מתקפת האקרים: השרת של האתר נפל וחשבון הציוצים נפרץ

מתקפות בכל הזירות: מתקפת האקרים על אתרים בישראל לא פסחה גם על אתר החדשות החרדי והייחודי JDN. וכן על אחד מחשבונות הטויטר של המערכת בחו"ל שמכיל קרוב לעשרים אלף עוקבים נאמנים. מנהלי האתר: "ב"ה התגברנו על הבעייה, בתקווה שלא יישנה בעתיד."

כתבות נוספות בנושא:

האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'

מתקפת סייבר על ישראל פוגעת וגורמת לעיכובים ולנפילות חוזרות ונשנות של האתר שלנו וכן של חשבון הטויטר של מערכת הניוזלייטר בחו"ל (https://mobile.twitter.com/YiddishNews) המכיל קרוב ל-20.000 עוקבים המקבלים את המידע החדשותי היהודי אליהם בזמן אמת.

המתקפה גרמה לכך שנמנעה מאיתנו האפשרות לעדכן את האתר בשעות האחרונות, ולשיבושים במערכת, בתקווה שנעבור את הימים הבאים בשלום ולא נעבור שום דבר דומה בעתיד.

בשיחה עם מנהל האתר נאמר: "כשאנו נתונים תחת מתקפת טילים בלתי פוסקת מצד ארגוני הטרור במסגרת המבצע "צוק איתן" זה הדבר האחרון שהיה חסר לנו, לא התכוננו למתקפה ההאקרים הזו, ב"ה בנס הצלחנו להתגבר במהירות על הבעייה ולפתור אותה הן באתר עצמו והן בחשבון בחו"ל ובכך נוכל להמשיך לספק לכם הקוראים ידיעות וכתבות משובחות כבימים ימימה, ככה"נ מדובר בהאקרים פרו פלשתינים שרוצים להזדהוהת עם אחיהם בעזה, אלה כמו אלה לא ישברו אותנו להמשיך כמיטב המסורת לטובת הקוראים.

יצויין כי ברשת ההאקרים של אנונימוס מזהירים: מחר – מתקפת סייבר על ישראל חמ"ל הסייבר של חברת רדוור (Radware) זיהה הכנות למתקפת סייבר על אתרים ישראלים. את המתקפה מארגן ארגון אנונימוס שאף העלה סרטון גיוס למשימה של האקרים ברחבי העולם, סרטון שזכה עד כה ל-60 אלף צפיות. תזמון המתקפה: מחר, יום שישי.

בסרטון שהעלו פעילי אנונימוס, ציטוטים והאשמות קשות כנגד ישראל: "ישראל מפירה את החוק הבינלאומי ומבצעת פשעים נגד האנושות. הצלחתם לעורר את הזעם, לא רק של ארגון אנונימוס אלא של כל האנושות…פלסטין זועקת לצדק אל מול הרשע… אנחנו קוראים לחברי קולקטיב אנונימוס וקבוצות ההאקרים השותפים לפתוח במלחמת סייבר כנגד ישראל…דיפלומטיה מעולם לא פעלה עם ישראל…".

קבוצת אנונימוס ביצעה תקיפות בעוצמה נמוכה כנגד אתרי אינטרנט ישראלים ב-7 לאפריל השנה. הקבוצה גם השתתפה בתקיפות נגד אתרים ישראלים במהלך מבצע עמוד ענן בסוף 2012 שם ביצעה תקיפות למניעת שירות והשחתה של אתרי אינטרנט.

רון מירן, דירקטור שיווק פתרונות אבטחה בחברת רדוור, הסביר כי "קיימות מספר טכניקות בהן פועלים התוקפים בפעילותם למניעת שירות של אתרי האינטרנט. טכניקה אחת היא להפציץ את האתר המותקף בתעבורה בקצב גבוה למספר שעות הגורמת לעומס יתר של שרתי האינטרנט וכתוצאה מכך השרתים אינם מסוגלים לספק שירות למשתמשים הלגיטימיים. טכניקות נוספות למניעת שירות מבוססות על ניצול חולשות מובנות של שרתי האינטרנט המנוצלות על ידי התוקפים ופוגעות בתפקוד השרתים. התקיפות הקודמות של קבוצת אנונימוס התגלו כלא אפקטיביות בפגיעתן באינטרנט הישראלי, אך עדיין נדרשת היערכות מיוחדת של המגזר הממשלתי והארגוני.

"בסבירות גבוהה נראה מתקפה שמטרתה תהיה מניעת שירות (DDoS) של אתרי אינטרנט המזוהים עם מדינת ישראל. מדובר באתרי אינטרנט השייכים לממשלת ישראל או מזוהים עימה, ומותגים ישראלים מובילים, כדוגמת בנקים, גופי מדיה מובילים, חברות עסקיות המזוהות בעולם עם ישראל ועוד. עבור קבוצת ההאקרים מניעת שירות של גוף ממשלתי או של גוף עסקי גדול בעל זיהוי עם ישראל הוא היינו הך, ויהווה עבורם הצלחה אותה יוכלו להציג בתקשורת הבינלאומית".

הכתבות המעניינות ביותר

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אולי לא שמתם לב, לאחרונה יש לכם מתקפת האקרים של סאטמער
מה קורה? יש לכם נדבן חדש?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture