נדיר מזה חמישים שנה, בשנה התשיעית ליובל.

קרא עוד:

[postim]

ב"קופת העיר" מעדכנים כי למרות התגבור המסיבי של הימים האחרונים עדיין נרשמו קשיים בקבלתם של חלק מהפניות, וקוראים לציבור להקדים ולהתקשר, כמו כן, במקרה של התקשרות למוקד הטלפוני ללא קבלת מענה, יש להמתין על קו הטלפון עד למענה אנושי, או במקרה הצורך להתקשר שוב ושוב ולהמתין למענה.

כפי שהתפרסם, על מנת שלא לוותר על שום מקום שיכול להביא את הישועה, יוצאת השנה "קופת העיר" במערך תפילה ענק שלא היה כדוגמתו, ושולחת לרגל השנה התשיעית, בעלי תפילה יראי ה', לציוני הקודש בתשע מדינות ברחבי העולם, ובסך הכל לארבעים מקומות המסוגלים בארץ ובעולם, זאת על מנת לעשות את המקסימום האפשרי לנצל את עת הרצון הנדירה והמיוחדת הזו.

לאור הביקוש האדיר והמשוב החזק מהציבור, נערכים ב"קופת העיר" לעבות ולהרחיב את מערך השלוחים בכל הציונים הקדושים, ולהערך כנדרש להספיק להעתיר על השמות בתוך כדי עת הרצון השעה התשיעית שחלה השנה באופן נדיר בשנה התשיעית.

השלוחים שנעתרו לבקשת "קופת העיר" ויעמדו בשעת הרצון על משמרתם ברחבי בארץ והולם, קבלו את ההדרכה הראויה, על גודל חשיבות המעמד, ועל הרצינות שגדולי הדור שליט"א מייחסים לשעת הרצון הנדירה החלה השנה שנת תשע"ד, ויעשו את כל המאמצים להגיע מבעוד מועד איש איש אל מקומו המיועד לו.

רבנים וראשי קהילות שליט"א מעוררים להשכיל ולנצל את עת הרצון המיוחדת, ולא להיות בוכים על שעבר, כאשר ביום רביעי השבוע, ישארו כמעט חמישים שנה שלימות למועד הבא של השעה התשיעית בשנה התשיעית.

ב"קופת העיר" כמעט ולא כבו האורות בשבוע האחרון, להשלים את בניית המערך הענק, הכולל שיבוץ השלוחים תלמידי החכמים, אופני העברת השמות בדייקנות לכל ציוני הקודש בארץ ובעולם, ובעיקר לסגור את התיאומים הסופיים עם בתיהם של 20 גדולי הדור שליט"א, על מנת שיתאפשר להם להקדיש בניחותא את 9 הדקות המסוגלות עבור הזוכים ותורמים ל"קופת העיר".

גדולי ישראל שליט"א, ציינו את החשיבות הכפולה שבתרומה לפרוייקט "השעה התשיעית בשנה התשיעית" של "קופת העיר", כאשר התפילות הינם בהשתדלות מירבית, וכוללים את כל המקומות שנודעו כמסוגלים לתפילה וישועה ברחבי העולם, ובעיקר מעלים את התפילות בדרגה גבוהה מחמת זכויות הצדקה הנקיות שע"י קופת העיר.

העת הנעלית התשיעית שבתשיעית, תחול השנה ביום שלישי ט' בכסלו תשע"ד, ביום התשיעי שבחודש התשיעי, כאשר כאמור השנה באורח נדיר זו היא גם השנה התשיעית, אז יעתירו מרנן ורבנן גדולי וצדיקי הדור שליט"א עבור התורמים ל"קופת העיר", בעצם השעה התשיעית אשר היא לפי כל השיטות מ-13:44 ועד 13:53, תשע דקות אשר הם עת רצון מיוחדת, כמבואר בספרי המקובלים מכל הדורות.

כפי שנתגלה ונתפרסם בשנים האחרונות ע"י קופת העיר מתוך ספרי הראשונים והאחרונים, ולפי עצתם והדרכתם של גדולי וצדיקי הדור שליט"א המנתבים את פעולות קופת העיר על כל מפעליה, הרי שזמן רצון מסוגל מאוד לישועות הוא בחודש התשיעי, ביום התשיעי ובשעה התשיעית, ואז בתשע הדקות שהם השעה התשיעית לפי כל השיטות, עת מיוחדת היא לפעול ולהשיג בכל העניינים, והרי הם צינור לכל השפע, ובפרט השנה כאשר בהזמנות המתרחשת אחת לחמישים שנה בלבד, השנה היא היא השנה התשיעית למנין שנות היובל, ובה היא עיקר ההשפעות של השעה התשיעית.

כמו כן, שמות התורמים ל"קופת העיר" יעלו בשעה התשיעית על שולחנם של מרנן ורבנן הגר"ש הלוי וואזנר שליט"א, הגראי"ל שטיינמן שליט"א, הגר"נ קרליץ שליט"א, הגר"ח קנייבסקי שליט"א, האדמו"ר מויזניץ שליט"א, כ"ק האדמו"ר מצאנז שליט"א, הגרי"ג אדלשטיין שליט"א, כ"ק האדמו"ר מביאלא שליט"א, כ"ק האדמו"ר מטשרנוביל שליט"א, הגר"י אדלשטיין שליט"א, הגרמ"צ ברגמן שליט"א, הגר"ש בעדני שליט"א, הגר"א פינקל שליט"א, הגר"ד יפה שליט"א, כ"ק האדמו"ר מאלכסנדר שליט"א, כ"ק האדמו"ר מראחמיסטריווקא שליט"א, הגר"י הלל שליט"א, הגרמ"ה הירש שליט"א, הגרש"י בורנשטיין שליט"א והגר"ד אבוחצירא שליט"א.

גם על התורמים שלא יצטרפו למסלול התפילות העולמי, יעתירו שלוחי קופת העיר, ויזכירו כל שם ושם בנפרד, בכל המקומות הקדושים בארץ, בכותל המערבי, בקבר רחל, במערת המכפילה, בציון הרשב"י, בקבר השל"ה הק', בציון האר"י הקדוש, בציון שמעון הצדיק ובציון שמואל הנביא.

השלוחים יגיעו בלנ"ד לכל המקומות הקדושים מבעוד מועד, במערך לוגיסטי מתוכנן, כאשר לפי כמות השמות יתוגבר מערך השליחים, וכך יזכירו כל שם ושם בפרטות בכל המקומות הקדושים.

כשלוחי "קופת העיר" נבחרו לעבודת התפילה, כפי הדרכת גדולי וצדיקי הדור שליט"א, בעלי תפילה משכמם ומעלה, יראי שמים ויראי חטא, שאומנות התפילה בפיהם ובליבם. רבים מהם מכהנים כמרביצי תורה והוראה, ונעתרו לבקשת "קופת העיר" להקדיש מזמנם להעתיר בתפילות ותחנונים על בקשותיהם של התורמים ל"קופת העיר".

שמות למעמדות תפילת גדולי ישראל בעצם השעה התשיעית הנדירה בשנה התשיעית, ולתפילות המיוחדות במקומות הקדושים והמסוגלים בארץ ובעולם, ניתן להעביר עד היום בערב בשעה 21:00 בלילה, במוקד הטלפוני 1800-39-47-47, או במוקדים ברחבי הערים.

הכתבות המעניינות ביותר

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ומה לגבי האיסור "לא תעוננו" – שלא להגיד על זמן שהוא טוב או רע ?

ה רק על פרנסה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture