אבל בביתר עילית: הרב מיכאל ניסנוב ז"ל; הותיר אלמנה ו-8 יתומים

תושבי עיר התורה והחסידות הוכו הבוקר ביגון עם הישמע הבשורה המרה על פטירתו הטראגית של ר' מיכאל ניסנוב ז"ל, בתאונת הדרכים המחרידה סמוך לעיר • הלווייתו תצא היום בשעה 13:30 מבית הכנסת חסד לאברהם ברח' קדושת לוי 25 בבית עילית

כתבות נוספות בנושא:

רבבות במעמד סיום המחזור השני של 'הדף היומי בהלכה' של 'דרשו' בארנה • שידור חי
האדמו''ר מסקולען ירושלים במעונו של גאב"ד ירושלים
שמחת הנישואין לבן רב קהל חסידים טבריה ובת אב"ד מאקווא נתניה
דוכן העיתונים • כל שערי השבועונים על המסך שלכם

ההרוג בתאונת הדרכים הקשה שאירעה הבוקר (ו') בכניסה לצור הדסה, ליד ביתר עילית, הוא הרב מיכאל ניסנוב ז"ל, בן 48, תושב רחוב קדושת לוי בביתר עילית.

הרב ניסנוב ז"ל התפלל הבוקר תפילת שחרית כוותיקין בבית הכנסת הסמוך לביתו, כמנהגו מדי יום. לאחר התפילה יצא לבית שמש כדי לקחת ברכבו 3 בחורים צעירים בני 13-15 המתגוררים בעיר, אשר חפצו להגיע לישיבת 'קול יעקב' בביתר עילית, בה הם לומדים.

קרא עוד:
[postim]

כשהיו כבר קרובים מאוד לבית עילית, בצומת הכניסה לצור הדסה, אירעה התאונה הקשה. הרכב התנגש חזיתית באוטובוס, ור' מיכאל נלכד במושב הנהג ונהרג במקום. שלושת הבחורים ניצלו בנס והם מאושפזים בבית החולים הדסה עין כרם במצב קל ובינוני. בתאונה נפצעו גם נהג האוטובוס ואחת הנוסעות באורח קל.

המנוח הותיר אחריו 8 יתומים, הגדולה שבהם בת 19 והקטנה בת שנה וחצי בלבד. מכריו מבכים את האבדה העצומה ואת החלל הגדול שהותיר אחריו בהילקחו בחטף, ומציינים כולם את שקידתו בתורה, את נועם הליכותיו ואת מעשי החסד הרבים בהם עסק.

הלווייתו תצא היום בשעה 13:30 מבית הכנסת חסד לאברהם, בו קבע את מקום תפילתו בחייו, ברח' קדושת לוי 25 בביתר עילית.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הכתבות המעניינות ביותר

המתווה שהוצג לגנץ: אביתר תמורת חומש; בימין תוקפים - "הסכמים יש לכבד"
החל מחזור 23 לעידוד כתיבת חידו"ת שע"י ממלכת התורה 'וכתבתם'
מעמד 'כבוד חכמים ינחלו' לאברכי כולל להוראה ויז'ניץ עפולה
הפיצוץ בחתונה: מתקן קונפטי ששולבו בו זיקוקים הביא לפציעתם של הצעירים
המקובל רבי ציון בוארון ערך תפילת שובבי"ם בכולל "זוהר השלום" באשדוד
האדמו"ר מנדבורנה ירושלים במעמד פתיחת הכולל בבית מדרשו בבני ברק
שלג כבד מכסה שוב את החרמון; 20 ס"מ נוספו במפלס התחתון • צפו
הרמב"ם היומי • ספר קרבנות הלכות תמורה פרק ד' • צפו
הפינה היומית: שתי דקות על כיבוד הורים עם הרב אהרן רוט • צפו
עִנְבֵי הַגֶּפֶן בְּעִנְבֵי הַגֶּפֶן • שמחת התנאים לנכדת האדמו"ר מוואסלוי
המאמץ הדיפלומטי: מקרון נפגש תוך 36 שעות עם פוטין, זלנסקי ושולץ
רוסיה תפתח בתרגיל ענק בבלארוס; ארה"ב שולחת אלפי חיילים • צפו
דינר לטובת ישיבת באבוב בני ציון • גלריה
השיעור היומי: הרב דוד חבושה • צפו
וַיְהִי בֹקֶר יוֹם חֲמִישִׁי • כותרות העיתונים – ט' באדר א' ה'תשפ"ב
גדולי תורה ורבני עולם התשובה באו לאחל מזל טוב בחתונת בת הרב יגאל כהן • גלריה
פריצת דרך בהפקת אנרגיה: כור גרעיני ניסיוני בבריטניה שבר שיאים
תיעוד: האדמו"ר מסאדיגורה ירושלים בציון הרשב"י במירון
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ת.נ.צ.ב.ה. -אבל יחיד עשי לך- זעזוע -קול דמי אחינו זועקים אלינו מן האדמה. ת.נ.צ.ב.ה.

"אבל יחיד עשי לך" מי אשם? אני אגיד לכם מי אשם, אע"פ שאין לי שום שמץ של רוח הקודש אבל 100% פשוט אצל כל יהודי, ובטוח שבשמים כועסים על זה שגדולי ישראל לא מוחים נגד מצעד הגאווה בארץ ישראל, ובפרט בירושלם עיר הקודש, והם לא מוחים נגד החרדקי”ם המשומדים המחללי שם שמים ? ויש מהם מהרבנים שמתירים לחפור קברי ישראל בבית שמש ואין מוחים, והם לא מוחים נגד הצניעות של החרידים, וכו'

ועל כל זה, הוסיפו השבוע המועצת גדולי התורה החסידות כשקיימו הפסוק וְאִם-לֹא תִשְׁמְעוּ, לִי; וְלֹא תַעֲשׂוּ, אֵת כָּל-הַמִּצְו‍ֹת וגו' שחיללו שם שמים ויצאו נגד פוסק הדור רבינו עט”ר מרן הגרי”ש אלישיב זצוק”ל שעמד כחומה בצורה וקרא לקיים כנסים מיוחדים שבהם ייקרא הציבור החרידי לחזק את ידיהם של מנהלי הסמינרים לבל ייכנעו לשלל לחצים ופיתויים שתכליתם להחדיר השתלמויות אלה. והביע דעתו נגד רעיון שעלה לפיו יבוצעו השתלמויות לתואר שני אקוויוולנטי (השווה לדרגת אם.איי. אקדמית) והורה שאין להסכים בשום פנים ואופן לפירצה זו של שמד בפועל” והמועצת התירו השבוע לנשים חרדיות ללמוד לימודים אקדמיים, בסמינרים של בית יעקוב, לשם קבלת תואר שני (M.A), ועכשיו קול דמי אחינו זועקים אלינו מן האדמה… ומהשמים גם זועקים להפסיק השמד הזה של בנות ישראל.

ולצערינו ערש"ק פ' שלח ראינו שמהשמים היה תאונה קטלנית בדרך לביתר ותושב העיר אברך צדיק, אב של שמונה יתומים, הרב מיכאל ניסנוב זצ"ל , נהרג במקום, ושני בחורים נפצעו ה"י, איזה סימן מובהק וחזק שלחו לנו מהשמים, שמיתת האברך החשוב הזה מראה לנו שיבטלו הפסק הזה נגד רצון ד' ית' שמו, ויפסיקו השמד מבחורי ישיבות עם הגיוס, והבנות ע"י הנ"ל

שומו שמים!!! למה המועצת מביאים עלינו כ"כ הרבה צרות ושמד בפועל? מספיק כבר, תפסיקו וכך תצילו כלל ישראל מכליון ושמד וכו', ואם לא תפסיקו, ותקיימו הפסוק ואם תלכו עמי קרי, ולא תאבו לשמֹע לי, ויספתי עליכם מכה שבע כחטאתיכם" ח"ו, וישלחו לכם עוד סימנים חזקים וברורים מהשמים להפסיק ר"ל, ואח"כ לא יהא לכם שום ברירה וממילא תפסיקו האכזריות שלכם נגד רצון הבורא עולם.

בדברי הרמב"ם מוזכר "מצות עשה מן התורה לזעוק ולהריע בחצוצרות על כל צרה שתבֹא על הצבור… ודבר זה מדרכי התשובה הוא, שבזמן שתבוא צרה ויזעקו עליה ויריעו, ידעו הכל שבגלל מעשיהם הרעים הורע להן… וזה הוא שיגרום להם להסיר הצרה מעליהם. אבל אם לא יזעקו ולא יריעו, אלא יאמרו דבר זה ממנהג העולם אירע לנו, וצרה זו נקרה נקרית, הרי זו דרך אכזריות, וגורמת להם להדבק במעשיהם הרעים, ותוסיף הצרה צרות אחרות, הוא שכתוב בתורה: 'והלכתם עמי בקרי, והלכתי עמכם בחמת קרי', כלומר כשאביא עליכם צרה כדי שתשובו, אם תאמרו שהוא קרי – אוסיף לכם חמת אותו קרי" (א', א-ג).

עם ישראל ח"ו יכולים לסבול יותר אם לא יהיה תשובה גמורה מהמועצת גדולי התורה, לא עת צחוק, כמ"ש "אם תלכו איתי בקרי אלך אתכם בקרי" חס ושלום השם ירחם עלינו.

חוצפה שכזאת?!
כל התגובה שלך הוא כולו התרסה נגד גדולי ישראל לא משנה מאיזו עדה.
גם אם אתה שייך לעדה מאוד מסויים לא כ"כ נראה לי איך הדיבורים שלך נגד שום גדול בישראל יפחיתו חרון אף ממקור הרחמים אם כן רק אולי ח"ו להיפך.
לכן טוב היה אם המערכת יוציאו את התגובה המתריסה לגמרי

אין גבול חוצפה של אנשי הפלג – פלס עייץ – נצח
ממלאים את כל האויר ברפש וטיט חצופים ועזי פנים מי אתה הלבלר הצעיר אשר בשעה 2:00 בלילה אתה עסוק להטריד רבנים וחברות ואתה תאמר לגולי האומה מה להכריע ומה להחליט?! כבר כמה שנים שאתם מנסים ללא הצלחה לחנך את גדולי ישראל בהמצאות של גזירת הגיוס ועוד כל מיני קשקושים ועכשיו שזה כבר לא בטרנד אז מצאתם משהו חדש לשגע ללבות ההמון, אנא סורו מאיתנו קומו ועזבו את ארצנו הקדושה בטרם תקיא היא אותכם.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture