הרבי הבטיח • משפחה מחסידי נדבורנה חבקה בן בכור לאחר 46 שנים

בני ברק כמרקחה: זוג חסידי הנמנים על קהילת נדבורנה בעיר, חבקו בן ראשון לאחר 46 שנות נישואים בהם ציפו להיפקד בפרי בטן • בני משפחה: "האדמו"ר הקודם בעל ה'באר יעקב' מנדבורנה זי"ע הבטיח לזוג כי יפקדו בבן זכר"

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

חסידי נדבורנה מתרגשים: ברכתו של הרבי זי"ע התממשה היום עם בא הבשורה כי הרב יעקב שחר, מחסידי החצר, זכה להיפקד בבן בכור לאחר 46 שנות נישואים.

הרב שחר, בשנת ה-67 לחייו, ורעייתו בת ה-65, נישאו לפני 46 שנים, אולם לא זכו להיפקד בזרע של קיימא. היום נושעו הזוג בהולדת בנם הראשון.

בני משפחה איתם שוחח כתבנו, מספרים כי "האדמו”ר הקודם, שהלך לעולמו לפני שלוש שנים, בעל ה’באר יעקב’ מנדבורנה זי”ע הבטיח בברכתו לבני הזוג כי יזכו להיפקד בבנים".

"היום, בשעה טובה ומוצלחת, זכינו לחזות בהתממשות הבטחתו של הרבי זי"ע", מסכמים בני המשפחה.

קרא עוד:

[postim]

הידיעה המרגשת על הולדת הבן בשעה טובה, מכה גלים נרגשים בקרב תושבי העיר בני ברק בכלל וחסידי נדבורנה בפרט, שם מתקבלת הידיעה בעיצומה של מסעו של כ"ק האדמו"ר שליט"א לאוקראינה עם קבוצה גדולה של חסידיו.

בשבת הקרובה יערך ה'שלום זכר' במהלך עריכת שולחנו של האדמו"ר בקרית נדבורנה בעיר התורה והחסידות, כאשר המונים צפויים לבוא לאחל לאב הטרי ברכת מזל-טוב.

מזל טוב!

צילום אילוסטרציה: גרשון אלינסון-פלאש 90

הכתבות המעניינות ביותר

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אכן סיפור מדהים ומרגש שמחזק את האמונת צדיקים לאחר פטירתם, אין ספק שכ"ק מרן האדמו"ר מנדבורנה זכותו תגן עלינו, היה איש קדוש ומיוחד בדורו כידוע לכל, כעת אנו מתבשרים שוב שאינו עוזב את עם ישראל גם כשנמצא למעלה עם אבותיו הק' זיע"א וכמאמר חכמינו מה כאן עומד ומשמש וכו' זכותו הגדולה תגן על עם ישראל,

כ"ק מרן האדמו"ר מנדבורנה זצוק"ל איש קדוש שזכה דורינו לחיות מעט במחיצתו וליהנות מזיו אורו וכעת פועל ישועות ממרומים עבור כלל ישראל והדבקים במידותיו ובדרכיו הנאצלות, זכותו יגן עלינו.

אני שמעתי שזה ההבטחה של הרב בוכנר מבוני עולם

זה לא מובן איך יכולים לשחוק מכח העליון של צדיקי אמת.
"והוי זהיר בגחלתן שלא תכוה, שנשיכתן נשיכת שועל, ועקיצתן עקיצת עקרב, ולחישתן לחישת שרף, וכל דבריהם כגחלי אש". (אבות פרק ב, משנה י)
כולם זוכרים איך כבר לפני 30 שנה הפעילו כל הסגולות בעד היהודי היקר הזה שיזכה לזרע של קימא, וסוף סוף שנפתחו לו שערי שמים.
אני לא יכול לעצור נגד הליצנות הבזויה, שזה קליפה של חכמי הטבע, לכפור מה שכתוב בכל הספרי קודש, שגם בהטב"ע בגי' אלקי"ם מלובש ניסים נוראים.
לכמה יהודים יקרים לא עזר לצערינו כל הטיפולים של "בוני עולם" – ופוק וחזי לכל מי שכן זכה להיעזר ע"י "בוני עולם", לכמה קברי צדיקים הוא הלך לצעוק ולזעוק שיזכה לישועתו, ולכמה צדיקי וגדולי זמנינו הוא הלך, וכמה ספרי תהלים, ובכיות ותחנונים, "זה עומד בזוית זו ומתפלל וזו עומדת בזוית זו ומתפללת".
נס שלא היה קיים "בוני עולם" בזמן אבותינו ואמותינו הקדושים, שאם כן היו גם שם הליצני הדור אומרים שהמופת הגיע דרך "בוני עולם" – או לאזנינו שכך שומעות, ואוי לעינינו שכך רואות.
ועל המוסד "בוני עולם" אני מכריז: "לך בכוחך זה להושיע את בני ישראל" – השי"ת נתן לכם כח מיוחד לעזור ישראל הקדושים, להמשכת הדורות – ואשריכם שאתם זוכים לקרב קץ הגאולה, אין בן דוד בא עד שיכלו כל הנשמות שבגוף – והם עובדים ביחד עם כל גדולי וגאוני הדור אשר חיים אתנו לאויוש"ט, ואשר נסתלקו לחיי עולם, ורק בכוח קדושתם ותורתם יש להם הכח להמשיך.
לא באנו אלא להחדיר את האמונה הפשוטה בהקב"ה ובצדיקי אמת – לא חלילה על המוסד היקר הזה שאנו מגיעים להם כל הרחשי תודה והכרת הטוב שרק יכול להיות.
בספה"ק ליקו"מ ח"א סימן ז' – זה לשון קדשו: "דַּע, כִּי עִקַּר הַגָּלוּת אֵינוֹ אֶלָּא בִּשְׁבִיל חֶסְרוֹן אֱמוּנָה, כְּמוֹ שֶׁכָּתוּב (שה"ש ד'): "תָּבוֹאִי, תָּשׁוּרִי מֵרֹאשׁ אֲמָנָה"; וֶאֱמוּנָה הוּא בְּחִינַת תְּפִלָּה, כְּמוֹ שֶׁכָּתוּב (שְׁמוֹת י"ז): "וַיְהִי יָדָיו אֱמוּנָה", וְתַרְגּוּמוֹ: 'פְּרִישָֹן בִּצְלוֹ'. וְזֶה בְּחִינַת נִסִּים לְמַעְלָה מֵהַטֶּבַע, כִּי הַתְּפִלָּה לְמַעְלָה מֵהַטֶּבַע, כִּי הַטֶּבַע מְחַיֵּב כֵּן, וְהַתְּפִלָּה מְשַׁנָּה הַטֶּבַע, וְזֶה דְּבַר נֵס, וְלָזֶה צָרִיךְ אֱמוּנָה, שֶׁיַּאֲמִין שֶׁיֵּשׁ מְחַדֵּשׁ וּבְיָדוֹ לְחַדֵּשׁ דָּבָר כִּרְצוֹנוֹ – 'אֵין מָשִׁיחַ בֶּן דָּוִד בָּא, אֶלָּא עַד שֶׁתִּכְלֶה פְּרוּטָה מִן הַכִּיס'; הַיְנוּ, שֶׁיִּכְלוּ הָאֶפִּיקוֹרְסִים שֶׁאֵין לָהֶם אֱמוּנָה בְּנִסִּים, וּמְכַסִּים כָּל הַנִּסִּים בְּדֶרֶךְ הַטֶּבַע". עכל"ק.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture